Så du vill alltså ha invandrare och du vill riva och förstöra allt grönt och gammalt för Sverigie skall bli lika fult som USA, och du vill ta hit invandrare som inte är som oss och som inte delar något med oss
för att du skall kunna spekulera i fastigheter.
Hur lyckliga skulle vi bli med den befolkingstätheten som finns i andra länder?
Tanken att invandrare ens skulle ha rätt att köpa, rätt att påverkar efterfrågan
på hus och boende så att det byggs på det sätt som kebab vill det är spyfärdigt.
Saudi-Arabien skulle köpa up Sverigie och pumpa det med Moskeer
med oljepengar. Tänk bara på hur mycket Ryssland eller vilket land som hellst hade kunnat köpa.
Jag tror inte det är så många unga svenskar som vill jobba,betala skatt eller lyda lagen
i ett sådant skitsamhälle där det inte finns något att leva för.
Du har hjälpt mig att förstå varför USA är så laglöst och kaotiskts.
Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig1.2
Personligen tycker jag att de som inte kan eller vill kopa gor bast i att hyra en bostad. Tyvarr har Sverige sabbat sin hyresmarknad och kor med sovjetkoer och brist vilket forstas drabbar de som behover hyra.
............
Det ar forstas dessutom just nar man har hog invandring som det ar extra bra att ha ett bostadssystem som inte straffar eller forbjuder investeringar i produktionen av just de hyresbostader som invandrare efterfragar. Sverige lyckas kombinera en idiotisk bostadspolitik (hyresreglering) med en vansinning invandringspolitik. Klart att det gar at helvete.