2018-12-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smileo
Ok, kolla vad de sände på Fox News
Rubrik: Hannity the "deep state" is about to burst

https://m.youtube.com/watch?v=zlicJO3IKes

Kan man kolla det där klippet, och inte tro det är nära nu eller förnekar det hela, då är man speciell.

Ahh... Sean Hannity, Trump's knähund.
Citera
2018-12-13, 19:03
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ahh... Sean Hannity, Trump's knähund.
Kalla honom vad du vill, de sände det där på TV, amerikanska folket ser det där. De kommer acceptera mass arresteringar när fox news pumpar ut sånt där.
Citera
2018-12-13, 19:11
Medlem
pinnpelle88s avatar
Det är otroligt fascinerande hur dumma MSM tror folket är, den första terroristen (skytten?) i historien som inte bara överlever men även lyckas RYMMA från polisen i en eldstrid, denna terrorist, som inte bara var dömd _27_, ja, tjugiosju gånger i _3_, ja TRE olika länder är fortfarande på fri fot och nu råder undantagstillstånd i Frankrike, som mycket lägligt har drabbats av folkliga uppror de senaste veckorna.

Om nu ens denna terrorist finns så skulle det vara ytterst komiskt om USSF lämnade av han vid Macrons residens med en röd rosett och signerat Q+.

Ville även nämna att droppen som tippade över bägaren var ju det s.k "klimathotet", visste ni om att idag är 10 årsdagen då Al Gore förutspådde att Nord Polen skulle varit helt isfri inom 5 år, det vill säga.. för 5 år sedan.

Och så till den eviga muren som anti-tRumpers gärna nämner som de facto 1000% säkerhet att Q är fejk, våran favorit TV figur Tucker "White Pride" Carlsson har i ett dagsfärskt inslag sagt det förbjudna "What about Israels wall?"

https://www.youtube.com/watch?v=COIMHi9YhHE

Anti-globalister, det nya kodordet för anti-semiter?
Senast redigerad av pinnpelle88 2018-12-13 kl. 19:19.
Citera
2018-12-13, 19:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ok, kolla vad de sände på Fox News
Rubrik: Hannity the "deep state" is about to burst

https://m.youtube.com/watch?v=zlicJO3IKes

Kan man kolla det där klippet, och inte tro det är nära nu eller förnekar det hela, då är man speciell.

Du vet väl att den där sändningen är från i maj?

Citat:
Kalla honom vad du vill, de sände det där på TV, amerikanska folket ser det där. De kommer acceptera mass arresteringar när fox news pumpar ut sånt där.

De har nog glömt det vid det här laget..,
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-12-13 kl. 19:18.
Citera
2018-12-13, 20:00
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du vet väl att den där sändningen är från i maj?
Ja. De har hållit på sådär sen innan maj också om du undrar.

De har nog glömt det vid det här laget..,
Tror inte de glömmer något när de pumpar ut 24/7 med en story som utvecklas hela tiden och är oerhört intressant att följa, UPPENBARLIGEN.

Min poäng: Fox News förbereder den stora massan för en upprensning.
Citera
2018-12-13, 20:04
Medlem
Fittahoras avatar
Enligt uppgift har Muellers utredare förstört dom förhörsprotokoll som Flynns åtal grundas på. Det enda protokoll som finns kvar skapades i efterhand, 7 månader efter förhöret.

Låt oss sammanfatta lite:
– FBI anser inte att Flynn ljög.
– Flynn har erkänt ett brott som inte verkar ha begåtts.
– Mueller såg till att bevisen som skulle binda Flynn till brottet förstördes.
– 7 månader efter förhöret skapades ett nytt protokoll.
– Mueller drar ut på processen med Flynn näst intill i det oändliga.
– I sista stund bestämmer sig domaren i fallet att han vill ta en titt på detta protokoll.
Här är vi idag. Låt mig spekulera om vad som sker härefter:
– Domaren ogiltigförklarar åtalet pga bristande bevis.
– Flynn blir en fri man.
– Detta sker lagom till att åtalen skall drar igång.

Det har varit planen hela tiden och Mueller har spelat sin roll (om än under tvång).
Citera
2018-12-13, 20:21
Medlem
BushwickBills avatar
Hjber är en no-show idag på CF-hearing! DOJ vill verkligen inte att ett enda skit ska komma ut från den utredningen!
Citera
2018-12-13, 21:04
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Ja herregud vad ska han säga- Om du följt med debatten lite i den riktiga världen hade du märkt att till och med Trumps supporters börjar tröttna på hans lögner.

