2018-12-10, 23:58
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Till skillnad från dig så tror jag inte verkligheten är så barnslig att man kan säga att ”black hats” är ondskan själv och ”white hats” är oskyldiga avbilder av gud. Några sådana människor har aldrig existerar din jöns och därför blir din terminologi barnsligt pladder. ?
Amen på det.
Nu är jag ju uppenbarligen klassad som ett "troll" men jag svarar ändå ("troll" verkar här ha en egen betydelse som är "jag tycker inte som du")
Fittahora verkar ha en världsbild som en 9-åring som precis har sett kampen mellan det goda och det onda i "Star wars". Det är liksom inte så världen fungerar. Den är liiite mer komplicerad än så.

Men skriver man inlägg som detta så har man någon form av "störning"...
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
  • Människorna på jorden kommer att kunna kommunicera fritt utan risk för reprisalier (politisk korrekthet är en form av censur).
  • Världshistorien kommer skrivas om till hur det egentligen var.
  • Skolorna kommer börja lära ut användbar kunskap. Yrkesskolorna kommer att komma tillbaka.
  • Vetenskapen kommer att återställas och förbjuden vetenskap kommer tillåtas. Glöm det mesta du tror är sant.
  • Tekniker som är förbjudna kommer att tillåtas; NiCd- och NiFe-batterier kommer åter igen att gå att köpa. Blybatterier som håller några år kommer vara ett minne blott (NiFe håller 100 år+, är lättare och mindre till volym).
  • Tekniker som hålls hemliga kommer offentliggöras; Förbränningsmotorer som använder vatten som bränsle, elmotorer som är mer än 100% effektiva (generar mer elektricitet än dom förbrukar).
  • Tekniker kommer att kunna användas för att människorna inte behöver arbeta så mycket.
  • Lagar som är till för att begränsa vår frihet kommer försvinna; Miljölagar, förbud mot vedeldning, CO2-bluffen kommer avslöjas, Climate Change-bluffen kommer avslöjas, strandskyddslagen (skapad för att beslagta mark).
  • Sjukvården kommer bota sjukdomar istället för att göra oss beroende av mediciner som är skapta för att lindra symptom men inte bota underliggande orsaken. Cancer är en av dom enklaste sjukdomarna att bota.
  • Centralbanssystemet kommer förbjudas. Vi har 83% effektiv skatt i Sverige. Av 100 kronor får du behålla 17 kronor. Tacka centralbankssystemet för det.
  • Allt kommer bli enormt mycket billigare.
  • Varor och produkter kommer åter igen att tillverkas för att hålla. Idag måste producenter snåla på allt för att tjäna pengar.
  • Maten i affärerna kommer både bli billigare och bättre (kemikalier kommer förbjudas).
  • Inkomstskatten kommer tas bort (nästan alla skatter kommer försvinna).
  • Valutor (kronor, dollar) kommer avskaffas och ersättas av pengar (guld och silver). Inflation (inflation = värdet på valutorna minskar pga sedelpressar) kommer vara 0. 100 riksdaler kommer vara värd lika mycket efter 100 år eftersom inga sedelpressar existerar (du kan inte trycka guld och silver).
  • Med mera...

Både Q och Donald Trump har öppet nämnt att det är målet; att frige mänskligheten. Trump har tom nämnt en del av det jag nämner, exempelvis avskaffande av centralbankssystemet (den viktigaste av alla åtgärder), avreglering, guldbackad valuta, avskaffa IRS ("Skatteverket"), offentliggörandet av hemlig teknologi mm. USA kommer frigöras först men resten av världen kommer att behöva friges för att fienden skall kunna besegras (fienden är global).

PS
Nordkorea är ju befriat från "deep-state" nu enligt dig. Då antar jag att denna lista är på god väg att infrias där?
Senast redigerad av DikT 2018-12-11 kl. 00:03.
Citera
2018-12-11, 02:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Skynda skynda, en garanterad plats signaturen om ni inte håller med! Evig berömmelse på spel!

Du behöver inte direkt vara orolig, även om vi inte håller med varandra så har åtminstone jag respekt för dig då du inte far med sådana extremt övertydliga lögner som Fitthora gör.

