Citat:
Amen på det.
Till skillnad från dig så tror jag inte verkligheten är så barnslig att man kan säga att ”black hats” är ondskan själv och ”white hats” är oskyldiga avbilder av gud. Några sådana människor har aldrig existerar din jöns och därför blir din terminologi barnsligt pladder. ?
Nu är jag ju uppenbarligen klassad som ett "troll" men jag svarar ändå ("troll" verkar här ha en egen betydelse som är "jag tycker inte som du")
Fittahora verkar ha en världsbild som en 9-åring som precis har sett kampen mellan det goda och det onda i "Star wars". Det är liksom inte så världen fungerar. Den är liiite mer komplicerad än så.
Men skriver man inlägg som detta så har man någon form av "störning"...
Citat:
Både Q och Donald Trump har öppet nämnt att det är målet; att frige mänskligheten. Trump har tom nämnt en del av det jag nämner, exempelvis avskaffande av centralbankssystemet (den viktigaste av alla åtgärder), avreglering, guldbackad valuta, avskaffa IRS ("Skatteverket"), offentliggörandet av hemlig teknologi mm. USA kommer frigöras först men resten av världen kommer att behöva friges för att fienden skall kunna besegras (fienden är global).
- Människorna på jorden kommer att kunna kommunicera fritt utan risk för reprisalier (politisk korrekthet är en form av censur).
- Världshistorien kommer skrivas om till hur det egentligen var.
- Skolorna kommer börja lära ut användbar kunskap. Yrkesskolorna kommer att komma tillbaka.
- Vetenskapen kommer att återställas och förbjuden vetenskap kommer tillåtas. Glöm det mesta du tror är sant.
- Tekniker som är förbjudna kommer att tillåtas; NiCd- och NiFe-batterier kommer åter igen att gå att köpa. Blybatterier som håller några år kommer vara ett minne blott (NiFe håller 100 år+, är lättare och mindre till volym).
- Tekniker som hålls hemliga kommer offentliggöras; Förbränningsmotorer som använder vatten som bränsle, elmotorer som är mer än 100% effektiva (generar mer elektricitet än dom förbrukar).
- Tekniker kommer att kunna användas för att människorna inte behöver arbeta så mycket.
- Lagar som är till för att begränsa vår frihet kommer försvinna; Miljölagar, förbud mot vedeldning, CO2-bluffen kommer avslöjas, Climate Change-bluffen kommer avslöjas, strandskyddslagen (skapad för att beslagta mark).
- Sjukvården kommer bota sjukdomar istället för att göra oss beroende av mediciner som är skapta för att lindra symptom men inte bota underliggande orsaken. Cancer är en av dom enklaste sjukdomarna att bota.
- Centralbanssystemet kommer förbjudas. Vi har 83% effektiv skatt i Sverige. Av 100 kronor får du behålla 17 kronor. Tacka centralbankssystemet för det.
- Allt kommer bli enormt mycket billigare.
- Varor och produkter kommer åter igen att tillverkas för att hålla. Idag måste producenter snåla på allt för att tjäna pengar.
- Maten i affärerna kommer både bli billigare och bättre (kemikalier kommer förbjudas).
- Inkomstskatten kommer tas bort (nästan alla skatter kommer försvinna).
- Valutor (kronor, dollar) kommer avskaffas och ersättas av pengar (guld och silver). Inflation (inflation = värdet på valutorna minskar pga sedelpressar) kommer vara 0. 100 riksdaler kommer vara värd lika mycket efter 100 år eftersom inga sedelpressar existerar (du kan inte trycka guld och silver).
- Med mera...
Både Q och Donald Trump har öppet nämnt att det är målet; att frige mänskligheten. Trump har tom nämnt en del av det jag nämner, exempelvis avskaffande av centralbankssystemet (den viktigaste av alla åtgärder), avreglering, guldbackad valuta, avskaffa IRS ("Skatteverket"), offentliggörandet av hemlig teknologi mm. USA kommer frigöras först men resten av världen kommer att behöva friges för att fienden skall kunna besegras (fienden är global).
PS
Nordkorea är ju befriat från "deep-state" nu enligt dig. Då antar jag att denna lista är på god väg att infrias där?
Senast redigerad av DikT 2018-12-11 kl. 00:03.
Senast redigerad av DikT 2018-12-11 kl. 00:03.