Citat:
Ursprungligen postat av
KlasseArboga
Oj, här var du igen med samma stammande struntprat. Nej, jag har inte röstat för det liberala samhälle du anklagar mig att ha röstat fram, nej, jag är ingen blattekramare. Jag anser helt enkelt att det är fel att mord- och våldtäktshota någon som man inte håller med om politiskt. Det säger absolut inget, noll, om vilket parti jag röstade på eller vad för samhälle i övrigt jag förespråkar.
Men fortsätt stamma "d-d-d-du är vänster!" som om det betyder något. Du är en incel i mammas pojkrum och din åsikt kvittar.
Det många reagerar på är att hon är en aggressiv opportunist som föder det här beteendet.
Linnéa löper sannolikt mindre risk än vilken vit kvinna som helst att råka ut för våld.
Innan du börjar kasta fler tillmälen så vill jag upplysa dig om att jag ogillar de flesta av dagens män som jag träffar på, då de är feminina, veka, och har anpassat sig för att vara okvinnliga kvinnor till lags. De pratar som kvinnor med intonation, diskuterar parfymer och var man ska göra helgens inköp av en ny halsduk.
Jag tycker inte om kvinnomisshandlare heller men jag ställer mig inte på barrikaderna för de som utnyttjar situationen där krafter försöker förstöra västvärlden. Det är att vara en nyttig idiot.
Ta kampen i din närhet istället
om den behövs. Linnéa Claessons dödgrävare är inte män i gemen utan medier och politiker som hänsynslöst utnyttjar någon som lider av någon slags störning i sin strävan att montera ned samhället.
För övrigt är du inte ett dugg bättre än de svagbegåvade/fyllon som hånar de som inte får komma till med tillmälen som "incel" (väldigt politisk korrekt skällsord).
Eller tycker du att modellen där en man äger en grupp kvinnor sexuellt medan resten av männen samlar föda till flocken är att föredra? Om sexuell tillgång till kvinnor är vad man mäter framgång i så hade jag förmodligen tjänat mer på en sådan modell än vad du hade gjort även om det idag är tid och intresse som sätter begränsningarna snarare än andra mäns konkurrens.