Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-12-10, 17:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Uppdatering: hennes svar var inte det minsta drygt utan milt och mänskligt. Det gör mig glad.
Hur gammal är hon? Kring 20 så tänker jag mig att det ganska säkert hade gått åt helvete. Unga människor i den åldern verkar bli upprörda för ingenting och alltid ha tolkningsföreträde. Ganska skrämmande i vissa fall.
Citera
2018-12-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Hur gammal är hon? Kring 20 så tänker jag mig att det ganska säkert hade gått åt helvete. Unga människor i den åldern verkar bli upprörda för ingenting och alltid ha tolkningsföreträde. Ganska skrämmande i vissa fall.

Hon är 28 år. Jag har ju träffat min beskärda del unga tjejer på Tinder och den senaste jag låg med är nästan halva min ålder ... men jag känner verkligen inte att det finns någon poäng att fortsätta så. Har haft mitt åldersspann på 18–30 men nu blir det till att dra upp den nedre gränsen avsevärt. Om jag nu mäktar med att vara kvar i engångsligg-ekorrhjulet. Och det är ytterst tveksamt, mina vänner; jag är nog beredd att ge upp vid det här laget.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-12-10 kl. 17:31.
Citera
2018-12-10, 17:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Imponerande analys. Mot bakgrund av hennes tidigare meddelanden som dissonerar totalt med så lutar även jag åt denna hypotes.

Jag bemötte det meddelandet med att hon hade ”åt helvete fel” och att det skett ett missförstånd som jag ville reda ut. Fick som svar att jag lät väldigt arg vilket fick henne att känna att vi nog inte var kompatibla oavsett intentioner. Mycket skumt. Arg var jag inte. Bara chockad.

Faktum är att hon skrev till mig nu medan jag författar det här meddelandet. Hjärtat bankar, hårt, och jag förbereder mig på en fett dryg och kylig diss.

Uppdatering: hennes svar var inte det minsta drygt utan milt och mänskligt. Det gör mig glad. Dock motsäger det hennes förra meddelande till mig. Nu handlar det återigen om att hon inte har kraft att träffa någon nu. Vilket rimligtvis innebär att hon alltså ägnar sig åt det hon enligt utsago inte vill – att ligga runt. Eftersom hon ändå är aktiv på Bumble menar jag.

Din självinsikt är sorglig. Du förstår inte hur du framstår varken i skrift eller möten i verkligheten.

Fan, du verkar trasigare än jag trodde. Det tillsammans med att du verkar hyfsat smart gör dig nästan lite läskig. Backtracka dina inlägg de senaste dagarna och försök förstå hur andra uppfattar dig, så även här i tråden. Ett tips i all välmening.
Citera
2018-12-10, 17:32
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parvaneh
Är det verkligen så vanligt att tjejer ser helt annorlunda ut än från sina bilder på tinder? Har ni liksom gått på dejter och tyckt att hon såg ut som en helt annan tjej?

Jag var på min första dejt igår där jag blev TOTALT lurad. Alltså herregud vilken skillnad det var. Och jag hade ändå hittat henne på Facebook innan. Förstår verkligen inte hur hon lyckats med bilderna, som var bara ett par månader gamla.

Grejen är att vi hade det svinkul och hon är ju söt. Men på bilderna var hon snygg, smalare i ansiktet, såg ut att ha ovanligt stora ögon(något jag är svag för), större läppar och bra hy. Känns jätteskumt för när vi chattar och under hela dejten utstrålar hon sån himla självsäkerhet och verkar jordnära. Familjär, jobbar som förskollärare, intelligent, rolig. Hela köret liksom. Fattar verkligen inte hur man ens vågar göra sådär..

Jag vet inte hur jag ska göra nu. Hennes utseende växte verkligen under kvällen tack vare hennes personlighet och vår kemi. Men det skaver som faaaan det där.. Hade inte mage att säga som det var när hon i slutet frågade ”var jag som du trodde?”. Utan jag svarade bara ja men pratade då bara om hennes personlighet. Jag kommer ju dock behöva ta upp detta, om jag väljer att fortsätta träffa henne.

Jääävla skit.. Sa ju mest på skoj här i tråden innan dejten ”nu återstår det bara att hon är mästerfotografen i stövlar”.. Tji fick jag 😂
Citera
2018-12-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Din självinsikt är sorglig. Du förstår inte hur du framstår varken i skrift eller möten i verkligheten.

Fan, du verkar trasigare än jag trodde. Det tillsammans med att du verkar hyfsat smart gör dig nästan lite läskig. Backtracka dina inlägg de senaste dagarna och försök förstå hur andra uppfattar dig, så även här i tråden. Ett tips i all välmening.

