Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det hade det inte eftersom det redan bor någon i den billiga hyresrätten. Samma antal bostäder oavsett boendeform.
Så statisk är inte bostadsmarknaden. Folk flyttar till andra typer av boenden, andra städer, större eller mindre lägenhet, vissa flyttar ihop, andra isär, och somliga dör och lämnar efter sig en lägenhet. En och annan flyttar in på äldreboende.