2018-12-14, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Om du nu påstår att Trump ljuger får du också peka ut exakt vad som är en lögn alternativt vad det är du inte begriper i Trumps tweets.

Du verkar dessutom inte begripa vad pizzagate är heller. Kärnan är att flera personer bl a Hillary Clinton använt sig av samma kodspråk som pedofiler använder enligt F B I. Tills de lämnar en förklaring så är frågan öppen.

Tom Hanks sexliv lämnar jag åt någon annan att kommentera.

Att Trump ljugit om att han inte kände till något om betalningarna till porrstjärnan och hon den andra står nu klart för alla utom de allra trögaste. Sen har vi ju tusentals andra saker. My approval rates are 75%, biggest inauguration crowd ever bla bla. Kodord: The biggest, the best ever, Yoooge.Greatest etc, ja ni fattar.

Nej FBI har inte kommit fram till att något pedofilkodspråk använts så någon förklaring behövs inte. Så den där pizzerian pedofilandet skulle pågått är alltså avskriven eller? Bra i så fall så inte fler av er dyker upp där beväpnade.

Tom Hanks var väl en liberal Hollywoodpedofil eller? Precis som alla andra Hollywoodpedofiler. Olika Q-anhängare har kanske olika favoritHollywoodpedofiler.

Pedofili är för övrigt en av de äldsta anklagelserna i smutskastningsregelboken. Har funnits sen Hedenhös.
Senast redigerad av Alpoxen 2018-12-14 kl. 05:13.
Citera
2018-12-14, 05:19
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Att Trump ljugit om att han inte kände till något om betalningarna till porrstjärnan och hon den andra står nu klart för alla utom de allra trögaste. Sen har vi ju tusentals andra saker. My approval rates are 75%, biggest inauguration crowd ever bla bla. Kodord: The biggest, the best ever, Yoooge.Greatest etc, ja ni fattar.

Nej FBI har inte kommit fram till att något pedofilkodspråk använts så någon förklaring behövs inte. Så den där pizzerian pedofilandet skulle pågått är alltså avskriven eller? Bra i så fall så inte fler av er dyker upp där beväpnade.

Tom Hanks var väl en liberal Hollywoodpedofil eller? Precis som alla andra Hollywoodpedofiler. Olika Q-anhängare har kanske olika favoritHollywoodpedofiler.

Pedofili är för övrigt en av de äldsta anklagelserna i smutskastningsregelboken. Har funnits sen Hedenhös.

Om den är så gammal och frekvent, varför har dem inte anklagat trump för att vara det?
Citera
2018-12-14, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lidltyrannen
Om den är så gammal och frekvent, varför har dem inte anklagat trump för att vara det?

Därför att det är lågt och billigt och mest förnedrande för anklagaren själv. Det används således av extremt desperata och hatiska människor, typ Q-konspirationister.
Senast redigerad av Alpoxen 2018-12-14 kl. 05:42.
Citera
2018-12-14, 08:01
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja, då var det klart utom allt rimligt tvivel(vittnena ljuger) att det pågår en brottsutredning mot CF! Nu får vi se om det är Huber eller någon annan som fullföljer, Q var lite svävande i den frågan, att CF är skyldiga tillc skattebrott är också fastställt i och med denna utfrågning.

Jag får dock inte ihop en del omständigheter men pallar inte skriva mer, det lär komma sammanfattningar inom kort som lyfter de frågar jag har på ett konkretare sätt än jag har förmågan att göra just nu.

Väldigt intressant och andra sittningen med visselblåsarna innehöll fler överraskningar än första då Futton är frikostig med sina upptäckter, Huckney var dåligt förberedd och kändes lurad av D. Dålig research helt enkelt, dom tog väl bara honom för sin yrkestitel och hans op-ed om Trump Foundation.
Det är verkligen på sin plats att CF granskas rejält och att Clintons åker dit om det kan bevisas att pay-for-play har skett. Ska bli intressant att följa utvecklingen av detta.
Citera
2018-12-14, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Efter nuvarande presidents 8 år?
Det blir Donald John Trump.
Nej, inte en felskrivning.
Behöver bara komma en ändring till 22nd Amendment to the United States Constitution.
Mycket mer sannolikt än "Qanon".

Medan Q antingen har tröttnat på sitt trollande.
Eller fortfarande spinner på sin never ending story.

Q spinner nog vidare ett tag till...
Och som du säger/länkar, en två perioders regel infördes och kan även upphävas, vilken jag inte tror kommer att ske.
Citera
2018-12-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Jag som trodde att segern var spikad och att allt är löst inom kort?
Även ni tror att "kampen" kommer fortsätta om 6 år också?

Egentligen har det inte börjat än. Allt är fortfarande under uppbyggnad. Sen om 6 år är det svårt att överblicka, kan börja med det närmsta året och se vad som händer där.
Citera
2018-12-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
En sak jag inte riktigt förstår, Huber kör från Salt Lake men det var i Little Rock som visselblåsarna påstod att den pågående brottsutredningen ägde rum. Är det vad Q pratar om när han skriver detta:

HUBER will bring SEVERE PAIN TO DC.
SESSIONS' forced release of name [HUBER] to House created another variable.
Use Logic.
Why would we tell you the plan if in doing so also alerts those who we are actively engaged in HUNTING?

Så Little Rock kör Clinton Foundation, vad gör Huber då?

Det är nog inte samma utredning. En utredning pågående i Little Rock, Arkansas, om CF:

https://edition.cnn.com/2018/01/05/politics/clinton-foundation-arkansas-probe/index.html

Citat:
The investigation, led by the FBI field office in Little Rock, Arkansas, is being overseen by the US attorney's office in the state, according to the source.

