2018-12-01, 15:49
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Leda laget med, göra skillnad, samt poäng och mål.

Svårt att leda laget när man inte spelar. Hur du nu menar med att leda laget. Flummigt uttryck.
Men givetvis borde han göra en del mål. Men han har endast spelat 9 matcher(halvskadad i många) med ett snitt på 13 min/match och har ändå 7 poäng på 9 matcher.
Citera
2018-12-01, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Svårt att leda laget när man inte spelar. Hur du nu menar med att leda laget. Flummigt uttryck.
Men givetvis borde han göra en del mål. Men han har endast spelat 9 matcher(halvskadad i många) med ett snitt på 13 min/match och har ändå 7 poäng på 9 matcher.

Visst. Tycker han har tappat förmycket bara. För ojämn så är ingen spelar jag skulle vilja ha mitt lag. Gör inte spelarna omkring sig bättre.

Då tror jag Davidsson kan ta ett steg till och bli en topp för djurgården nu när Josefsson vilar. Vad har hänt med PP:t tex?
Citera
2018-12-01, 16:07
Medlem
ycwms avatar
Förövrigt så har ju Wirtanen också gått och skadat sig nu. Ante, Josef och Wirtanen, tre ordinarie centrar borta alltså... Och kanske våra tre bästa centrar också, möjligt att man kan sätta in Wirtanen i samma fack som Davidsson och Strandberg.
Citera
2018-12-01, 16:24
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Förövrigt så har ju Wirtanen också gått och skadat sig nu. Ante, Josef och Wirtanen, tre ordinarie centrar borta alltså... Och kanske våra tre bästa centrar också, möjligt att man kan sätta in Wirtanen i samma fack som Davidsson och Strandberg.

Men Davidsson skulle kunna gå in som andracenter i de flesta lag och Basse har visat sig hålla rätt hög Shl-klass. Men givetvis tunga avbräck.
Citera
2018-12-01, 16:26
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Visst. Tycker han har tappat förmycket bara. För ojämn så är ingen spelar jag skulle vilja ha mitt lag. Gör inte spelarna omkring sig bättre.

Då tror jag Davidsson kan ta ett steg till och bli en topp för djurgården nu när Josefsson vilar. Vad har hänt med PP:t tex?

Tycker han gjort spelare bättre. Framförallt i PP där han sätter upp Hultström bra.
Båda Davidssons är redan riktigt bra.
Citera
2018-12-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Skrev fel lag, men syftade på fyran. Ganska hyfsad match på fyran nu men står ändå för att det är för lite DIF på tv o som du skriver så är dif- fbk ett riktigt klassikermöte.

DIF spelade ju inte ens på eftermiddagen så det var ju en tämligen svårsänd match för TV 4. Finns ju noll chans att de skulle lägga så pass bra sändningstid som 18-20 på hockey, så då fanns det ju bara eftermiddagsmatcher att välja på.
Citera
2018-12-01, 20:37
Medlem
2 mål på 4 matcher. Fyfan vad dåligt.
En vecka som skulle betyda serieledning slutade istället med 2 poäng.
Mot lag som Rögle, Brynäs och Mora.
Fyfan..
Citera
2018-12-01, 20:48
Medlem
J.R.s avatar
Luleå drygar ut serieledningen. Känns som en promenad i en park nu när laget vet hur man ska agera och har en kompetent ledning. Tyvärr ger vi bort några onödiga poäng ändå.
Citera
2018-12-01, 20:53
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Luleå drygar ut serieledningen. Känns som en promenad i en park nu när laget vet hur man ska agera och har en kompetent ledning. Tyvärr ger vi bort några onödiga poäng ändå.
I år kanske makterna väntar till slutspelet innan de börjar motarbeta Luleå.
Citera
2018-12-01, 21:06
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
I år kanske makterna väntar till slutspelet innan de börjar motarbeta Luleå.
Ja vem vet.? Men det känns som att serieledningen och alla segrarna ger mycket positivt till laget. Jag hoppas på framgång även framåt.
Att Skellefteå har svårt att göra mål är en annan sak vilket iofs. kan behandlas på annan plats. Så mycket pengar på värdelösa spelare inlagda.. man förstår om det finns oroliga personer i den organisationen.
Citera
2018-12-01, 21:15
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja vem vet.? Men det känns som att serieledningen och alla segrarna ger mycket positivt till laget. Jag hoppas på framgång även framåt.
Att Skellefteå har svårt att göra mål är en annan sak vilket iofs. kan behandlas på annan plats. Så mycket pengar på värdelösa spelare inlagda.. man förstår om det finns oroliga personer i den organisationen.
Passa på att njuta nu när den norrbottniska självbilden och verkligheten för en kort period sammanfaller.
Citera
2018-12-01, 21:22
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Om jag skulle träffa domarfittorna idag skulle jag ge dom ett gäng käftsmällar. Totalt jävla värdelösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in