2018-12-12, 20:54
Medlem
Tycker inte hennes förklaring håller! Hon hade kunnat säga något innan! Dåliga jävla människa skämmes!
Citera
2018-12-12, 20:54
Medlem
Vilket svin hon är , Simon har ju kunnat valt nån bättre om hon sagt det innan , fy fan
Citera
2018-12-12, 20:57
Medlem
ellivos avatar
https://www.facebook.com/bondesokerfru/videos/2482028215145311/

Intervju med Frida.
Citera
2018-12-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Hon kanske inte ville ge honom falska förhoppningar.

Vad har det med saken att göra? Hon borde ha hört av sig innan resan och förklarat läget.
Citera
2018-12-12, 21:02
Medlem
Tankar om kvällens ordinarie avsnitt!

Per: Här tror jag på livslång kärlek både han och Sofie verkar uppskatta resan till Irland och tycker man kan se att det är äkta mellan dem. Sen var det ju rätt underhållande att se Per äta ostron för första gången , verkade ju inte vara hans melodi men kul att se och båda tycker jag bjuder på sig själva. Hoppas innerligt dem är ihop när Linda gör uppföljningen nästa vecka.

Susanna: Även där så verkar det finnas en stark kärlek och hon säger ju att Hannes är "the one". Vi får väl hoppas att henne känsla där håller i sig och att även dessa två är ett par när Linda kommer på hösten. Dock lite larvigt av Hannes att "fråga chans" på Susanna men hon verkade ju tycka det var "gulligt".....

Erik: Äntligen lite kärlek och kyssar mellan honom och Alicia och båda sa väl att dem var kära. Så jag hoppas nu att det kommer hålla mellan dem för Erik behöver ju någon som Alicia. Det som skulle kunna ställa till det är väl avståndet om Erik skulle börja gå tillbaka till sitt praktiska tänk igen.

Simon: Ja vad ska man säga. Frida är ett stor jävla svin som inte ens skulle sökt till programmet. . Simon har dock en väldigt fin vän och blev väldigt glad över att han ställde upp och följde med på resan. Och som han säger, Simon kan ju välja ut nya tjejer ur sin stora brevhög och jag tror Simon kommer få massor av mail och brev från tjejer som sett honom på TV och vad han råkade ut för. Han har ett stort hjärta och kommer definitivt hitta rätt. Frida däremot hoppas jag blir ensam resten av livet. en sån sjuk individ ska inte ha några relationer alls. Och det Amanda sa om Frida stämde ju i kubik.
Citera
2018-12-12, 21:07
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellivo
https://www.facebook.com/bondesokerfru/videos/2482028215145311/

Intervju med Frida.

Hon ser stadig ut, tröstätit efter att kärleken sket sig?
Citera
2018-12-12, 21:09
Medlem
Hon tyar inte mer. Hon kanske bara var lite köt?
Tycker Simon och kompisen borde gjort en krogrunda med sängfös. Borde inte vara omöjligt!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Hon ser stadig ut, tröstätit efter att kärleken sket sig?

Ser ut som hon är på smällen...
Citera
Medlem
eshkoshkas avatar
Vad sysslar killen med när han ska in på pubben? Hoppar och skuttar som ett barn på väg in på Leos Lekland.
Citera
2018-12-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vad sysslar killen med när han ska in på pubben? Hoppar och skuttar som ett barn på väg in på Leos Lekland.
det är sån han är
Citera
2018-12-12, 21:15
Medlem
Imalosers avatar
Ja du... Har själv träffat en sån tjej en gång, och det var bara EN kväll där hon totalvände från att öppet ha berättat om sig själv, passioner och drömmar, till att totalignorera en och låtsas som att man var luft. Det svider så jävla mycket, mest bara när man ser att folk kan vara såna.

Det finns ingen ursäkt för vad hon gjorde så det är klart hennes ursäkt suger. Jag hoppas inte hon får mer hat dock, hon behöver nån form av terapi. ADHD, säkert nån förälder med ADHD, säkert uppfostrad av ensamstående mamma (?). Hon behöver inte hat. Men det hon gjorde är oförlåtligt. Simon kommer repa sig och bli lycklig, men inte hon. Så är det.
Citera
2018-12-12, 21:19
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Frida har jag lite varningsflagg på. Södertäljetjej som "flyr" till mesig bonde på Öland och direkt börjar prata om att skaffa barn. Känns inte helt psykiskt stabil.

Citerar mig själv. Facit två veckor senare visar tyvärr att man hade rätt.
Stackars Simon. Hoppas att han skaffar sig lite bättre omdöme framöver när det gäller tjejer.
En fantastisk vän har han i alla fall i Per.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in