2018-11-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Några har redan tagits om hand. På vilket sätt vet jag inte men HA eller undergrupp till HA har fått tag på ett par från gänget. Vad som har hänt behöver ni inte bry er om då man inte vill veta sånt.

Jaså. Trodde att HA var tvungna att vänta länge och kontra snyggt då Polisen hade koll på SAMTLIGA medlemmar, hang-arounds samt prospects? Ur en sådan synvinkel, hur var en hämnd möjlig? I smell bullshit! HA vågar inte skämma ut sig igen.
Citera
2018-11-26, 22:42
Medlem
Hahahahaha. Dessa onkel tom som skriver i tråden och tror att dom är en bögavkomma från Gudfadern. Ni har ingen aning om hur HA agerar. Värsta ångesten när man vet att payback kmr men inte när. Du ska nana kudden men kan inte slappna av,du ska öppna ytterdörren och vet inte hur din dag kmr att se ut. Du ska gå och handla men vet inte ifall du är förföljd. Blattegäng? lycka till.
Citera
2018-11-26, 22:53
Avslutad
Jag tror de som är med i gäng redan lever i ett sådant tillstånd där de ständigt får se sig om ryggen, så detta bör väl inte vara något undantag? Tror knappast det är något nytt för dem
Citera
2018-11-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aigonplei
Har sett i alla fall tre av de som nämnts som medlemmar i 435 (i denna tråden) strosa runt i Mölnlycke och på stan. Trodde de gått under jorden men tydligen inte?

Det måste iaf vara stopp i cashflödet, affärerna måste bli fett lidande för 435. För HA inte något avbräck alls
Citera
2018-11-27, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onewaytrailer
Vilseleda någon på FB?? Allt som står här är juh bara bullshit... Och förresten, säg till när du hittat en åklagare som använt FB som bevismaterial....

Hittar inte tråden just nu men finns en som gäller Borås där en pedofil skrev ut sina historier här på FB som stämde överens med flickornas historier så han åkte dit på det. J*mmy D*lhlund eller något liknande, jorå såatteeeee.

* = i, a.
Citera
2018-11-27, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Tack för intressant inlägg. Man blir glad man röstat på SD i många år nu, sånt slödder Sverige släppt in. Katastrof.

Jag hoppas genuint HA eller någon lierad ser till att de mångkulturella pundarna som angrepp BB får ett hårt straff. Gärna inkluderande tortyr.

Invandrare som är kriminella är slödder... Men svenska kriminella, de är okej!!? Logik 101
Citera
2018-11-27, 12:39
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Några har redan tagits om hand. På vilket sätt vet jag inte men HA eller undergrupp till HA har fått tag på ett par från gänget. Vad som har hänt behöver ni inte bry er om då man inte vill veta sånt.

Jo det kan du ge dig fan på att man vill veta.

Hur vet du att HA fått tag på ett par personer från gänget, källa?
Citera
2018-11-27, 16:21
Medlem
Är ny här så ursäkta alla tabbar jag begår om det begås några. Spammat sista sidan då jag läst hela tråden idag på ett par timmar, mycket skit hit och dit om vem som ska göra vad och inte.

Ingen som funderat över vart vapnen tog vägen? Knivar? Pistol? Fanns folk på plats som kunde ta pistol från postnummer gänget och gömma? Tog MC snubbarna den i beslag? Fortsatte festen och isåfall, varför gick inte snuten in i lokalen? Inte många som vill försöka veta detaljerat vad som hänt utan vad som komma skall verkar vara av högre intresse...

Och ni som väljer att tro på vad vanto skriver, som inte ens kan stava, har ni gått färdigt skolan?

