2018-12-03, 07:38
Medlem
Är hon tillsammans med en kriminell afghans?
Citera
2018-12-03, 07:43
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Nu har hon och hennes vänner klistrat upp papper där det
är bild på Virtanen och texten våldtäktsman, på Södermalm. Hon verkar vara
en väldigt psykotisk individ, usch.

källa på att hon har nåt med det att göra?
Citera
2018-12-03, 07:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Haha.. Nu var det givetvis juristutbildningar på olika universitet jag talade om. På många har man ex-jobb /uppsats kombinerat med praktik. Gjorde som sagt så själv.
Vilka då får jag fråga? Lund, GBG, Sthlm, Uppsala, Umeå?
När kombinerade juristlinjen uppsatsen med pratik?
Eller gick du en låtsasutbildning i Jönköping, Örebro eller Linköping?
Citera
2018-12-03, 08:19
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Nu har hon och hennes vänner klistrat upp papper där det
är bild på Virtanen och texten våldtäktsman, på Södermalm. Hon verkar vara
en väldigt psykotisk individ, usch.
Det borde väl vara straffbart?

Vet inte mycket om Virtanen och hans historia men han blev väl friad?
Citera
2018-12-03, 08:27
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Ingen fara, vi saktar ner:

Du skrev: Hennes leverne är beroende av att provocera fram starka reaktioner

Jag länkade till en screenshot där en man önskade att hon blev våldtagen av araber. Detta skedde till synes oprovocerat. Vad hon än sa efteråt spelar ingen roll, eftersom det var en "stark reaktion" som du menar att hon provocerade fram. Vi kan inte se att hon provocerat fram denna reaktion från denna man, men du påstod att hon provocerade fram denna "starka reaktion" (antar nu bara att du håller med om att "bli våldtagen av araber" är en "stark reaktion") och jag undrade:

har du några icke-anekdotiska bevis för ditt påstående?

Vi kan fortsätta diskussionen om vad som händer när "vita män" slutar hota och hata Linnea efter att du svarat på min fråga.

Du har fått ditt bevis och min ståndpunkt. Vad du tycker om det är irrelevant...och jag bryr mig ärligt talat inte om Linnéa så mycket. Hon är bara en charlatan till som rider på PK-vågen.
Snart är hon glömd.
Citera
2018-12-03, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vilka då får jag fråga? Lund, GBG, Sthlm, Uppsala, Umeå?
När kombinerade juristlinjen uppsatsen med pratik?
Eller gick du en låtsasutbildning i Jönköping, Örebro eller Linköping?

Det finns inte ens något juristprogram i Linköping. Inte heller i Jönköping.

Det finns i Lund, GBG, Örebro, Sthlm, Uppsala och Umeå.
Senast redigerad av 325325355446647568 2018-12-03 kl. 09:41.
Citera
2018-12-03, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Linnea Claeson är en idiot och mytomsn som gör skillnad på folk och folk. Hon är enbart en vitmanshatare och godhetsknarkare som vill ha uppmärksamhet.

Hade hon fått bestämma i Sverige skulle samhället kollspsa på 2 dagar.

SVT har ju skrivit om att hon misstänkts för plagiat också. Två gånger.
Citera
2018-12-03, 09:49
Medlem
DoubleWoods avatar
Om man bortser från det märkliga i att hen fick pris som "Årets jurist" trots avsaknad av att vara jurist, och att jag själv uppfattar henne som gapig attentionjunkie som lever på rollen som extrem offerkofta - vad har Linnea åstadkommit för vettigt, samt vilka citat eller felaktigheter har hon släppt ur sig rent konkret?
Citera
2018-12-03, 10:08
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 325325355446647568
Det finns inte ens något juristprogram i Linköping. Inte heller i Jönköping.

Det finns i Lund, GBG, Örebro, Sthlm, Uppsala och Umeå.
Det finns juristutbikdningar i alla de två övriga orter som jag räknade upp? Däremot blir du inte Jur.Kand efter examen.
Blir mest nyfiken på vad det påstådda exjobbet skulle bestå av förutom den sedvanliga uppsatsen?
Citera
2018-12-03, 10:13
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso
Du har fått ditt bevis och min ståndpunkt. Vad du tycker om det är irrelevant...och jag bryr mig ärligt talat inte om Linnéa så mycket. Hon är bara en charlatan till som rider på PK-vågen.
Snart är hon glömd.

Jag har inte fått bevis på att hon provocerade fram reaktionerna från männen som önskar att hon ska våldtas eller mördas, vilket är vad jag ville ha då det var vad du påstod. Du la inte fram ett (1) enda bevis på det.
Citera
2018-12-03, 11:14
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Oj, här var du igen med samma stammande struntprat. Nej, jag har inte röstat för det liberala samhälle du anklagar mig att ha röstat fram, nej, jag är ingen blattekramare. Jag anser helt enkelt att det är fel att mord- och våldtäktshota någon som man inte håller med om politiskt. Det säger absolut inget, noll, om vilket parti jag röstade på eller vad för samhälle i övrigt jag förespråkar.

Men fortsätt stamma "d-d-d-du är vänster!" som om det betyder något. Du är en incel i mammas pojkrum och din åsikt kvittar.
Det många reagerar på är att hon är en aggressiv opportunist som föder det här beteendet.
Linnéa löper sannolikt mindre risk än vilken vit kvinna som helst att råka ut för våld.

Innan du börjar kasta fler tillmälen så vill jag upplysa dig om att jag ogillar de flesta av dagens män som jag träffar på, då de är feminina, veka, och har anpassat sig för att vara okvinnliga kvinnor till lags. De pratar som kvinnor med intonation, diskuterar parfymer och var man ska göra helgens inköp av en ny halsduk.

Jag tycker inte om kvinnomisshandlare heller men jag ställer mig inte på barrikaderna för de som utnyttjar situationen där krafter försöker förstöra västvärlden. Det är att vara en nyttig idiot.

Ta kampen i din närhet istället om den behövs. Linnéa Claessons dödgrävare är inte män i gemen utan medier och politiker som hänsynslöst utnyttjar någon som lider av någon slags störning i sin strävan att montera ned samhället.

För övrigt är du inte ett dugg bättre än de svagbegåvade/fyllon som hånar de som inte får komma till med tillmälen som "incel" (väldigt politisk korrekt skällsord).

Eller tycker du att modellen där en man äger en grupp kvinnor sexuellt medan resten av männen samlar föda till flocken är att föredra? Om sexuell tillgång till kvinnor är vad man mäter framgång i så hade jag förmodligen tjänat mer på en sådan modell än vad du hade gjort även om det idag är tid och intresse som sätter begränsningarna snarare än andra mäns konkurrens.
Citera
2018-12-03, 11:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWood
Om man bortser från det märkliga i att hen fick pris som "Årets jurist" trots avsaknad av att vara jurist, och att jag själv uppfattar henne som gapig attentionjunkie som lever på rollen som extrem offerkofta - vad har Linnea åstadkommit för vettigt, samt vilka citat eller felaktigheter har hon släppt ur sig rent konkret?
Jag blev själv förvånad att hon läst så stor del av utbildningen - jag har inte sett henne som jurist, alls. I början, när "assholeonline" (om det heter så, kontot) var färskt släpptes hon fram i radio och satte fingret på sin hjärtefråga, och det är väl typ bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in