Citat:
Ursprungligen postat av
fenomen
Dels vägrar jag Aftonbladet och dels vill jag ha nåt i rörlig form. Ett webbavsnitt hade funkat fint för att få se Magnus lilla massös, Pers upprivna glasögonorm (vars namn jag nu glömt, ursäkta) m fl.
Ja, AB plus vägrar även jag betala för. Dessutom brukar ju dylika uppföljningar av såna maggor vara i stil med "Kostymnisse dejtade bonden, var singel i en månad efter programmet men har nu ett distansförhållande". Det säger således knappt något alls varvid det är än mer meningslöst att betala för.
Citat:
Ursprungligen postat av
idontgetit
Såg precis förra veckans avsnitt och kan inte låta bli att fundera på vad Amanda menade menade när hon kramade Frida och sa ”Var är ärlig nu” och sen säger hon att Frida har ”lite att fixa med”. Har Frida kanske barn som hon inte berättat för Simon om? Eller kanske hon fortfarande hade ett förhållande under inspelningen? Eller så har hon typ berättat för de andra att hon absolut inte kan tänka sig att flytta från storstan till honom.. Nåt jävla lurt är det ju!
Tycker ju hur som helst förjävla synd om Simon om han nu blir så förnedrad i tv imorgon som det verkar.. Men jag kan inte låta bli att dra fram skämskudden och dö lite inombords varje gång han ger sig in i ett försök till att ”hångla” med någon.. Som en jävla hackspett! Huuuuh!
Just ja, det sades ja. Då döljer hon antagligen något som inte kommit fram än. Oavsett anledning så beter man sig inte så illa att man bara inte dyker upp till resan.
Man sköter uppbrott mycket snyggare helt enkelt. Det där är på tok för mycket fjortisvariant över det hela.
Bara att hoppas att Simon repar sig ordentligt om det nu är så illa som det framställs och finner kärleken annorstädes.
Förövrigt trodde jag det skulle vara ett KÅA-avsnitt imorse igen, men icke då. Det stod ju i "nästa program" vid förra avsnittets avslut... Har man bakat in det i nästa veckas uppföljning av BSF? Lite tråkigt isf då det gör att det blir betydligt kortare tid/bonde.