Jag ställde en fråga tidigare om pizzagate till alla konspirationister utan att får svar. Tror ni på det fortfarande eller är det nedlagt?

o för resten Tom Hanks fortfarande pedofil?
https://theweek.com/speedreads/787663/conspiracy-theorists-turned-tom-hanks-youtube-search-results-into-pedophilia-accusations

Om du nu påstår att Trump ljuger får du också peka ut exakt vad som är en lögn alternativt vad det är du inte begriper i Trumps tweets.

Du verkar dessutom inte begripa vad pizzagate är heller. Kärnan är att flera personer bl a Hillary Clinton använt sig av samma kodspråk som pedofiler använder enligt F B I. Tills de lämnar en förklaring så är frågan öppen.

Tom Hanks sexliv lämnar jag åt någon annan att kommentera.
Citera
2018-12-13, 21:40
Medlem
BushwickBills avatar
Snabb uppdatering från dagens hearing.

Ingen som lyssnar på den där hearingen kan neka till att:

1. Clinton har kört pay for play, jag menar ta bara Maroccohistorien. Man är
rent ut sagt dum i huvudet om man inte förstår att det var en quid pro qou.

2. DOJ under Obama skyddade Clinton, dom sade tom åt FBI, gör inget!

3. Hela top brass av FBI skyddade clinton, alla är borta från FBI nu, old news men stärker caset.

4. Uranium1 är en enda gigantisk stor muta. 145 miljoner dollar(hörde jag rätt?) från Renaissance till CF!

Som sagt Huber no show, om inte DOJ förbereder åtal just i detta nu är något extremt jävla skevt.

Knappt några demokrater där och det enda dom gaggar om är Trump Trump Trump. Virginia rep(D) Konnely sa att allt liknar ”alice in wonderland”! Han menade såklart varför tittar vi ens på Clinton nu när vi har en SC på Trump, jadu undrar varför? Kul liknelse ändå. Kärringen bredvid Meadows är ju också helt jävla blåst, hon frågade rakt ut ”men är quid pro qou verkligen så dåligt då? Jag gör ju det hela tiden?” som tur var sa proffesorvittnet att ja är man en tax exempt org då är det extremt viktigt att man inte sysslar med sånt.

Satan vilken låg nivå på frågorna från D, en del pinsamt avslöjande!

Edit: Författat fort och på telefon så ursäkta för språklig slakt. Tittar vidare, visselblåsarna ska bli intressanta.
Senast redigerad av BushwickBill 2018-12-13 kl. 21:43.
Citera
2018-12-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen

Jag ställde en fråga tidigare om pizzagate till alla konspirationister utan att får svar. Tror ni på det fortfarande eller är det nedlagt?

o för resten Tom Hanks fortfarande pedofil?
https://theweek.com/speedreads/787663/conspiracy-theorists-turned-tom-hanks-youtube-search-results-into-pedophilia-accusations
Jag tror JA på båda
Citera
2018-12-13, 23:31
Medlem
BushwickBills avatar
Ja, då var det klart utom allt rimligt tvivel(vittnena ljuger) att det pågår en brottsutredning mot CF! Nu får vi se om det är Huber eller någon annan som fullföljer, Q var lite svävande i den frågan, att CF är skyldiga tillc skattebrott är också fastställt i och med denna utfrågning.

Jag får dock inte ihop en del omständigheter men pallar inte skriva mer, det lär komma sammanfattningar inom kort som lyfter de frågar jag har på ett konkretare sätt än jag har förmågan att göra just nu.

Väldigt intressant och andra sittningen med visselblåsarna innehöll fler överraskningar än första då Futton är frikostig med sina upptäckter, Huckney var dåligt förberedd och kändes lurad av D. Dålig research helt enkelt, dom tog väl bara honom för sin yrkestitel och hans op-ed om Trump Foundation.
Citera
2018-12-13, 23:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag får dock inte ihop en del omständigheter men pallar inte skriva mer, det lär komma sammanfattningar inom kort som lyfter de frågar jag har på ett konkretare sätt än jag har förmågan att göra just nu.

En sak jag inte riktigt förstår, Huber kör från Salt Lake men det var i Little Rock som visselblåsarna påstod att den pågående brottsutredningen ägde rum. Är det vad Q pratar om när han skriver detta:

HUBER will bring SEVERE PAIN TO DC.
SESSIONS' forced release of name [HUBER] to House created another variable.
Use Logic.
Why would we tell you the plan if in doing so also alerts those who we are actively engaged in HUNTING?

Så Little Rock kör Clinton Foundation, vad gör Huber då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in