2018-12-02, 23:41
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso
Igen. Det är hon som priviligeras av agerandet således BÖR HON GRANSKAS.
Är du rädd för vad som kan komma fram?

Nej. Men jag frågar, igen: har du några som helst icke-anekdotiska bevis för att dessa kommentarer provocerats fram av Linnea?

Är du rädd för att svara på detta?
Citera
2018-12-02, 23:46
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Nej. Men jag frågar, igen: har du några som helst icke-anekdotiska bevis för att dessa kommentarer provocerats fram av Linnea?

Är du rädd för att svara på detta?

Man behöver inga bevis för att ifrågasätta uppgifter nej. Vet inte om ni hade vetenskapsteori i Borneojungeln men här i västvärlden finns inte det som inte kan bevisas. Ens åsikt, värderingar och vilja räcker inte. Ge det några varv till, låt det sjunka in.
Citera
2018-12-02, 23:49
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Man behöver inga bevis för att ifrågasätta uppgifter nej. Vet inte om ni hade vetenskapsteori i Borneojungeln men här i västvärlden finns inte det som inte kan bevisas. Ens åsikt, värderingar och vilja räcker inte. Ge det några varv till, låt det sjunka in.

Du "ifrågasatte" inte hennes uppgifter, du skrev

Citat:
Hennes leverne är beroende av att provocera fram starka reaktioner

och jag frågar dig, för fjärde gången nu: har du några som helst icke-anekdotiska bevis för detta påstående?
Citera
2018-12-02, 23:55
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Du "ifrågasatte" inte hennes uppgifter, du skrev

och jag frågar dig, för fjärde gången nu: har du några som helst icke-anekdotiska bevis för detta påstående?

Gå in på hennes instagram. Det är hård evidens på att hon provocerar fram reaktioner. Anekdotisk bevisföring är för idioter som inte vet bättre. Där kan du även bevittna tydliga drag på narcissistisk personlighetsstörning, storhetsvansinne och andra åkommor.
Citera
2018-12-02, 23:58
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Gå in på hennes instagram. Det är hård evidens på att hon provocerar fram reaktioner. Anekdotisk bevisföring är för idioter som inte vet bättre. Där kan du även bevittna tydliga drag på narcissistisk personlighetsstörning, storhetsvansinne och andra åkommor.

Nja, när jag refererade hennes Instagram som bevis på att hon tar emot dessa vidriga meddelanden så kallade du det för anekdotisk bevisföring. Nu vill du använda samma bevis för att stärka ditt påstående om att hon provocerar fram reaktionerna. Det jag främst ser på screenshotsen i hennes IG är detta mönster:

Man skriver något vidrigt till Linnea. Hon trollar honom. Han fortsätter skriva vidrigheter.

Det du inte har bevisat är att hon provocerade fram det där första vidriga meddelandet som inledde konversationen. Det första av denna sort som dyker upp: https://www.instagram.com/p/BqAZPRdD4N2/

Kan du bevisa att hon provocerade den där personen att skriva att hon skulle bli våldtagen?
Citera
2018-12-03, 00:05
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Nja, när jag refererade hennes Instagram som bevis på att hon tar emot dessa vidriga meddelanden så kallade du det för anekdotisk bevisföring. Nu vill du använda samma bevis för att stärka ditt påstående om att hon provocerar fram reaktionerna. Det jag främst ser på screenshotsen i hennes IG är detta mönster:

Man skriver något vidrigt till Linnea. Hon trollar honom. Han fortsätter skriva vidrigheter.

Det du inte har bevisat är att hon provocerade fram det där första vidriga meddelandet som inledde konversationen. Det första av denna sort som dyker upp: https://www.instagram.com/p/BqAZPRdD4N2/

Kan du bevisa att hon provocerade den där personen att skriva att hon skulle bli våldtagen?

Du skriver ju själv att hon trollar (provocerar) honom?
Intressant att du dessutom väljer att se henne som ett offer...

Fråga dig i stället: vad händer när ”vita män” slutar ”hota och hata” Linnéa?
Citera
2018-12-03, 00:10
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Du skriver ju själv att hon trollar (provocerar) honom?
Intressant att du dessutom väljer att se henne som ett offer...

