Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Låter som ett lite osunt beteende att tilldela ogrundade etiketter på det viset. Antingen såg hon det geografiska avståndet som något som omöjliggjorde en seriös relation. Eller så inbillade hon sig att det var din intention för att hon ville rationalisera bort dig som ett möjligt alternativ av något annat skäl.
Imponerande analys. Mot bakgrund av hennes tidigare meddelanden som dissonerar totalt med så lutar även jag åt denna hypotes.
Jag bemötte det meddelandet med att hon hade ”åt helvete fel” och att det skett ett missförstånd som jag ville reda ut. Fick som svar att jag lät väldigt arg vilket fick henne att känna att vi nog inte var kompatibla oavsett intentioner. Mycket skumt. Arg var jag inte. Bara chockad.
Faktum är att hon skrev till mig nu medan jag författar det här meddelandet. Hjärtat bankar, hårt, och jag förbereder mig på en fett dryg och kylig diss.
Uppdatering: hennes svar var inte det minsta drygt utan milt och mänskligt. Det gör mig glad. Dock motsäger det hennes förra meddelande till mig. Nu handlar det återigen om att hon inte har kraft att träffa någon nu. Vilket rimligtvis innebär att hon alltså ägnar sig åt det hon enligt utsago inte vill – att ligga runt. Eftersom hon ändå är aktiv på Bumble menar jag.