2018-03-21, 17:00
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Vilka fler mord ligger de bakom utöver de media gått ut med?

Jag har några gissningar.

15-åringen i Akalla. Liksom killen som blev dödad i skogen i Järfälla kan det vara så enkelt som att 15-åringens bror ställt sig upp mot DP-killarna som markerat. Har också för mig att det står i tråden att GM var maskerad men svart, typ somalier.

Ledaren för brödraskapet i Barkarby. Låter som ett kontraktsmord, koppling till Södertälje och Merhawi som de ska varit länkade till.
Citera
2018-03-21, 18:34
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Vilka fler mord ligger de bakom utöver de media gått ut med?

Jag har några gissningar.

15-åringen i Akalla. Liksom killen som blev dödad i skogen i Järfälla kan det vara så enkelt som att 15-åringens bror ställt sig upp mot DP-killarna som markerat. Har också för mig att det står i tråden att GM var maskerad men svart, typ somalier.

Ledaren för brödraskapet i Barkarby. Låter som ett kontraktsmord, koppling till Södertälje och Merhawi som de ska varit länkade till.

Jag har också tänkt tanken på den i Barkaby på Fillippin-Tobbe. Har inga andra belägg än kopplingen till Merhawi.

Den i Järfälla är väl ”bekräftad” av polisen.

Sen kanske något i Malmö?
Citera
2018-03-21, 21:22
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Jag har också tänkt tanken på den i Barkaby på Fillippin-Tobbe. Har inga andra belägg än kopplingen till Merhawi.

Ja, järfälla räknar jag in i de som är "bekräftade. Det, dubbelmordet på bröderna, Nabil, killen i Bromsten. Med dessa två är det 7. Sägs uppemot 10 mord, kan handla om 8, kan handla om 11. Det är omöjligt att svara på exakta antal. Har några till jag funderat på men det är långsökt så jag håller inne med spekulationerna.

Allt handlar om hur länge de agerat torpeder, hade de börjat smått innan de blev utkörda eller tog det fart då?
Citera
2018-05-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Alltså nu kan jag inte hålla käften längre, din jävla tomte.

Skulle du våga öppna käften mot Harry? Det skulle jag med, men osäker på om jag skulle det mot de i topic.

Varför är inte kontraktsmördare billiga och utrustade med kniv, om det är som du säger?

Kniv lämnar spår, du kan skära dig själv och i synnerhet en oerfaren pundare som ska debutera.

Du trodde dessa var på skämt och sen kallade du den torpedmaffia.

Du överlever inte tung ammo i skallen, du dör. Killar i eliten tar inga risker, de kör inte med fick-knivar, de skjuter oftast några skott för mycket.

Du har ju ingen som helst jävla aning om vad detta handlar om, du tror att den som har en kontrakt på sig står och är nonchalant och inte alls på sin vakt, medan verkligheten ser ut som så att oftast är de jävligt svåråtkomliga, bär väst, rör sig från trygghet till trygghet, mellan hemmet och en kompis krog (Uppsala) de vistas sällan på öppna platser.

Detta är raketforskning för din nyuppfunna moraknivs-Hasse.

Jävla jidder på dig, och har jag fel så ta fram några iskalla torpedmord med kniv.

Måste säga att detta inlägg är ganska talande för hela tråden.
Xtroverto har varit med ett tag, han har garanterat många otäcka vänner, och vi som har hängt på Flashback ett tag, vi vet alla att han har någorlunda koll på saker och ting. (Jag gissar BMC sthlm, eventuellt HA men jag tror fan inte det pga ett inlägg)
Dessa pojkar som ämnet avser må vara en eller två på utsidan. Men det är fan inga jävla dunungar. De klipper vem fan som helst och går alltid till högstbjudande. De har inga som helst jävla gränser och det gör dem oförutsägbara.
Citera
2018-12-12, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
300-500, enligt uppgift. Uppsala kostade säkert närmare 500 då han inte var vemsomhelst. Sedan var han svår på det sättet att han nästan bara omgav sig med nära vänner, så man kan fastslå att de varit tvungna att få ngn i hans närhet att sälja ut honom vilket de också fick. Sånt spelar stor roll i prisbilden. Priset på hans skalle sägs varit 3 mille.

var nabil h mordet en hämnd på någon han han haft ihjäl i södertälje?
Citera
2018-12-31, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ

hässelby lejonens Merhawi som fick mordet i muckarpresent( tobbe var ledare för wolfpack) var mer tight med Jaffar byn (rapparen som blev urinerad på av dödspatrullen och medlem i "shottaz")
verkar därför lite mystiskt varför han skulle ge dessa småpojkar detta uppdrag.

å andra sidan sägs merhawi ha fått mordet i muckarpresent och inte haft vetskap om dådet, då man vet att tobbe försökte skjuta honom inne på hässelby krog året innan han blev mördad.
Citera
2019-02-11, 13:16
Medlem
Anstaltslivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Den här tråden är totalt snurrig.
Ni får ursäkta mig, men jag tror inte på att 4 grabbar i 18 års åldern åker runt och avlivar folk som skulle vara deras fiender eller att någon skulle anlita dem som lönnmördare. Vilken sjuk tanke!
Ännu mindre att de sitter och trycker på något hotell.
Akta er, mordpatrullen kommer!
Totalt crazy.

