Tankar om kvällens ordinarie avsnitt!
Per: Här tror jag på livslång kärlek

både han och Sofie verkar uppskatta resan till Irland och tycker man kan se att det är äkta mellan dem. Sen var det ju rätt underhållande att se Per äta ostron för första gången

, verkade ju inte vara hans melodi men kul att se och båda tycker jag bjuder på sig själva. Hoppas innerligt dem är ihop när Linda gör uppföljningen nästa vecka.
Susanna: Även där så verkar det finnas en stark kärlek och hon säger ju att Hannes är "the one". Vi får väl hoppas att henne känsla där håller i sig och att även dessa två är ett par när Linda kommer på hösten. Dock lite larvigt av Hannes att "fråga chans" på Susanna men hon verkade ju tycka det var "gulligt".....
Erik: Äntligen lite kärlek och kyssar mellan honom och Alicia och båda sa väl att dem var kära. Så jag hoppas nu att det kommer hålla mellan dem för Erik behöver ju någon som Alicia. Det som skulle kunna ställa till det är väl avståndet om Erik skulle börja gå tillbaka till sitt praktiska tänk igen.
Simon: Ja vad ska man säga. Frida är ett stor jävla svin som inte ens skulle sökt till programmet.

. Simon har dock en väldigt fin vän och blev väldigt glad över att han ställde upp och följde med på resan. Och som han säger, Simon kan ju välja ut nya tjejer ur sin stora brevhög och jag tror Simon kommer få massor av mail och brev från tjejer som sett honom på TV och vad han råkade ut för. Han har ett stort hjärta och kommer definitivt hitta rätt. Frida däremot hoppas jag blir ensam resten av livet. en sån sjuk individ ska inte ha några relationer alls. Och det Amanda sa om Frida stämde ju i kubik.