Citat:
Ursprungligen postat av
Pussyking
Varför är det viktigt för dig vem som hade flest besökare på sin invigning? Det är en barnslig sak att påstå, men det är än barnsligare att bestrida det. Man har verkligen inga stora bekymmer om man hänger upp sig på sånt här.
Crowd size är helt oviktigt i sig (fast tRump själv verkade ju iaf verkligen tycka att det var viktigt -- visst är det löjligt!

), och inte heller det jag har berört nu i ett par inlägg. Men jag hakade på den lilla delkonversation som föregick i detta inlägg,
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm, där crowd size nämndes, för att ta upp en betydligt allvarligare sak: rent bedrägeri och
pay-to-play bribery från tRump-organisationen i samband med invigningen. Läs mina inlägg för mer om det.
tRump och alla hans många LÖGNER
ÄR Topic, pga den oerhörda tilltro som Qanon sätter till tRump. Att påvisa att den mannen är maximalt opålitlig är ett grundskott mot Q-narrarivet. Därför hör det hemma här.
Nu måste jag dock igen omvärdera vad jag själv har trott. Trodde själv att det var nära nu, men istället verkar det kanske som att Mueller nu snarare växlar upp och går ännu tyngre in på det internationella spåret. För nu ska även kopplingarna till Mellanöstern avslöjas, t ex den mordiska regimen i Saudiarabien...
HERE WE GO
Get Ready for Mueller’s Phase Two:
The Middle East Connection
While one part of the Mueller team has indicted Russian spies and troll-masters [här verkar de dock ha kvar en del på Flashback att göra
/nerdnerd], another cadre has been spending its time focusing on how Middle Eastern countries pushed cash to Washington politicos in an attempt to sway policy under President Trump’s administration. Various witnesses affiliated with the Trump campaign have been questioned about their conversations with deeply connected individuals from the United Arab Emirates, Saudi Arabia, and Israel, according to people familiar with the probe. Topics in those meetings ranged from the use of social-media manipulation to help install Trump in the White House to the overthrow of the regime in Iran.