Citat:
Det är ramaskri bland kommentarerna där ja, om det nu inte rensats friskt sedan jag kollade.
Jag kan inte minnas att jag sett Linda gå så hårt fram med frågor i något sammanhang innan, nu framstår hon ju ungefär som norrmän, d.v.s. alltid trevlig men det märks att hon är väldigt irriterad på hur Frida hanterade det hela, Givetvis med all rätt.
Och vad tusan är det för svar Frida ger, det var sannerligen inget försvar överhuvudtaget. Om man nu har telefonfobi (vilket jag kan förstå, jag föredrar det skrivna ordet själv) så kan man idag bara skicka ett sms, ett mail eller gör som när hon sökte och skicka snigelpost. Vad som helst är bättre än att bara skita i det.
Frida är ju bränd för alla som sett BSF och hon lär få en hel del viskat runtom sig i hennes hemområde ett tag då även sådana som inte sett BSF får reda på hur hon betett sig. Direkt vidrigt beteende på alla sätt och vis, och speciellt när hon inte ger en enda vettig förklaring till varför hon dumpade Simon som hon gjorde.
Citat:
Fint gjort av Per att bara släppa allt och dra ner ja. Inte många hade gjort så, inte många kan göra så förvisso men det tyder ändå på en fin vänskap.
Citat:
Det är som sagt ofta så att följdfrågan där blir "men är inte Hannes här"? varvid svaret blir just nåt i stil med "Jodå, han är bara inne och fixar fika" eller att han kommer gående runt hörnet med grepen i högsta hugg.
Citat:
Ja, Magnus och Moa hade jag hoppats på med, otroligt tråkigt att där inte blev något.
Henrik verkar ju iaf ha något på g vilket var skoj att höra, hoppas det utvecklar sig till något "rejält".
Inför nästa veckas uppföljning tror jag Per och Sofie fortsatt håller ihop liksom Susanna och Hannes. Simon lär ju fortsatt vara alltför förstörd av svinet Fridas beteende och Erik kändes ju alltför stel även på resan så där tror jag inte det finns nåt.