Trasig, visst, men läskig är jag absolut inte. Men nu är det du som missuppfattat här – dock till följd av undermålig kommunikation ifrån min sida; jag insåg i efterhand att mina ordalag gentemot henne gav fel signaler. Jag avsåg förmedla chock och emfas, men inte på något sätt ilska.
Citera
2018-12-10, 17:40
Medlem
lakritcs avatar
Någon som varit med om det motsatta, d.v.s. ser mycket bättre ut än på bilderna? Har hänt mig en gång. Fantastiska ögon och uppsnofsad utan att det blir onaturligt. Hade faktiskt tänkt swipa vänster, men är så glad att jag inte gjorde det.
Citera
2018-12-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jag var på min första dejt igår där jag blev TOTALT lurad. Alltså herregud vilken skillnad det var. Och jag hade ändå hittat henne på Facebook innan. Förstår verkligen inte hur hon lyckats med bilderna, som var bara ett par månader gamla.

Grejen är att vi hade det svinkul och hon är ju söt. Men på bilderna var hon snygg, smalare i ansiktet, såg ut att ha ovanligt stora ögon(något jag är svag för), större läppar och bra hy. Känns jätteskumt för när vi chattar och under hela dejten utstrålar hon sån himla självsäkerhet och verkar jordnära. Familjär, jobbar som förskollärare, intelligent, rolig. Hela köret liksom. Fattar verkligen inte hur man ens vågar göra sådär..

Jag vet inte hur jag ska göra nu. Hennes utseende växte verkligen under kvällen tack vare hennes personlighet och vår kemi. Men det skaver som faaaan det där.. Hade inte mage att säga som det var när hon i slutet frågade ”var jag som du trodde?”. Utan jag svarade bara ja men pratade då bara om hennes personlighet. Jag kommer ju dock behöva ta upp detta, om jag väljer att fortsätta träffa henne.

Jääävla skit.. Sa ju mest på skoj här i tråden innan dejten ”nu återstår det bara att hon är mästerfotografen i stövlar”.. Tji fick jag 😂

Ehm. Vi har inte delat dejt ytterligare en gång? Um ... Trine? Haha!
Citera
2018-12-10, 17:42
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ehm. Vi har inte delat dejt ytterligare en gång? Um ... Trine? Haha!

Hahaha nä inte denna gång! Men ska lägga Trine på minnet, tack 😁
Citera
2018-12-10, 17:52
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Trasig, visst, men läskig är jag absolut inte. Men nu är det du som missuppfattat här – dock till följd av undermålig kommunikation ifrån min sida; jag insåg i efterhand att mina ordalag gentemot henne gav fel signaler. Jag avsåg förmedla chock och emfas, men inte på något sätt ilska.

Jo du beter dig störtläskigt…typ bara en horse whisperer eller en tibetansk guru kan hantera dig som du uppträder nu.

Hur ska du kunna bestämma hur andra uppfattar dig? Tror du på fullt allvar att det hjälper att säga att de har fel? Den gemensamma faktorn är att folk får nog av dig efter väldigt kort tid. Din hysteri och ditt behov av drama förstör ditt liv.

Snälla…sluta bete dig som en lunatic . Tillslut kommer du ju inte få några svar härinne alls…driv inte fram det pretty please. Sicket slös att du är så bra på att skriva och få till dejter när det inte leder till mer än plåga.

Du borde skriva ett stort tackinlägg till alla här som är så stödjande och tålmodiga med dig.
Citera
2018-12-10, 17:56
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
hellre läsa sånt än sexdagböckerna med meningslös info från grabbarna grus som iaf jag inte anser tillför tråden någon större substans. 🙄 grabbar med en brud i gänget? Jag har massa kul erfarenheter av det. Kanske varit grabbiga brudar förvisso så mansjargongen funka finfint haha vita riddare var väl ändå att ta i så blueballsen spricker, men visst har du en poäng i det 😁

Känner mig oerhört träffad här haha.. Lovar att sluta upp med sexdagböckerna! Skryta på ett anonymt forum är ju totalt verkningslöst, jag ville bara dela med mig och ge lite pepp. Men om det tolkas fel så skall jag sluta 😋
Citera
2018-12-10, 18:17
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
...

Släng iväg en bild på pm vetja, blir nyfiken på hur en dam som du ser ut! Kunde inte pm’a dig pga ny användare.
Citera
2018-12-10, 18:20
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Well, snapchat filter brukar förstora ögonen, släta hyn och smala till ansiktet. Hon kanske tog alla sina foton på snapchat helt enkelt haha. Låter för övrigt som en stabil tjej.

Nä några snapchatfilter tror jag faktiskt inte det var, iaf inte något jag känner igen. Tror snarare det är nån slags min hon gör haha, för på Facebook såg dom inte lika stora ut men ändå större än vanliga. Men ah, det var precis vad dom var, vanliga. Och ja, utöver det där verkar hon väldigt stabil.

Citat:
Verkar inte kunna pm heller av samma anledning haha

Rimligt förstås 😋
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här