Citat:
Ursprungligen postat av
Zissela
Du har tillgång till hennes privata dagbok?
Var vänlig och läs utifrån det som jag redan tidigare i dag hade skrivit och postat i tråden .... och återkom gärna sedan med någon fråga som du undrar över och som inte berör det som jag tidigare hade skrivit.
Obs ! / Jag kommer att på denna trådsidan under rubriken "Mordet på Lena Wesström" att skriva vissa saker från Lena Wesström:s tidigare av henne gjorda dagboks-anteckningar från och med då hon var i 35-års-åldern.
Lena Choon Shil (*****) gifte sig året 1999 med en man vid namn Lars Ulf Wesström , och år (****) var Lena Wesström gravid och väntade då sitt första barn , och så småningom födde hon en vacker och välskapt liten pojke som sedan döptes till Lars Elliot Nóa Wesström , några år förflöt sedan i tiden inom Lena Wesström:s liv , och hon blev sedan återigen gravid , och så småningom födde hon en mycket vacker liten välskapt flicka som sedan döptes till Ester (****) Wesström. Ytterligare några år förflöt i Lena Wesström:s liv och hon blev sedan för tredje gången havande , och så småningom födde hon en liten vacker och välskapt pojke , och som sedan döptes till Aron (*****) Wesström. Tre kärleksfulla barn , som älskade sin Mamma över allt annat på denna Jorden , och Lena älskade sina barn till den mildaste grad , och detta är lite av något ur Lena Choon Shil Wesström:s liv.
Med vänliga hälsningar från "JokerMannen"