Mvh

Edit: formulerade mig nog lite konstigt
Senast redigerad av FyochUsch 2018-11-27 kl. 16:23. Anledning: Fel formulering
Citera
2018-11-27, 22:32
Medlem
Citat:

Jajaja.. några från HA har också tagits om hand. Vad som har hänt behöver inte du bry dig om då man inte vill veta sånt
Citera
2018-11-27, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det verkar vara personlighet det här för dig, så jag antar att du är alban.
Nationalister brukar inte lyssna till logik.

Tänk efter vad du säger. Du menar att HA som förmodigen största gänget i Sverige därefter bandidos vågar inte hämnats mot albanska maffian. Det bygger du på albanska maffian är störst med bäst kontakter, vilket förmodligen sant även om det kommer ifrån alban nationalist som skryter om det.

Vad hindrar denna mäktiga familj att då ta över HA eller andra gäng om dom nu är så stora.
Även i lilla Sverige så tjänar HA 100 tals miljoner, vill inte Albanerna ha dessa pengar?

Varför ska man som kriminell ens gå med i ett gäng som inte ställer upp och försvara en eller klubben/gänget?

Det handlar inte om vem som är störst och bäst, det handlar om varför man blir kriminell.
Vad är det för mening att bli kriminell om man inte vågar hämnas, visa att man inte ta någon skit ifrån någon.

Jag menar att om två random kriminella albaner vågar peppra loss mot två av landets största mc gäng så hade grabbarna i tyngre leden käkat dom vid ev. konflikt.

Men detta kommer troligen aldrig hända då tyngre albanska element i Norden har bra kontakt med HA och andra. Det är just därför HA tjänar sin egna pengar i fred och albanerna tex sina egna.

När det kommer till så här pass stora organisationer så är krig den sista utvägen och något man försöker undvika in i det sista..

Ditt eviga tjatande om att alla kriminella ska hämnas bara för man är med gäng förstår jag inte. Även i den undre världen finns det hierarki och en form av struktur. MS-13 är ett gatugäng med flera tusen sjuka psykopater men dom är spring pojkar åt mexikanska karteller.

Det handlar om att alla olika kriminella organisationer har sin begränsning. HA är uppe i en nivå som är stor, men sen finns det andra spelare som är nivåer mycket högre upp än dom och så fortsätter det.
Citera
2018-11-28, 00:42
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Jag menar att om två random kriminella albaner vågar peppra loss mot två av landets största mc gäng så hade grabbarna i tyngre leden käkat dom vid ev. konflikt.

Men detta kommer troligen aldrig hända då tyngre albanska element i Norden har bra kontakt med HA och andra. Det är just därför HA tjänar sin egna pengar i fred och albanerna tex sina egna.

När det kommer till så här pass stora organisationer så är krig den sista utvägen och något man försöker undvika in i det sista..

Ditt eviga tjatande om att alla kriminella ska hämnas bara för man är med gäng förstår jag inte. Även i den undre världen finns det hierarki och en form av struktur. MS-13 är ett gatugäng med flera tusen sjuka psykopater men dom är spring pojkar åt mexikanska karteller.

Det handlar om att alla olika kriminella organisationer har sin begränsning. HA är uppe i en nivå som är stor, men sen finns det andra spelare som är nivåer mycket högre upp än dom och så fortsätter det.

Bla bla handlar väl om mer än så vem känner vem,klia varandra på ryggen i slutändan är den enda frågan hur man kan tjäna mest pengar och då får man väl ”kanske” ibland komma överens så det blir det bästa för parterna som är inblandade.

Men mysbyxegangstrarna i detta fall tror jag inte behöver fundera på nån fortsatt karriär i busbranchen
Citera
2018-11-28, 01:06
Medlem
De har ju varit lite intriger mellan vännerna i Byn. Och sen efter som det är en kompiskonstalation och inget gäng så har man mött några ute men inte de som va inblandade i någon skottlossning. Två har väl lämnat landet och SM gömmer sig. Men det är ju riktigt snyggt att sätta sina vänner i skiten. Det är ju även så att uppbackningen sitter inne och förväntas komma ut hösten 2021
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in