Citat:
Lol. ”150 bitar” delat på fem byggnader = 30 bitar per byggnad, av hur många hundratusen bitar? Var det allt man behövde titta närmare på menar du? 30 bitar per byggnad? Och var hittar vi bitarna från WTC 7? Länk?Bortförklaringar? Du är ju helt jävla makalös men vi tittar väl igen på vad du skrev och jag svarade..
Här svarade jag genom att visa att det "parallellt med räddnings- och röjningsarbete" fanns både fotografer och ingenjörer på plats under flera månader som systematiskt dokumenterade Ground Zero åt FEMA.
Hur får du detta till "en bortförklaring"?
Här svarade jag genom att visa att det var ett flertal ingenjörer som arbetade på alla uppsamlingsplatserna med att systematiskt gå igenom de uppsamlade rasmassorna för att söka efter utredningsmässigt intressant material, främst stål, vilket dokumenterades, märktes upp, fotograferades och registrerades systematiskt.
Här hittar du inlägget med svaren, källor och förtydliganden: (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
Skäms din sopa!
Här svarade jag genom att visa att det "parallellt med räddnings- och röjningsarbete" fanns både fotografer och ingenjörer på plats under flera månader som systematiskt dokumenterade Ground Zero åt FEMA.
Här svarade jag genom att visa att det var ett flertal ingenjörer som arbetade på alla uppsamlingsplatserna med att systematiskt gå igenom de uppsamlade rasmassorna för att söka efter utredningsmässigt intressant material, främst stål, vilket dokumenterades, märktes upp, fotograferades och registrerades systematiskt.
Här hittar du inlägget med svaren, källor och förtydliganden: (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
Skäms din sopa!
Vad gäller dokumentering, fotografering och märkning så visst, det sprang omkring en hel del folk och plåtade, men skedde det inom ramarna för en forensisk utredning, menar du? Där varje stålbalk (så gott det gick) fotograferades på plats, märktes samt därefter med bibehållen chain of custody, lagrades upp systematiskt på uppsamlingsplats för att slutligen testas och undersökas med avseende på bland annat explosioner, extrema temperaturer, sprängmedel eller incendiaries?
150 bitar?
På tal om ”sopa” och ”skam”?