2018-11-26, 00:48
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Föga förvånande att inte ett skit har hänt i form av någon hämnd -som flera här påstod. Uddlöst som förväntat.

🙄 Mmm det vore ju ett smart drag att göra nåe så tajt inpå elle
Citera
2018-11-26, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixarn10
Hur ser det ut nu då?
Sorry. Tycker du att det verkar så komplicerat?
Citera
2018-11-26, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
🙄 Mmm det vore ju ett smart drag att göra nåe så tajt inpå elle

Eller är det rent utav du som är hämnden? Att ni kör en "internätt" hämnd?

Inga blåmärken, inga kulhammare, inga jobbiga pålliser.

Dessutom miljövänligt. Win-win
Senast redigerad av SkinnieWithRPG 2018-11-26 kl. 12:42.
Citera
2018-11-26, 12:46
Medlem
BeachBobs avatar
Tycker ni inte att det som nu sker är en bra hämnd. Den är ju lång och utdragen. Tänk hur dessa personer i 435 gänget känner sig när dom varje dag går och väntar på att något skall hända dom. Fy fan vilken ågren dom måste ha.
Senast redigerad av BeachBob 2018-11-26 kl. 12:48.
Citera
2018-11-26, 13:52
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnieWithRPG
Eller är det rent utav du som är hämnden? Att ni kör en "internätt" hämnd?

Inga blåmärken, inga kulhammare, inga jobbiga pålliser.

Dessutom miljövänligt. Win-win

Mmm ja eller så ber du nån vuxen eller kanske din vårdare att förklara vad som står i texten👍
Senast redigerad av killerboot 2018-11-26 kl. 14:04.
Citera
2018-11-26, 14:19
Medlem
Enligt denna video som egentligen ska handla om Norge HA så åker dom till GBG där visa dom upp Norras Europa största HA gård och den var rätt stor faktiskt av det man såg.
Där berättar dom om att dom slog ihjäl 2 wolfpack(brödrarskapet) medlemmar och sen renoverade om hela sina ny redan renoverade barvåning.

https://www.youtube.com/watch?v=lpR8ByctmmE

I GP häromdagen så stod det om GBG 31 mord sen 2011. Går man genom den så är det inte snabba hämnd där heller. Eftersom det är många grupperingar i stan som hämnas så ser det ut som att hämnden kommer snabbt men det andra grupperingar som hämnas. Kan dröja år innan ett gäng hämnas på en annan gruppering.

Bara ett tips på er hämnd experter.
Citera
2018-11-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyten
På ämnet:

Vet någon om det var mer än ett vapen?

Vet någon vilken kaliber som användes? (Det är ju inte direkt reklam med tio bulor i någon som inte gör mer skada, 22lr?)

Det skjuts väldigt många skott med få träffar över lag. kommer att bli mer effektivt när vi infört allmän värnplikt igen
Citera
2018-11-26, 17:28
Medlem
oytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08-an
Det skjuts väldigt många skott med få träffar över lag. kommer att bli mer effektivt när vi infört allmän värnplikt igen

Haha! Ja, det ligger nåt i det. Det verkar som att de kör med den klassiska afrikanska AK47-varianten. Helt OT, men när jag gjorde min allmäna värnplikt förklarade våra befäl, som tjänstgjort i Kongo, att anledningen till att de håller vapnen på det sättet är att vapnen är i så dåligt skick att man ändå inte kan sikta så det är bättre att skydda ansiktet när pipan sprängs. Vilket händer oftare än att de träffar vad de siktar på.

Hursomhelst skulle jag skämmas ihjäl om jag tömde magasinet och ingen dog. Kanske nån har lurat på dem en hemmamoddad startpistol eller 22 short? Eller har de skjutit luftpistol?
Citera
2018-11-26, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Mmm ja eller så ber du nån vuxen eller kanske din vårdare att förklara vad som står i texten👍

Men det var ju inget svar. Du är ju kraftigt ifrågasatt på tråden. Vilken är din roll dude?
Citera
2018-11-26, 20:29
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
Men det var ju inget svar. Du är ju kraftigt ifrågasatt på tråden. Vilken är din roll dude?

Vem jag är kvittar väl men ingen finning 15åring,levt 25 år på den roliga sidan lagen,var jag är vem jag är vad jag gör och med vem eller vilka,det vet bara dom som jag umgås med.
Citera
2018-11-26, 20:32
Medlem
Några har redan tagits om hand. På vilket sätt vet jag inte men HA eller undergrupp till HA har fått tag på ett par från gänget. Vad som har hänt behöver ni inte bry er om då man inte vill veta sånt.
Citera
2018-11-26, 21:44
Medlem
Har sett i alla fall tre av de som nämnts som medlemmar i 435 (i denna tråden) strosa runt i Mölnlycke och på stan. Trodde de gått under jorden men tydligen inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in