Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Stackars söta, fina Simon. Han är lite "träig" MEN herregud så go och snäll. Hoppas, och tror, att han får MÄNGDER med fina brev från tjejer som jättegärna vill krama om honom och träffas. Förhoppningsvis ngn i samma trakter. Sådant har ju hänt förr i bonde-sammanhang!
Eller så får Simon "göra en Leonora" och göra en tidig comeback i programmet redan nästa år...
Alla håller ju på Simon nu och vill att han ska lyckas så det är ju verkligen guldläge för TV4.
Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Börjar tro mer på Hannes och Susanna nu. KANSKE kan det hålla! Hannes ser ju, i mina äldre ögon, ut som en "lirare" och inte pålitlig ett enda dugg. MEN när han öppnade sig och berättade djupa saker så verkade han ju helt annorlunda. Den hemska tatueringen på armen blev inte fokus utan jag såg en kille med gott hjärta. Håller tummarna för Susanna är ju så otroligt fin.
Jag har ju varit skeptiskt till Susanna och är det i viss mån fortfarande. Lite illavarslande att hon såg Jim som sin drömman men Hannes som tryggheten. Är rädd för att hon inte är klar med sin "vilda" sida riktigt och hela tiden har en dragning mot de lite farligare killarna. Så jag ser faktiskt Susanna mer som "liraren" i det förhållandet än Hannes.
Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Henrik verkar ju iaf ha något på g vilket var skoj att höra, hoppas det utvecklar sig till något "rejält".
Det var värst var han var hemlighetsfull dock. Kunde inte ens avslöja hur de hade träffats...
En väldigt försiktig kille minst sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
En besvikelse också att Moa valde att lämna Magnus. De är numera "vänner". När kamerorna släcks så tar vardagen vid, och då blir det ointressant - ett dilemma som många bönder har drabbats av under alla dessa säsonger.
Man ska inte glömma att det är hela åtta år mellan Moa och Magnus. Moa är bara 20 år.
Åtta år gör rätt mycket i den åldern om man ser till mognad, erfarenheter, om man är redo att stadga sig osv.