Jag vet ärligt talat inte om Q är fejk eller ej, jag har personligen inte sett tillräckligt starka bevis för att säga att jag tror på Q men det betyder inte att jag inte är öppen för att ändra åsikt i framtiden, men det kräver också att bevisen verkligen måste vara helt vattentäta, de ska inte kunna punkteras med simpla motfrågor osv vilket mycket av det (tyvärr) har kunnat göras.
Citera
2018-12-11, 07:19
Medlem
Citat:
Jag skulle gärna vilja höra trådens besökares åsikter om det BushwickBill's tar upp. Troll gör sig icke besvär.

Citat:
Skynda skynda, en garanterad plats signaturen om ni inte håller med! Evig berömmelse på spel!

Jag är redan med i signaturen.
Dock så saknas "ghetto" från mitt trollnamn. Det ska vara "ghettotroll"!

Angående Q, ni är båda och cyklar. Enligt min mening.
BB lite mer sansad, medan FH tappat bäringen helt.
Hur ni är som personer IRL, det har jag ingen aning om.
Brett Kavanaugh, han är varken white hat, black, hat, grey hat, eller green hat.
Planned Parenthood, det är INTE bara om aborter. "Enligt FH har de tveksam agenda"
Ultra Katoliker skulle dock säga att de har tveksam agenda.

Citatet
Citat:
  • Människorna på jorden kommer att kunna kommunicera fritt utan risk för reprisalier (politisk korrekthet är en form av censur).
från FH. Lite ironiskt, när denne kallar andra för troll.

Angående Q https://qmap.pub/
är det nått stort på G, äntligen?
Eller har Q fått slut på sin medicin?
Jag tror på det sistnämnda.

Tillägg:
Men ?!!! BushwickBill, när hamnade du i FH's troll lista?!
Senast redigerad av Piii... 2018-12-11 kl. 07:23.
Citera
2018-12-11, 07:48
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Amen på det.
Nu är jag ju uppenbarligen klassad som ett "troll" men jag svarar ändå ("troll" verkar här ha en egen betydelse som är "jag tycker inte som du")
Fittahora verkar ha en världsbild som en 9-åring som precis har sett kampen mellan det goda och det onda i "Star wars". Det är liksom inte så världen fungerar. Den är liiite mer komplicerad än så.

Men skriver man inlägg som detta så har man någon form av "störning"...

PS
Nordkorea är ju befriat från "deep-state" nu enligt dig. Då antar jag att denna lista är på god väg att infrias där?

Det verkar som att Trump i detta fall ska representera Yoda. Jag brukar ALDRIG garva så här tidigt på morgonen men idag var undantaget från regeln.

Att se människor och åsikter i form av god och ond är bara så enkelt. Givetvis är det vansinne då människan i grunden är en förvirrad varelse som står på ett ben ena dagen och det andra nästa dag.

HANDLINGAR DÄREMOT kan man se som rakt igenom goda (osjälviska) eller onda (egoistiska) men det är nog en debatt för en annan tråd.

Mvh
Citera
2018-12-11, 09:00
Medlem
Citat:
Högsta Domstolen avslog en begäran från Louisiana och Kansas att resurser från Medicaid inte skall gå till Planned Parenthood. Två "konservativa" domare röstade mot begäran: John Roberts och Brett Kavanaugh.

Att Deep State Roberts röstar för att ekonomiska resurser skall tas från Medicaid (sjukvård för fattiga och utsatta) för att ges till en organisation med minst sagt tveksam agenda, förvånar ingen. Det förvånar inte heller mig att Kavanaugh också röstade med Roberts.

Att Brett Kavanaugh är Deep State har han tydligt visat bl a att som domare försvara Obamacare som konstitutionell.

På vilket sätt har planned parenthood tveksam agenda? Är du evangelisk-kristen abortmotståndare? Planned Parenthood sysslar med vaccinationer, graviditetstester, sexualupplysning, könssjukdomar mm mm.

Så Trump gjorde allt i sin makt för att pusha in en Deep Stateaktör till Högsta Domstolen? Intressant, varför gjorde han detta? Hur många Republikaner respektive Demokrater i Senaten tillhör Deep State? På ett ungefär?
Citera
2018-12-11, 10:04
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 10 2018

The plan to have the FED raise rates [steep incline beginning Mar 2019] in an effort to 'kill' the economy prior to 2020 P_elec is known and planned for.
Structure change coming?
Q

Strukturella förändringar väntar Federal Reserve, enl. Q.
Citera
2018-12-11, 10:24
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 10 2018

Anonymous No.4241823
Dec 10 2018

ClipboardImage.png
https://qanon.pub/data/media/5fd4d272ef24d5bb377595ea2bdf7fb0c2d350b6bdc9c03e79 27728d60dfeb77.png

