Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Så om inkräktare lyckas med att ta sig till valfri del av den femsidiga fasaden så kan de andas ut? Sämre kamerabevakning än många offentliga toaletter? Med en årlig budjet på ca 600 miljarder dollar och militär stationerad i åtminstone 150 länder världen över varav stridande förband i ett antal av dessa?
Nej varför skulle dom kunna det? Du behöver inte spela dummare än vad du är. En inkräktare skulle med hjälp av sina ben gå på marken omkring en fasad och således fastna på en övervakningskamera och det vet du lika bra som jag.
Citat:
Struntprat. Jag har aldrig tidigare sett övervakningskameror avseende Pentagons fasader diskuteras tidigare i tråden. Det måste i så fall ha varit före min tid.
Knappast. Jag har varken tid eller lust att rota i tråden efter övertygelse men mitt minne påminner mig om att detta tagits upp minst en gång innan. Vid det här laget har även jag som självutnämnd nykomling läst att detta med övervakningskamerorna tagits upp tidigare.
Nej det har jag inte gjort. Sluta gör reklam för en massa strunt.
Citat:
Med tanke på ditt påstådda sätt att tjäna grova pengar på kriget i Afghanistan och Somalia? Krig som ju möjliggjordes av 9/11 och lögnen om att det var 19 muslimskarabiska terror-personer ledda av en dödssjuk miljardärson från en grotta i Tora Bora, som låg bakom?
Jävlar vad du svamlar på i vanlig ordning. Länder som Afghanistan och Somalia har haft problem långt innan 9/11 och det vet du också och vad som anbelangar mig och mitt jobb har ingen som helst betydelse gällande pentagons övervakningssystem.
Erkänn bara att du är en ful fisk som enbart är här för att sprida desinformation och att du ljuger värre än självaste Pinocchio.