2018-11-30, 18:04
Medlem
Wolves spelare och tillika irländska landslagsman Matt Doherty har uttalat sig i lokalblaskan Express and star gällande vår ägare Fosuns ambitioner.

Först så gäller spel i Europa,och Premier League skall vi vinna inom fem-sex år.

Bra vore att börja rätt genom att bortabesegra Cardiff ikväll.

Personligen är jag nöjd med en poäng.
Citera
2018-11-30, 20:09
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Wolves spelare och tillika irländska landslagsman Matt Doherty har uttalat sig i lokalblaskan Express and star gällande vår ägare Fosuns ambitioner.

Först så gäller spel i Europa,och Premier League skall vi vinna inom fem-sex år.

3 poäng är ett måste ikväll, vinner man inte mot det usla cardiff så kmr det kännas.
Citera
2018-12-01, 00:51
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Segt med 2-1 torsk. Vad händer i Wolves? Har sett bra ut de matcher jag sett, men hur torskar man mot usla Cardiff?
Citera
2018-12-01, 01:41
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Segt med 2-1 torsk. Vad händer i Wolves? Har sett bra ut de matcher jag sett, men hur torskar man mot usla Cardiff?

Cardiffs första vinst mot ett lag som är under 10 denna säsong?
Citera
2018-12-01, 12:44
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

Man måste vara fast i en psykos om man tror att wolves kommer vinna ligan inom 5 år.
Det finns INGENTING som tyder på detta.
Man kanske ska prestera på plan istället för att snacka en massa skit
Citera
2018-12-01, 12:46
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Man måste vara fast i en psykos om man tror att wolves kommer vinna ligan inom 5 år.
Det finns INGENTING som tyder på detta.
Man kanske ska prestera på plan istället för att snacka en massa skit

Att tro på någonting är inte samma sak som att sätta något som mål?
Citera
2018-12-01, 12:47
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Att tro på någonting är inte samma sak som att sätta något som mål?
Det är ett totalt orealistiskt mål och hjälper knappast dom nuvarande spelarna eller spelare i framtiden
Citera
2018-12-01, 12:49
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Det är ett totalt orealistiskt mål och hjälper knappast dom nuvarande spelarna eller spelare i framtiden

Jag tycker det är friskt med sådana uttalanden, lite optimism. Om Leicester kunde vinna så kan Wolves det. Låt de trumma på.. :-)
Citera
2018-12-01, 16:08
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag tycker det är friskt med sådana uttalanden, lite optimism. Om Leicester kunde vinna så kan Wolves det. Låt de trumma på.. :-)

Leicester gick inte ut flera gånger och sa att dom faktiskt skulle göra det inom ett visst antal år, där var det verkligen verkstad, just nu är det mest snack i från Wolves
Citera
2018-12-01, 22:23
Medlem
Ustyugov3s avatar
Cardiff är tuffa. Hoiletts mål magiskt.

Skönt att Uniteds kräftgång fortsätter, alltid något att glädjas åt.
Citera
2018-12-02, 17:14
Avslutad
Alla ligor har sin grej. Jobbigt, blir för mycket fotboll för att hinna följa.

PL har en helt egen fart och intensitet, som om den lever i ett eget universum. Underbart att kolla på som relativt neutral.

Spanien har de stora jättarna och vindarna som blåser kring dem, de största spelarna och de häftigaste enskilda matcherna. Sevärda mitten- och bottengäng också.

Bundesliga har ett tryck i sig som är omöjligt att inte gilla.

Sist men absolut inte minst - snarare störst i mina ögon - Serie A! En liga som alltid levererar, men nödvändigtvis inte regelbunden briljant fotboll, men det där "it" som förtrollar. Briljans och dårskap i ett perfekt paket, och på det, den iskalla maskinen Juventus från norr alla älskar att hata.

Fotboll är underbart!!!
Citera
2018-12-02, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tycker Salah har varit helt okej ändå. Mané är ojämn och när han är dålig är det ingen fart alls i Liverpools anfallsspel när han tar fel beslut och slår usla passar konstant.

Firmino kan spela 90 minuter utan att man märker att han är på planen. I synnerhet när han spelade på topp de sista matcherna var han nog inte ens i bild på hela matchen.

Ja Firminho var usel idag igen.. Förstår att Salah surar när han tar ut honom förre brassen. Mane springer och vill mycket men tyvärr är hans sista del för dålig. Två solklara chanser idag som han borde ha gjort mål på.

Första 20 minuterna mot Everton idag kändes bra, hög press som påminde om förra säsongen. Intensivt och man vann mycket boll högt upp men sen mattades av och spelet liknade som det har sätt ut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in