Citat:
Nåja. Ekonomin går som på räls, flertalet handelsavtal är underskrivna, industrin återflyttas, arbetslösheten är rekordlåg, inga nya krig har startats, gränserna är säkrare än på länge. Jag tror de gladeligen tar dessa "konsekvenser". Vad tror du?Nej, jag är inte människoföraktande. Däremot så föraktar jag i stort vuxna människor som villigt låter sig luras och sedan inte har vare sig självinsikt eller vilja att ta ansvar för konsekvenserna av sina egna handlingar och val.
Och om det nu visar sig vara halva befolkningen som "hamnar på gatan" så får det väl bli så.
Amerikanerna får tvätta sin egen skitiga byk och lämpligen börja med att visa upp Trumpkultisternas personliga öden som avskräckande exempel, så kanske (tveksamt) de lär sig som nation om vad kan hända när man lägger makten i händerna på sådana som Trump.
Eller så slits nationen kanske i stycken om klyftorna och hatet Post-Trump när recessionen gjort sitt visar sig sitta för djupt. Inget icke-amerikaner kan göra något åt heller.
Och om det nu visar sig vara halva befolkningen som "hamnar på gatan" så får det väl bli så.
Amerikanerna får tvätta sin egen skitiga byk och lämpligen börja med att visa upp Trumpkultisternas personliga öden som avskräckande exempel, så kanske (tveksamt) de lär sig som nation om vad kan hända när man lägger makten i händerna på sådana som Trump.
Eller så slits nationen kanske i stycken om klyftorna och hatet Post-Trump när recessionen gjort sitt visar sig sitta för djupt. Inget icke-amerikaner kan göra något åt heller.
Vilka konsekvenser ser du? . Trumpofobernas alternativa verklighet är lite lätt psykotisk.
Och dessutom har du ju redan påstått att nedgången kommer bli GLOBAL. Trump är ju, än så länge, inte världshärskare. Det inser du va?
Du är uppenbarligen förblindad av hat, även om du kallar det förakt. Det är lite synd då du annars skulle kunna vara en vettig person.
De över 630 attackerna mot republikaner och deras väljare visar klart och tydligt vilka som bär på hat.
jätte
att GM gick bra var ju en lögn, dem gick 11% back, och att dem hamnade på vinst i kvartalet berodde på detta
GM har varit konkursmässiga och överlevt pga statliga investeringar. Sätt dig in i saker istället för att tro dig skaffa "kunskaper" genom att googla så ska du se att det går bättre för dig i framtiden.