Det är du som lever i en sago värld. Förr i tiden så kanske det var som du tror men idag (2019) så är 15,16,17+ åringar mördare, faktiskt är det så att mer än hälften av alla gängmord utförs av personer som är under 18år. Du bör nog vakna upp och se dig runt i Sverige du verkar vara sjukt Ouppdaterad.
Citera
2019-02-11, 13:54
Medlem
Anstaltslivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Fan nu blir jag nästan lite rädd här i pojkrummet. Du lever ju i någon jävla actionfilm, vilka tror du att det rör sig om? Det är dumhuvuden själva som hembrännarharry med en morakniv utan tvekan skulle hugga i torax med en rostig kniv ni skulle inte ens märka honom då ni är dumskullar som står och leker balla vid eran BMW när Harry kliver upp och frågar om en cigg för att sedan perforera eran lever eller lunga med den rosta kniven.

Du måste vara riktigt korkad, det är konsikvenserna efter som det syftas på dvs att inte själv åka dit för anstiftan när ”tjack-harry” sen golar i polis förhör.
Citera
2019-02-11, 21:44
Medlem
Anstaltslivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Nej det gör jag inte.

Vill inte du leva i en rättsstat ?

Där man måste ha bevis och dömas i en oberoende domstol för att betraktas som skyldig ?

Dessa personerna har inte blivit dömda för mord och de har stått åtalade för vissa av morden men friats.

Då ska de självklart också betraktas som oskyldiga vad gäller morden precis som alla andra personer som sks betraktas som oskyldiga till motsatsen är bevisat.

Vill du ha det på ett annat sätt så får du gärna förklara hur du vill att rättsystemet ska fungera ?

ingen klagar på rättsystemet, här kommer vi inte ens så långt för polisen är för talanglösa i sverige när det gäller sånt här. det vi pratar om är att killarna det handlar om ligger steget före allt och är kalla och hänsynslösa samt proffsiga. Om du tror att man kommer åt dom med kronofogden osv så är du som stefan löfven, han försöker lösa saker på ett sätt som inte fungerar. Han tror att lite fler poliser & bättre budget kan lösa detta och att sånna här personer kommer följa regler & lagar men det är helt fel tvärt om faktiskt det är våra politiker som skapat dessa mördar maskiner. Du lever på 70talet VAKNA mannen du är så bakom !!!
Senast redigerad av Anstaltslivet 2019-02-11 kl. 21:46.
Citera
2019-07-05, 11:09
Medlem
reptilekings avatar
Dom får alltså ungefär vad en lågavlönad, lågutbildad person med minsta uns självdisciplin kan lägga undan på ett år per mord? Skillnaden är att de får det i en påse med knöliga sedlar som de inte kan investera i någonting vettigt och som kommer med garanti om antingen långt straff eller ond bråd död.
Citera
2019-07-05, 13:47
Medlem
reptilekings avatar
och fram tills de börjar skjuta folk är de ett samtal ifrån socialtjänst, skolkurator, specialpedagog, studiehandledning på hemspråk som alla vill att de ska lyckas. Allt i ett land som bjuder på skolmat, folktandvård, sjukvård, sommarjobb, utbildning, skolböcker, fritidsgård, aktiviteter, bibliotek m.m. I ett land där det är svårt att misslyckas om man bara ställer väckarklockan och är beredd att inställa sig i tid och anstränga sig en liten aning. Synd att de missar allt det för att de är för unga för att förstå. Istället lyssnar de på äldre misslyckade i orten som kan erbjuda ett eländigt (kort) liv och en möjlighet att stå utanför en tvättstuga eller ett grovsoprum i hemgjord rapvideo.
Citera
2019-08-02, 21:07
Medlem
DonPapacito38s avatar
Till alla er som tror att bara sverige skulle ha bättre politiker ,bättre skolor , bättre fritidsgårdar , och lite mer saft och kaka på ortens torg måste börja tänka om. Detta handlar inte bara om samhället , många av dessa individer bär förmodligen på många i sina hjärtan om dom har några! Och många grabbar i orten glorifierar dessa knarbaroner ! Scaface och Paolo escobar är några av deras idoler ! Ingen politiker i kan ändra på detta, en del har diagnoser och skulle dom inte valt att mörda männsiskor så skulle don fylla sin inre tomhet med lite rån och annat , glöm inte heller att 60% procent av dessa killar är både Cola torskar och annar. Det är inte billigt att missbruka . Det är väldigt komplexa och svåra problem! Man kan inte bara sitta och skylla på politiker . Dom har hamnat snett redan i barndomen och det kan ingen politiker eller polis ordna ! Börja titta på individen, vem är mannen bakom masken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in