Citat:
Ursprungligen postat av
mg57
Ifall indrivaren eller gänget tror att Bella och Hampus är ett par så är det ju inte särskilt konstigt om dom ger sig på Bella för att klämma åt Hampus eller ännu värre barnen..
Skit samma vad som händer med honom han har bränt 25 miljoner(?) Av andras pengar och köpte precis en Bentley till sig själv!! Killen förtjänar att brinna i helvetet om man gör så med andras pengar och om jag tror rätt lär han snart önska att han var där.
För det första känner jag ingen av dessa 2. Aldrig följt eller haft nå intresse för dom.
Så kort och gott vill jag ingen av dessa illa på något sätt.
Men när man börjat rota på nätet och läst diverse saker här... BBs ord är ungefär lika mycket värt som *nnie *ööfs. Dvs inte ett skit!
HJ... Ja... Att kalla han för psykopat som många brudar gör är bara skrattretande. Har han agerat rätt och med heder? Lika mycket som en hora i amsterdam typ!
Man får en hyffsad bild av bägges karaktärer genom deras liv på nätet! Bägge har lik i garderoben!
Samt om HJ satt sig i den positionen som BB hävdar i sin blogg... Då får man fan skylla sig själv! Men o andra sidan så har hon inte den trovärdigaste historien bakom sig samt hennes agerande kring hela detta!
Men att önska någon helvete... Seriöst. Det är bara pengar som nån rik, godtrogen, girig, idiot vill ha mer av!
Vem bryr sig? Inte jag iaf!