Citat:
Ursprungligen postat av
PlutoJ
Det hela är ju mycket väsen för ingenting!
Linnéa och "hatarna" verkar i total symbios. Givetvis finns en och annan knäppgök och rent obehagliga personer som verkligen går igång på att skicka bilder på sina herrkorvar i syfte att skapa obehag och rädsla. Men dessa är nog tämligen få till antalet och påverkas knappast av Linnéas Instagram.
Hur många de är "därute" vet vi inte. Jag skulle tro att de triggar sig med vissa kvinnobilder och vissa inte. En del kvinnor får en väldigt stor andel av påhälsningarna m a o.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlutoJ
Däremot triggar hennes attityd och uppmärksamhet andra idioter, som skickar enbart p.g.a. att de är omogna fjantar som tycker det är kul att provocera. Och det lyckas de tydligen med, tyvärr. Dessa triggar i sin tur igång ytterligare reaktioner från Linnéa som får ännu mer vatten på sin kvarn och de där femton minuterna av berömmelse förlängs ytterligare en liten stund. Och så är symbiosens kretslopp igång...
Det tror jag också. Offentliga protester ger ännu fler trakasserier/inviter, fast från en bredare grupp. Väldigt roligt att det är "Nordic Alt-right" det sticker i ögonen på mest.
Citat:
Ursprungligen postat av
mr.gegge
Jag vet inte om det är hon, men en av de träningsklädda modellerna på en reklam för Stadium ser ut som henne. Har hon blivit modell med? Det är yogapants, sport bh osv och fotat snett nerifrån i ett rätt sexigt perspektiv. Passar rätt kasst ihop med ett feministiskt narrativ tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
mr.gegge
Nja, de ser mer irriterat besvikna ut än tuffa. Hur män poserar har jag ingen större koll på så jag kan inte kommentera det.
Du har inte förstått någonting alls. Det handlar om rätten att se ut som man vill, oavsett hur det intresserar eller behagar dig. Du har mycket att lära av Linnea.