Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Du är en mästare på att klippa citeringar. EGT har berättat att hen vet mer detaljer som inte är till fördel för SD, men att hen inte kan droppa det i tråden och vips kopplar du mina inlägg med egna tankar och får det till andra betydelser.
Radioklippet jag länkade till handlar ju inte alls om åklagarens förklaring. Vad håller du på med? Klippet handlar ju om att de långa väntetiderna i mordfall blir jobbigt för de anhöriga för att utredarna är noga med att utesluta eventualiteter när gärningsman ska ringas in.
Bästa "Honan6" ..... Jag vill kortfattat , och tills vidare , låta mig deklarera för dig följande sagt att , det har ! säkrats många spår från själva den då aktuella mordplatsen , detta kriminaltekniska arbete , då utfört av mycket skickliga kriminaltekniker , och antalet säkrade spår är myckna från den platsen där den mördade koreanska kvinnan vid namn Lena Choon Shil Wesström hittades Lördagen den 19 Maj År 2018. Lena Choon Shil Wesström som då var boende i en bostadsrätt , en HSB BRF-lägenhet med 4 rum och kök på Bya-Lags-Gatan 4 A. inom Mikael:s distrikt i Nya Hjärsta inom Örebro kommun såsom Örebro Län. Vidare sagt , har man okså kunnat säkra många kriminaltekniska spår på andra platser.
Efter som jag har ett arbete att sköta , så återkommer jag till denna kriminal-tråden under rubriken "Mordet på Lena Wesström" när jag får tid för att skriva.
Jag vill avsluta detta inlägget med att berätta för dig , att jag har under 4 månaders tid läst in mig i Lena Choon Shil Wesström:s leverne , och hon förde även dagboks-anteckningar , och en stor mängd fotografier från hennes privata familj-album har talat för mig sitt klarspråk.
Detta ovan sagda , med bästa hälsningar från "JokerMannen"