Fråga dig i stället: vad händer när ”vita män” slutar ”hota och hata” Linnéa?

Ingen fara, vi saktar ner:

Du skrev: Hennes leverne är beroende av att provocera fram starka reaktioner

Jag länkade till en screenshot där en man önskade att hon blev våldtagen av araber. Detta skedde till synes oprovocerat. Vad hon än sa efteråt spelar ingen roll, eftersom det var en "stark reaktion" som du menar att hon provocerade fram. Vi kan inte se att hon provocerat fram denna reaktion från denna man, men du påstod att hon provocerade fram denna "starka reaktion" (antar nu bara att du håller med om att "bli våldtagen av araber" är en "stark reaktion") och jag undrade:

har du några icke-anekdotiska bevis för ditt påstående?

Vi kan fortsätta diskussionen om vad som händer när "vita män" slutar hota och hata Linnea efter att du svarat på min fråga.
Citera
2018-12-03, 01:28
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ingen fara, vi saktar ner:

Du skrev: Hennes leverne är beroende av att provocera fram starka reaktioner

Jag länkade till en screenshot där en man önskade att hon blev våldtagen av araber. Detta skedde till synes oprovocerat. Vad hon än sa efteråt spelar ingen roll, eftersom det var en "stark reaktion" som du menar att hon provocerade fram. Vi kan inte se att hon provocerat fram denna reaktion från denna man, men du påstod att hon provocerade fram denna "starka reaktion" (antar nu bara att du håller med om att "bli våldtagen av araber" är en "stark reaktion") och jag undrade:

har du några icke-anekdotiska bevis för ditt påstående?

Vi kan fortsätta diskussionen om vad som händer när "vita män" slutar hota och hata Linnea efter att du svarat på min fråga.

Är det bevisade kommentarer eller sedvanligt påhittade av vänsterofferkoftor?
Citera
2018-12-03, 01:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Linnea fiskar efter hat för att det är hennes sätt att bli känd på. Beter man sig vidrigt, vilket Linnea gör, så får man hat tillbaka. Det är en medveten strategi från hennes håll.

Hon har byggt sin mediakarriär på detta så visst är det en medveten strategi. Det saknas ju helt klart en begåvning här, att fortsätta tjata om sexuella trakasserier i all evighet leder inte någon vart och framför allt inte till något gott eftersom hon lever på att provocera och drar vinning pga alla påhopp.

Istället borde hon kanske återgå till sin normala hårfärg, sluta sprida extremfeministiska budskap, börja spela handboll och helt enkelt hålla käften i fortsättningen. Om någon skribent eller läsare är av annorlunda åsikt här så presentera då det hittills goda i hennes gärning?
Citera
2018-12-03, 01:55
Medlem
Nu har hon och hennes vänner klistrat upp papper där det
är bild på Virtanen och texten våldtäktsman, på Södermalm. Hon verkar vara
en väldigt psykotisk individ, usch.
Citera
2018-12-03, 02:03
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Är det bevisade kommentarer eller sedvanligt påhittade av vänsterofferkoftor?

Jag och han har redan gått genom detta. Det går så klart inte att visa upp kontona som meddelandena direkt kommer ifrån, och även om det hade gått att göra så hade det varit omöjligt att bevisa vem de tillhör men med tanke på att liknande kommentarer syns på andra ställen på internet, t.ex. i denna tråd, så kan man göra det rimliga antagandet att män faktiskt skriver sånt till henne. Det går inte att blunda för kvinnohatet (nej, jag pratar inte om "män som ogillar feminism" utan kvinnohatare) som önskar att kvinnor ska våldtas och mördas bara för att man ogillar att de kvinnor som hatas hör till vänstern.
Citera
2018-12-03, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Nu har hon och hennes vänner klistrat upp papper där det
är bild på Virtanen och texten våldtäktsman, på Södermalm. Hon verkar vara
en väldigt psykotisk individ, usch.

Låter som solklart förtal, med tanke på att han friats av domstol. Sedan har jag inte mycket till övers för Virtanen som person men det är en helt annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in