Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Alltså nu kan jag inte hålla käften längre, din jävla tomte.
Skulle du våga öppna käften mot Harry? Det skulle jag med, men osäker på om jag skulle det mot de i topic.
Varför är inte kontraktsmördare billiga och utrustade med kniv, om det är som du säger?
Kniv lämnar spår, du kan skära dig själv och i synnerhet en oerfaren pundare som ska debutera.
Du trodde dessa var på skämt och sen kallade du den torpedmaffia.
Du överlever inte tung ammo i skallen, du dör. Killar i eliten tar inga risker, de kör inte med fick-knivar, de skjuter oftast några skott för mycket.
Du har ju ingen som helst jävla aning om vad detta handlar om, du tror att den som har en kontrakt på sig står och är nonchalant och inte alls på sin vakt, medan verkligheten ser ut som så att oftast är de jävligt svåråtkomliga, bär väst, rör sig från trygghet till trygghet, mellan hemmet och en kompis krog (Uppsala) de vistas sällan på öppna platser.
Detta är raketforskning för din nyuppfunna moraknivs-Hasse.
Jävla jidder på dig, och har jag fel så ta fram några iskalla torpedmord med kniv.
Måste säga att detta inlägg är ganska talande för hela tråden.
Xtroverto har varit med ett tag, han har garanterat många otäcka vänner, och vi som har hängt på Flashback ett tag, vi vet alla att han har någorlunda koll på saker och ting. (Jag gissar BMC sthlm, eventuellt HA men jag tror fan inte det pga ett inlägg)
Dessa pojkar som ämnet avser må vara en eller två på utsidan. Men det är fan inga jävla dunungar. De klipper vem fan som helst och går alltid till högstbjudande. De har inga som helst jävla gränser och det gör dem oförutsägbara.