Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Nej, jag försöker inte förvilla. Jag tror inte på din hypotes att CdC umgicks mer med medelsvensson torskar än missbrukare.
Det beror helt på vad man menar med umgås, hon kom i kontakt med många fler okända män genom sin gatuprostitution än hon gjorde genom sina bekanta inom en snäv begränsad krets av missbrukare.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Låt säga att hon tog två, tre torskar per dag för att hålla sitt heroinbehov i kontroll.
Däremellan kan hon ha samtal och diskussioner med ett större antal torskar men inte kommit överens om priset eller vilken typ av tjänster hon kunde tänkas ställa upp på.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Däremellan verkar hon ha kontakt med diverse missbrukande vänner, ofta verkar det vara något fler än en som hon tillsammans med beger sig iväg för att köpa sina kabbar. Mellan varje torsk råkar hon på minst två eller tre missbrukarbekanta.
Vilka är då dessa missbrukarbekanta? Menar du hennes kollegor på Malmskillnadsgatan som också gick på droger?
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
jag är inte stark motståndare till att hon skulle ha strypts.
Du är en stark motståndare till allt vad sunt förnuft heter, den mest troliga teorin har hela tiden varit genom alla år att CdC föll troligtvis offer för en torsk med mord i sinnet, strypning är också en het hypotes i detta sammanhang.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Din uppfattning om att så skett motiveras väl att du vill utesluta alla andra möjligheter än ett "sexmord".
I det här specifika fallet så är hypotesen om ett sexualmord rätt sannolik
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Jag rankar det som mer sannolikt att det är fråga om ett missbrukarmord och därav är min tanke att det kan vara fråga om kraftigt våld mot huvudet.
Och jag rankar dig och ditt surr som rätt ovidkommande och ointressant. Man kan nästan tro att du slagit i skallen som du resonerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Men eljest är väl knivning också tämligen vanligt vid missbrukarbråk.
En knivning hamnar väldigt långt ner på listan över möjliga dödsorsaker, det fanns inte tillstymmelsen av några avvärjningsskador som brukligt är vid denna typ av våld.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Nu försöker du ju argumentera att GM är torsk eftersom CdC blev strypt och gör en obskyr hänvisning till vad GW sagt (hans uttalande gäller väl fall där man på något sätt konstaterat att strypning är dödsorsaken).
GW tror ju själv på en strypning i fallet CdC, låt oss lita på honom, jag menar, vad fan är du för viktigpetter som sticker ut näsan och inbillar dig att du vet bäst?
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Och du tjatar om att CdC minsann var gatuprostituerad fastän de otvetydigt verkar finnas ett ganska tydligt samband mellan hennes knarkande och att hon väljer prostitution som sin försörjningskälla.
Det stora hotet kom från torskarna på stritan, det bevisas väl inte minst av att flera av hennes väninnor och kollegor föll offer för sexköpare? Glömde du det?