>>4241697
>>4241823
Thank you, Patriot.
Fire at will.
Q

Deep state aktörer bakom "galler". President Trump har retweetat samma meme, alltså är dom på samma linje. Ingenting har förövrigt hänt innan någon av dessa hamnar i tribunalen.
Citera
2018-12-11, 11:43
Medlem
Washington Post:

Citat:
December 11, 2018.
Two years after #Pizzagate showed the dangers of hateful conspiracies, they’re still rampant on YouTube
YouTube has become a convenient online library for racists, anti-Semites and proponents of other extremist ideas.
By Craig Timberg, Elizabeth Dwoskin, Tony Romm and Andrew Ba Tran

Se vad Q svarar på detta, 'hateful conspiracies på Youtube' från WP:

Citat:
Nov 30 2018

What a coincidence.
Why is the WASH POST leading the attack re: Q?
How many articles have been written re: Q?
Who owns the WASH POST?
Who funds the WASH POST?
ALL FOR A LARP?
Q
>>4094697
https://www.theatlantic.com/technology/archive/2014/07/the-details-about-the-cias-deal-with-amazon/374632/
Q
Senast redigerad av Q-follower 2018-12-11 kl. 11:48.
Citera
2018-12-11, 12:13
Medlem
Tycker detta verkar vara vettigt och verkar vara Q:s plan !

One thing seems certain. Mueller will be closed down, in my opinion, before the end of the year. If not sooner.

Once that happens, it is endgame for the enemy.

Timing & Momentum

Once Mueller is gone, it is over for the enemies of the Republic.

Trump will know he has already won the war. And that the timing is right to engage the Republic’s enemy, in battle.

And that is when Trump will give his order : ‘FIRE AT WILL’.

Sun Tzu said:

‘When the gushing torrential water tosses stones pushing boulders, it is because of the force of its momentum.

When the ferocious strike of an eagle breaks the body of its prey, it is because of the timing of the strike.

Thus the forces and momentum of the adept in warfare are so overwhelming and ferocious and his timing of engagement is precise and swift.’

Timing, folks. Momentum. Can you see it?
Citera
2018-12-11, 14:23
Medlem
Lovematrix, nej, jag kan inte se det.
Bara en del människor som tror på allt en helt okänd säger.
Denne okända är Q i detta fall.

Vad säger ni om allt är som tidigare, 1 februari 2019.
Likadant ett år senare.
Men ni tror väl fortfarande på Q efter det också.
Visst?

Q och olika konspirationsteorier, ganska bra sorteringsmaterial, för att...
Ska nog inte skriva mer om detta.
Classified.
Citera
2018-12-11, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Tycker detta verkar vara vettigt och verkar vara Q:s plan !

One thing seems certain. Mueller will be closed down, in my opinion, before the end of the year. If not sooner.

Once that happens, it is endgame for the enemy.

Timing & Momentum

Once Mueller is gone, it is over for the enemies of the Republic.

Trump will know he has already won the war. And that the timing is right to engage the Republic’s enemy, in battle.

And that is when Trump will give his order : ‘FIRE AT WILL’.

Sun Tzu said:

‘When the gushing torrential water tosses stones pushing boulders, it is because of the force of its momentum.

When the ferocious strike of an eagle breaks the body of its prey, it is because of the timing of the strike.

Thus the forces and momentum of the adept in warfare are so overwhelming and ferocious and his timing of engagement is precise and swift.’

Timing, folks. Momentum. Can you see it?

Jaha vilka ska Trump kriga mot? Om Trump startar krig, vilket galenpannan säkert kan göra, är Kina den givna kandidaten.

Du kanske menar att Trump ska kriga mot andra Amerikaner. Vilka då i så fall?
Citera
2018-12-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Washington Post:

Se vad Q svarar på detta, 'hateful conspiracies på Youtube' från WP:

Jaha vad har länken med Washington Post och Q att göra?

Det enda WaPo, mig veterligen, skrivit om Q är vad alla andra skrivit. Nämligen att det är en samlingspunkt för diverse virrpannor med verklighetsfrånvänd världsbild. Inget speciellt kontroversiellt och inget de lägger speciellt mycket tankemöda på.

På tal om Pizzagate, är den konspirationen officellt nerlagd i coocooland eller tror ni på den fortfarande?
Senast redigerad av Alpoxen 2018-12-11 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in