Citat:
Ursprungligen postat av
Lovematrix
Tycker detta verkar vara vettigt och verkar vara Q:s plan !
One thing seems certain. Mueller will be closed down, in my opinion, before the end of the year. If not sooner.
Once that happens, it is endgame for the enemy.
Timing & Momentum
Once Mueller is gone, it is over for the enemies of the Republic.
Trump will know he has already won the war. And that the timing is right to engage the Republic’s enemy, in battle.
And that is when Trump will give his order : ‘FIRE AT WILL’.
Sun Tzu said:
‘When the gushing torrential water tosses stones pushing boulders, it is because of the force of its momentum.
When the ferocious strike of an eagle breaks the body of its prey, it is because of the timing of the strike.
Thus the forces and momentum of the adept in warfare are so overwhelming and ferocious and his timing of engagement is precise and swift.’
Timing, folks. Momentum. Can you see it?
Kommer härifrån:
https://quodverum.com/2018/12/343/victory-is-near-spygate-is-timed-to-blow.html
Flynnmemot konfirmerade några saker som INGEN kan argumentera emot, nämligen:
1. Flynn, DNI under Obama bland annat, har gett Mueller och två andra hemligstämplade utredningar ”alla brott han känner till”. Ett år, på dagen, efter att Q sa att Flynn vet var kropparna är begravda och att han är en patriot släpps hans åtalsmemo, Q har i flera andra poster hintat om att Flynn är extremt viktigt för Clintonutredningen. Flynn har publikt skrikit ”Lock her up” och ”if i did a tenth of what she has done i would be in jail today”, han hatar alltså minst sagt Clinton. Han har både motiv och framförallt tillgång till information för att både avslöja alla Clintons brott och bevisa dom. Nu finns tre alternativ kvar på vad memot kan betyda nämligen: han har slängt Trump framför bussen, han har vittnat mot Clinton eller att han inte gett Mueller någonting särskilt viktigt. Med allt vi vet om Flynn, hur hans familj öppet refererat till Q, hur han signat böcker med WWG1WGA, hur hans kommunikation med Trump sett ut efter åtalsmemot och hur vita huset bemött Flynn ger jag första alternativet 0% chans, andra 99,5% och för goda sakens skull det sista alternativet 0,5%.
Clintons är körda och Q har haft rätt från första början.
2. Det spelar ingen roll hur det går för Mueller för han kommer dels aldrig åt Trump och han kan framförallt inte stoppa Clintons åtal. Tänk logiskt, hade Mueller haft något på Trump hade det redan läckt och Mueller hade inte varit så angelägen om att Trump ska svara på frågor, en perjury trap var det enda han hade kvar! Det var därför han ville att Trump skulle intervjuas så tidigt som möjligt i utredningen men det vägrade Trump, först när utredningen i princip är klar(dagen innan Flynnmemot) skickade han in sina svar. Obstruction of justice är dessutom debunkat sedan länge och så är även anklagelsen om rysk inblandning i Wikileaks, det har tom Assange själv sagt. Jag tror Cohen får klä skott för alla mindre brott, om det nu finns några.
Inget av ett eller två går att argumentera emot, att Trump väntar in Mueller innan helvetet brakar lös är enbart taktik.
Själv kan jag inte se, eller har fått till mig, något annat logiskt skeende än att Clinton är körd och att Q har haft rätt från första början. Jag noterar också att debunkarna helt slutat argumentera emot nu och enbart säger två saker helt utan substans: ”Mueller kommer sätta dit Trump sååå mycket” och ”Q är en tönt som inte kan ett skit”. Det tillsammans med att spamkungen SnakePlissken har backat ut i mörkret ser jag som att även ni innerst inne vet att det är över.
Vilken show!