2018-11-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Gjorde han det i nåt slags försök att visa ryggrad, är det ju ett enormt framsteg för att vara Erik.
Började undra över om han var kapabel till nåt annat än att tillgodose sina egna behov. Och hönsens.

Ja jag undrar också varför han gjorde det. Kanske han kände att han hade gått för långt med sitt hårda beteende på dejten och ville ge Caroline lite plåster på såren. Kanske det framkommer mer i nästa vecka.
Citera
2018-11-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Obegripligt i så fall.

Hon ser ju f-n så mycket bättre ut än honom. Men att hon skulle stanna därnere ?.. Nä.

Hon verkar ju vara kär i Per så kanske Sofie är en tjej som går på det inre hos en man och ej det yttre?

Sen kan jag inte komma på vilket annat par det skulle kunna vara. Var lite inne på att det kunde vara Simon och Frida med tanke på hur kär hon är i Simon och hennes snack om att skaffa barn men efter att ha sett trailern inför nästa vecka så tror jag inte det är troligt längre

. Susanna, nej inte direkt , Erik, nej, Henrik, nej, Leonora, knappast, Marie, knappast,

Ja det skulle väl i så fall vara om det är Magnus och Moa som redan är gravida?!
Citera
2018-11-29, 22:23
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja TV4 klipper ju ibland så det ska bli en extra rå vinkling. Sen tror jag kanske att den Jennie är i verkligheten inte ligger så långt ifrån vinklingen. Att se hennes brist på förankring i verkligheten och förmåga att läsa av omgivningen var ju underhållande på ett tragikomiskt sätt.

Även underhållande när man såg hur lugn Moa var när Magnus och Jennie kom tillbaka från sin pratstund. Såg lite ut som Moa satt och tänkte. "ja Jennie lilla, han har redan valt mig"

Ja verkligen. Överhuvudtaget tycker jag att många (framförallt yngre) visat en mognad och ett någorlunda förstånd den här säsongen. T ex Lina (Per) dom verkar väldigt intresserad/förälskad men ändå lugnt konstaterar att igår var det jag men mu är det Sofies tur. Önskade t o m ärligt (?) dem en trevlig kväll.
Citera
2018-11-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foo666
Ja verkligen. Överhuvudtaget tycker jag att många (framförallt yngre) visat en mognad och ett någorlunda förstånd den här säsongen. T ex Lina (Per) dom verkar väldigt intresserad/förälskad men ändå lugnt konstaterar att igår var det jag men mu är det Sofies tur. Önskade t o m ärligt (?) dem en trevlig kväll.

Faktiskt har flera yngre visat på mognad, dock inte Simon då, eller Erik, men desto fler av dem yngre brevskrivarna. Lina har en väldigt fin personlighet och tycker det var storsint och fin av henne att sitta där lugn och önska dem lycka på sin dejt istället för att vara ett svartsjukt nervvrak som många tjejer varit i BSF genom åren under slutdejtsstadiet.
Citera
2018-11-29, 22:36
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Faktiskt har flera yngre visat på mognad, dock inte Simon då, eller Erik, men desto fler av dem yngre brevskrivarna. Lina har en väldigt fin personlighet och tycker det var storsint och fin av henne att sitta där lugn och önska dem lycka på sin dejt istället för att vara ett svartsjukt nervvrak som många tjejer varit i BSF genom åren under slutdejtsstadiet.

Jag kan förstå Erik i sak men hans obehagligt självgoda attityd tillsammans med sättet han sa det på var riktigt dålig.
Skulle bli väldigt förvånad om det blir något där.
Citera
2018-11-29, 22:42
Medlem
Foo666s avatar
Kan ju likt andra lägga mitt tips.

Erik: Tror att han faktiskt efter att ha rett ut saken med Caroline väljer henne. Dock rinner allt ut i sanden efter resan.

Per: Väljer nog Sofie. Verkar klaffa med båda men verkar lyrisk såfort han är ensam med henne. Tycker generellt han skött allt på ett väldigt snyggt sätt. Tror det kan hålla.

Simon: Tror inte han väljer någon.

Susanna: pass
Citera
2018-11-29, 22:46
Medlem
Foo666s avatar
K.Å.A

Marie: -

Leonora: Ingen men kommer nog hålla kontakt ett tag med Sofia (?) från Göteborg

Henrik: Jessica. Kan bli årets stora överraskning. De verkade faktiskt finna varandra igår.

Magnus: Moa. Varit klart sen länge känns det som. Finns potential där för något varaktigt.
Citera
2018-11-29, 23:02
Medlem
Wotans avatar
Reflektion 1: Den här Simon, var har han lärt sig att "kyssas"? Har han studerat guppys i ett akvarie eller övat med en vaskrensare?

Reflektion 2: Fan va svenska tjejer är tjocka! Är det bara detta program, eller ser alla ut som flodhästar nuförtiden?
Senast redigerad av Wotan 2018-11-29 kl. 23:05.
Citera
2018-11-29, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Reflektion 1: Den här Simon, var har han lärt sig att "kyssas"? Har han studerat guppys i ett akvarie eller övat med en vaskrensare?

Reflektion 2: Fan va svenska tjejer är tjocka! Är det bara detta program, eller ser alla ut som flodhästar nuförtiden?

Han har nog övat på dockor.

Tjocka ja? Feta som flodhästar...burr! Pers brudar är ju rena mardrömmen.
Citera
2018-11-29, 23:13
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Tjocka ja? Feta som flodhästar...burr! Pers brudar är ju rena mardrömmen.

Och i det här "Kärlek åt alla" på Sjuan är det ännu värre, den ena som skickades hem igår såg ut som nått från sydstaterna i USA. På väg mot 200 kilo, fast a-kupa i bröststorlek...
Citera
2018-11-29, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Och i det här "Kärlek åt alla" på Sjuan är det ännu värre, den ena som skickades hem igår såg ut som nått från sydstaterna i USA. På väg mot 200 kilo, fast a-kupa i bröststorlek...

Det har jag inte följt tyvärr, men om du säger de är värre än Pers, så vill jag nog inte se det heller...ska de vara feta, ska de väl ändå ha bröst i proportion.
Citera
2018-11-29, 23:28
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det har jag inte följt tyvärr, men om du säger de är värre än Pers, så vill jag nog inte se det heller...ska de vara feta, ska de väl ändå ha bröst i proportion.

Du har missat fantastiska ögonblick med Maries gubbtjyvar, otroligt patetiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in