Citat:
Ursprungligen postat av
itazon
Jag tycker att jag precis gav det? Det tar 10-15 h att sätta sig in skulle jag misstänka. Men om man inte gör det så spekulerar man mest. Dvs, bevisningen du efterfrågar är inget jag kan skriva här i tråden på ett Internetforum, man får helt enkelt gräva lite själv i offentliga handlingar och utfrågningar. Mig veterligen så är det en viss konspiratör som också säger att man ska gräva själv?
Det är inte direkt som att det finns på kamera att han snattade i butiken, det är lite mer komplicerat än så. Till och med mer komplicerat än CSI... det är riktig korruption med riktiga människor och det är svårt och utdraget att bortom allt rimligt tvivel bevisa att någon är skyldig.
Tyvärr har du gett ankagelser och inte bevis. Känner förövrigt igen sättet att prata här. Mueller utredningen visade också tydliga bevis gentemot Trump men även då var det lite för invecklat för att ge ett konkret exempel och vi vet ju hur det gick sen.
Att bevisen inte skulle gå att skriva ner låter helt sjukt, är det en film du har som bevis kan du väl skicka videon istället?
Nu har media fått skrikit att det ska bli krig och att Iran dödat ca 70 amerikanska soldater, det gjorde dom bra, hämta felaktig info från en diktaturs statliga tv man är på väg in i krig med för att trycka ner sin egen president låter som seriös journalistik för mig