Citat:
Ursprungligen postat av
Parvaneh
Är det verkligen så vanligt att tjejer ser helt annorlunda ut än från sina bilder på tinder? Har ni liksom gått på dejter och tyckt att hon såg ut som en helt annan tjej?
Jag var på min första dejt igår där jag blev TOTALT lurad. Alltså herregud vilken skillnad det var. Och jag hade ändå hittat henne på Facebook innan. Förstår verkligen inte hur hon lyckats med bilderna, som var bara ett par månader gamla.
Grejen är att vi hade det svinkul och hon är ju söt. Men på bilderna var hon snygg, smalare i ansiktet, såg ut att ha ovanligt stora ögon(något jag är svag för), större läppar och bra hy. Känns jätteskumt för när vi chattar och under hela dejten utstrålar hon sån himla självsäkerhet och verkar jordnära. Familjär, jobbar som förskollärare, intelligent, rolig. Hela köret liksom. Fattar verkligen inte hur man ens vågar göra sådär..
Jag vet inte hur jag ska göra nu. Hennes utseende växte verkligen under kvällen tack vare hennes personlighet och vår kemi. Men det skaver som faaaan det där.. Hade inte mage att säga som det var när hon i slutet frågade ”var jag som du trodde?”. Utan jag svarade bara ja men pratade då bara om hennes personlighet. Jag kommer ju dock behöva ta upp detta, om jag väljer att fortsätta träffa henne.
Jääävla skit.. Sa ju mest på skoj här i tråden innan dejten ”nu återstår det bara att hon är mästerfotografen i stövlar”.. Tji fick jag 😂