2018-12-05, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Ett transferhotell kanske i och med att man reser ofta väldigt tidigt på morgonen och jag tyckte det stod någonstans att det var ett flygplatshotell så det kan mkt väl vara en cliffhanger.

Ja, tror inte TV4 är så dumma att de redan innan visar att Simon åker själv på en resa, om det nu skulle vara så.
Citera
2018-12-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Om Per

Jag kommer ifrån samma ort från Per och har sett han och Sofie ute flera gånger. Senast i lördags. Så kan bekräfta att dem träffas fortfarande.
Citera
2018-12-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag såg nu....

Det är väl det där som är "värsta dumpningen"

Jag tror ganska säkert att det Linda skrev om som är "den mest brutala dumpning" hon varit med om handlar om Simon och Frida. Man får ju den bilden när man såg trailern inför nästa vecka.
Citera
2018-12-05, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jag tror ganska säkert att det Linda skrev om som är "den mest brutala dumpning" hon varit med om handlar om Simon och Frida. Man får ju den bilden när man såg trailern inför nästa vecka.

Var kan man hitta detta som Linda skrivit om dumpningen?
Citera
2018-12-05, 22:20
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Ja jim var typ en högstadiekille. Bättre med en riktig volvobonde. Tror även hannes har en större penis.

+1 på den. Alldeles för fjolligt alternativ dessutom. Tycker Hannes ser betydligt bättre ut också.

Trist att inte Per valde Lina, Sofie känns så otroligt tillgjord. Men det blir hans förlust.

Förstår mig inte på urvalet av bönderna, Henrik är lite av en gåta.

Vissa av dem har samma utseende/utstrålning som en sten.

Simon var dock kul och hyfsat fin att kolla på, precis som Hannes.

Citera
2018-12-05, 22:21
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Var kan man hitta detta som Linda skrivit om dumpningen?
https://nojeslivet.newsner.com/nyheter/linda-lindorffs-chock-efter-beskedet-bonde-soker-fru-brutalaste-jag-varit-med-om/

Citat:
Raggaren står också som "Singel".

https://www.facebook.com/hannes.haraldsson
De får nog stränga order om att inte ändra några statusar på sociala media förrän programserien är slut.
Förra årets "snyggbonde" med "fru" skrev att de var lättade att de äntligen kunde sluta smyga, efter att säsongens allra sista avsnitt sänts.
Citera
2018-12-05, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvasthildur
https://nojeslivet.newsner.com/nyheter/linda-lindorffs-chock-efter-beskedet-bonde-soker-fru-brutalaste-jag-varit-med-om/

De får nog stränga order om att inte ändra några statusar på sociala media förrän programserien är slut.
Förra årets "snyggbonde" med "fru" skrev att de var lättade att de äntligen kunde sluta smyga, efter att säsongens allra sista avsnitt sänts.

Tack!
Möjligt, men de är inte vänner på Facebook nu i alla fall. Vill minnas att de var det förut.
Citera
2018-12-05, 22:24
Medlem
dialektikers avatar
Jaha, här går man in i tråden och ser...ja, det är ju tråkigt för Simon ,ändå, om det blir så.
Jag tycker han gick så fint efter känslan med vem han kände mest mental samhörighet med, nu på slutet med Frida.
Innan har han varit lite sladdrig och mest upp i det blå över att få hångla,
men Frida och han fick någon koppling där
med diagnoser och så.

Men han kunde nog inte ha gjort ett bättre val ändå med facit i hand?
De tjejer han skickade ut kändes inte seriösa.
Och Amanda, som var mer seriös,
kändes ju ändå väldigt monoton och släpig i röst och sätt.
Hon känns lite trög i sättet. Lite mer liv behöver han.

Men han är rätt charmig och genuin trots att han blev så förblindad av alla tjejer som var med, så han inte kunde bestämma sig vad han ville.
Han kan göra comeback i Lets Dance sen eller nåt, och så kanske han får lite mer tjejer som kontaktar honom igen?
Citera
2018-12-05, 22:25
Avslutad
Självklart har de haft relationsstatusen singel sedan i somras. Något annat skulle förmodligen bryta mot kontraktet. Efter alla avsnitt lär det nog kunna ändras, när tittarna fått se hur det går. Allt annat vore ju att spoila.
Citera
2018-12-05, 22:27
Medlem
dialektikers avatar
Fy vad hemskt med polisongerna. De är vedervärdiga.
Citera
2018-12-05, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
+1 på den. Alldeles för fjolligt alternativ dessutom. Tycker Hannes ser betydligt bättre ut också.

Trist att inte Per valde Lina, Sofie känns så otroligt tillgjord. Men det blir hans förlust.

Förstår mig inte på urvalet av bönderna, Henrik är lite av en gåta.

Vissa av dem har samma utseende/utstrålning som en sten.

Simon var dock kul och hyfsat fin att kolla på, precis som Hannes.

Första gången i tråden jag läst att någon tycker Simon är fin. Tänk vad fascinerande att det ändå alltid tycks finnas folk som tycker de mest oattraktiva människorna är fina. Faktum är att det överlag var väldigt oattraktiva bönder denna säsong. Tragikomiskt nog är väl 55-åriga Marie den som har varit den "läckraste" bonden.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2018-12-05 kl. 22:35.
Citera
2018-12-05, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fy vad hemskt med polisongerna. De är vedervärdiga.

Ja, minst sagt. Fattar inte hur en kvinna kan ta i karl'n med tång. Han har ju inga läppar heller och gula tänder, noll stil, usch!

Även om Jim nu inte var mogen för landsbygden, så hade jag definitivt valt honom ändå. Allt går att lösa om kärleken finns. Man kan inte bara tänka praktiskt när det gäller känslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in