Sedan John Huber's utredning i Utah, som Q refererar till.
Citera
2018-12-14, 11:09
Medlem
Q informerar deep state om Q-team's kommande move/schackdrag:

Citat:
Dec 3 2018

https://docs.house.gov/Committee/Calendar/ByWeek.aspx?WeekOf=12022018_12082018
Postponed.
Well-played DS.
Please allow us to counter.
Q

Citat:
Dec 12 2018

Anonymous No.4280212
Dec 12 2018
>>4280189
What were in the envelopes ???

>>4280212
Our promise to 'counter'.
Q

Bevisligen delades det ut kuvert till bl a Clintons vid begravningsceremonin för GHW Bush.

https://cloverchronicle.com/2018/12/05/weird-hillary-clinton-receives-surprise-envelope-at-george-h-w-bushs-funeral/
Senast redigerad av Q-follower 2018-12-14 kl. 12:00.
Citera
2018-12-14, 12:53
Medlem
Fittahoras avatar
Efter Q's Q&A:
Q #2625:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 13 Dec 2018 - 1:23:31 AM
/End
Stress test failed.
Q
8ch har uppgraderat infrastrukturen efter tidigare stresstest och jag har svårt att tro att belastningen skall ha ökat så mycket på så kort tid att kapaciteten nu inte är tillräcklig.

Jag tror snarare det är ett meddelande till Deep State att 8ch inte är redo för anstormningen som väntas när all information offentliggörs. Det är en bluff skapad för att Deep State skall tro att det inte kan ske förens 8ch åter igen har uppgraderats.

Jag håller tummarna för att det är ett tecken på att tiden börjar närma sig på allvar när informationen skall släppas. Jag har spekulerat att det kommer ske kring jul/nyår.
Citera
2018-12-14, 13:10
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Efter Q's Q&A:
Q #2625:

8ch har uppgraderat infrastrukturen efter tidigare stresstest och jag har svårt att tro att belastningen skall ha ökat så mycket på så kort tid att kapaciteten nu inte är tillräcklig.

Jag tror snarare det är ett meddelande till Deep State att 8ch inte är redo för anstormningen som väntas när all information offentliggörs. Det är en bluff skapad för att Deep State skall tro att det inte kan ske förens 8ch åter igen har uppgraderats.

Jag håller tummarna för att det är ett tecken på att tiden börjar närma sig på allvar när informationen skall släppas. Jag har spekulerat att det kommer ske kring jul/nyår.
När Mueller slutligen släpper all info han har, har jag också en del förhoppningar: Att det fortfarande FINNS stake och integritet i Abraham Lincolns Grand Old Party för att gå emot en auktoritär ledare och president som uppenbarligen helt skiter i konstitutionen, lyckades bli president för sin egen personliga vinnings skull, och på allvar tror att han kan köra världens största demokrati som en maffiaboss med personliga lojaliteter. Någonstans finns det en linje i sanden som inte ens dagens republikaner kan tolerera att deras nya Gudfader korsar. En linje som t ex handlar om att sälja ut landets intressen till främmande makt. Det är iaf vad jag hoppas och tror. I andra hand att väljarna straffar GOP ännu hårdare 2020 än i midterms 2018.
Citera
2018-12-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Kallar du nu alltså inte CNN för MSM??? Du verkar ha lite dålig koll på ditt eget narrativ.

Jo, iofs men det är en specifik giga pixel bild där man kan zooma in publikhavet. Där syns inga tomma ytor. Jämför den med, som jag kallar det - MSM bilden som skickades ut till tidningar, sajter osv.
Citera
2018-12-14, 18:01
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Varför är det viktigt för dig vem som hade flest besökare på sin invigning? Det är en barnslig sak att påstå, men det är än barnsligare att bestrida det. Man har verkligen inga stora bekymmer om man hänger upp sig på sånt här.
Crowd size är helt oviktigt i sig (fast tRump själv verkade ju iaf verkligen tycka att det var viktigt -- visst är det löjligt!), och inte heller det jag har berört nu i ett par inlägg. Men jag hakade på den lilla delkonversation som föregick i detta inlägg, (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm, där crowd size nämndes, för att ta upp en betydligt allvarligare sak: rent bedrägeri och pay-to-play bribery från tRump-organisationen i samband med invigningen. Läs mina inlägg för mer om det.

tRump och alla hans många LÖGNER ÄR Topic, pga den oerhörda tilltro som Qanon sätter till tRump. Att påvisa att den mannen är maximalt opålitlig är ett grundskott mot Q-narrarivet. Därför hör det hemma här.

Nu måste jag dock igen omvärdera vad jag själv har trott. Trodde själv att det var nära nu, men istället verkar det kanske som att Mueller nu snarare växlar upp och går ännu tyngre in på det internationella spåret. För nu ska även kopplingarna till Mellanöstern avslöjas, t ex den mordiska regimen i Saudiarabien...

HERE WE GO
Get Ready for Mueller’s Phase Two:
The Middle East Connection

While one part of the Mueller team has indicted Russian spies and troll-masters [här verkar de dock ha kvar en del på Flashback att göra /nerdnerd], another cadre has been spending its time focusing on how Middle Eastern countries pushed cash to Washington politicos in an attempt to sway policy under President Trump’s administration. Various witnesses affiliated with the Trump campaign have been questioned about their conversations with deeply connected individuals from the United Arab Emirates, Saudi Arabia, and Israel, according to people familiar with the probe. Topics in those meetings ranged from the use of social-media manipulation to help install Trump in the White House to the overthrow of the regime in Iran.
Senast redigerad av nerdnerd 2018-12-14 kl. 18:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in