2018-12-11, 01:21
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Kan vara så, eller så har han helt enkelt bara glömt bort Instagram. Att följa är väl inte riktigt som att vara vän, så man ser allt andra lägger upp? Använder inte Instagram själv.

Såg precis reklam för onsdagens program. Hannes sitter och håller Susanna i handen och frågar skämtsamt: "får jag chans på dig?". Pinsamt är bara förnamnet. Fattar inte vad hon ser i honom överhuvudtaget. Han verkar vara på en barns stadie med Ronny & Ragge och hela den grejen.
Tänk att vi alla har olika preferenser.
Hade jag varit i rätt ålder för Hannes, så hade han varit min drömman, utan någon som helst konkurrens. <3 En lång snygg karl med självförtroende, utan att på något sätt vara stöddig. Trygg i sig själv och utstrålar kärlek i massor. Och med kärlek till djur och språkets gåva uppepå det.
Att han kan leka Ronny och Ragge är väl bara en del av hans intresse för scenshow, inte nödvändigtvis hans personlighet.
Citera
2018-12-11, 13:43
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Henrik är nog garanterat singel när Linda kommer på uppföljningsbesök. Har en svag känsla av att Leonora kanske kastat sig in i nåt nytt som du är inne på. Sen hoppas man ju innerligt att Magnus och Moa är ett par fortfarande så det inte gått åt skogen för dem, men det borde ju inte gjort det. Magnus såg ju glad ut i trailern.

Instämmer gällande Frida, ett mycket fult sätt att göra slut på. Man sköter sånt där snyggt och förklarar varför man väljer att lämna den andra personen så det blir ett avslut. Sen behöver dem ju inte höras mera eftersom det inte finns barn inblandat.

Ja, Magnus glada uppsyn i trailern bådar gott för att det fortsatt fungerar väl mellan honom och Moa.
I övrigt är det svårt att sia om faktiskt ja.

Precis, är det barn inblandat gäller det ju att göra det så bra som möjligt för barnet. Även om jag skulle hata mamman till mitt barn av nån anledning har ju inte barnet gjort något ont så det ska icke lida för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Sjukt awkward i onlineversionen när Marie var ute och skulle måla med va den nu hette. Kändes lite som en vårdare som var ute med nåt retard. Satt där med Sverigetröjan, såg helt bisarrt ut ju haha.

Citat:
Konstigt då att de tagit bort varandra på Facebook, men inte på Instagram.

Just därför, är man inte aktiv så kan man lätt missa att sluta följa någon/sluta vara vän med etc. Vem vet när dom blev vänner på nån media? Kan ju ha varit extremt tidigt och sedan har det bara upptäckts nu eller så.
Hela poängen är ju att vem man är vän med på olika sociala medier inte betyder ett skit i sammanhanget.

Citat:
Kan vara så, eller så har han helt enkelt bara glömt bort Instagram. Att följa är väl inte riktigt som att vara vän, så man ser allt andra lägger upp? Använder inte Instagram själv.

Såg precis reklam för onsdagens program. Hannes sitter och håller Susanna i handen och frågar skämtsamt: "får jag chans på dig?". Pinsamt är bara förnamnet. Fattar inte vad hon ser i honom överhuvudtaget. Han verkar vara på en barns stadie med Ronny & Ragge och hela den grejen.

Hade det varit på "allvar" frågan ställts hade det varit barnsligt, nu verkar det bara vara ett uttryck för något dom tycker är lite smågulligt. Huruvida det är det tycker ju alla olika.

Vad som är "på ett barns stadie" är ju också svårt att bedöma, det verkar ju som "Ronny & Ragge"-grejen drar en del bönner på gigen så då kör han såklart på det och drar in lite pengar. Vissa samlar på vissa grejer vilket vissa tycker är barnsligt, vissa ser på en viss sorts filmer vilket vissa tycker är barnsligt etc, det är ingen som kan avgöra vad som är barnsligt, bara ha en egen åsikt om det.
Citera
2018-12-11, 15:53
Medlem
Citat:
Konstigt då att de tagit bort varandra på Facebook, men inte på Instagram.

Fast visst var det så att Susanna inte visar sin vänner-lista på Facebook? Då syns hon inte heller på andras vännerlistor.
Citera
2018-12-11, 17:08
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flupp
Fast visst var det så att Susanna inte visar sin vänner-lista på Facebook? Då syns hon inte heller på andras vännerlistor.
korrekt uppfattat
Citera
2018-12-11, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flupp

Man ser henne ändå på hans lista om de är vänner och han inte dolt sin, vilket han inte gjort.
Citera
2018-12-11, 19:00
Medlem
kvasthildurs avatar
Per bekräftade i Linda Lindorffs livesändning på Insta, att han och Sofie fortfarande är ihop.
Citera
2018-12-11, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kvasthildur
Per bekräftade i Linda Lindorffs livesändning på Insta, att han och Sofie fortfarande är ihop.

Låter sjukt. Stämmer det verkligen att han avslöjade det i förväg på Linda Lindorffs egen kanal? Borde vara kontraktsbrott i så fall.
Citera
2018-12-11, 22:34
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Låter sjukt. Stämmer det verkligen att han avslöjade det i förväg på Linda Lindorffs egen kanal? Borde vara kontraktsbrott i så fall.
Det var Linda som initierade det och vi får väl hoppas att hon har koll, så hon inte sätter någon på pottkanten.
Citera
2018-12-11, 22:47
Medlem
fenomens avatar
Jag vill ha ett "vad hände sen/vad gör de nu" med de bortröstade brevskrivarna!
Citera
2018-12-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen

En väldigt intressant idé där, har inte tänkt på det själv men varför inte? Det är ju flera som bara försvinner vid valen och vi tittare får ju även följa och till viss mån "lära känna" dessa. Sen är dem bara borta och det skulle vara intressant att veta hur det går även för dem.

Kanske nåt som produktionen kan lägga in i kommande säsonger om det nu inte anses som ett alltför omfattande jobb?!
Citera
2018-12-11, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen

Finns på Aftonbladet Plus.
Citera
2018-12-11, 23:23
Medlem
fenomens avatar
Citat:
Finns på Aftonbladet Plus.
Dels vägrar jag Aftonbladet och dels vill jag ha nåt i rörlig form. Ett webbavsnitt hade funkat fint för att få se Magnus lilla massös, Pers upprivna glasögonorm (vars namn jag nu glömt, ursäkta) m fl.

Något av det bästa med BSF är ju alla dessa karaktärer. Min all time fav brevskrivare är tveklöst Ulrika som 2012 försökte tvångskyssa Klas (aka Tanna-Klas aka Klasse Koskit men gråtande fick släpa sin tunga resväska över grusgången på väg ut ur programmet. Får fortsätta diskutera detta i den andra BSF-tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in