2018-11-26, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Hur vet du att hon har varit ovetande?
Varför skulle hon vilja dejta en looser? Enda anledningen till att hon träffat honom är ju att han framställt sig själv som framgångsrik.
Citera
2018-11-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ditt inlägg bevisar absolut ingenting.
Vad som får Blondinbella att tända till kan rimligen bara hon svara på.
Precis och det har hon gjort på sin blogg. Det är tydligt att hon älskade att träffa en ung rik kille som skämde bort henne med dyra presenter.

Att det var ljusskygga personers pengar med suspekt sysselsättning, ör något han helt enkelt inte berättade. Logiskt!
Senast redigerad av Bad.Ass.Bitch 2018-11-26 kl. 17:38.
Citera
2018-11-26, 17:36
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ditt inlägg bevisar absolut ingenting.
Vad som får Blondinbella att tända till kan rimligen bara hon svara på.

Om vi antar att hon är människa så lär hon tända på vad alla kvinnor i alla tider tänt på:

Makt, resurser, fysisk fitness, mental kapacitet.

Ditt inlägg bevisar att du är efterbliven.
Citera
2018-11-26, 17:38
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Precis och det har hon gjort på sin blogg. Det är tydligt att hon älskade att träffa en ung rik kille som skämde bort henne med dyra presenter.

Case Closed med andra ord.
Hon tar sig an en kriminell, och nu sitter hon där.
Beklagar.
Citera
2018-11-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Om vi antar att hon är människa så lär hon tända på vad alla kvinnor i alla tider tänt på:

Makt, resurser, fysisk fitness, mental kapacitet.

Ditt inlägg bevisar att du är efterbliven.
Word!

Jag undrar var han flytt? Knappast Marbella denna gång. Kanske USA om han har ett fläckfritt register?!
Citera
2018-11-26, 17:41
Medlem
discomusens avatar
Lund är en liten stad, måste finnas folk som kan träda fram och berätta mer om han innan han flyttade till sthlm. Gymnasietiden, vilken bakgrund han kommer från etc.
Citera
2018-11-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Lund är en liten stad, måste finnas folk som kan träda fram och berätta mer om han innan han flyttade till sthlm. Gymnasietiden, vilken bakgrund han kommer från etc.
Någon borde ju även veta vilka han lånat pengar av. Förmodligen väldigt många olika. Frågan är bara vilka som hotar honom nu och vad de sysslar med.
Citera
2018-11-26, 17:44
Medlem
discomusens avatar
Undrar också hur den riktiga historien är, tror på IL men det är också saker hon måste säga utåt för att skydda sig nu mot de som jagar henne. Den version som skadar hennes varumärken minst och som ger mest sympatier. Hon säger att hon blev grundlurad men att hennes intuition gjorde henne misstänksam men också att han ”tryckte” sig in i hennes liv igen. Allt maxat för att väcka läsarnas sympatier och distansera sig från de kriminella.

Eller?
Citera
2018-11-26, 17:46
Medlem
discomusens avatar
En annan viktig fråga att ställa sig, är dessa kriminella typer ute efter IL och barnen.
Det var ju hennes kille dom sökte efter och ingen annan när de dök upp. Finns således inget(vad vi vet) som tyder på att de jagar henne/utpressar henne på pengar?
Citera
2018-11-26, 17:47
Medlem
Citat:
Haha.
Du är underhållande du!

Om man själv är förmögen, som BB påstår att hon är, skulle hon ha betydligt högre krav än de DU beskriver, såsom exempelvis bildning, förmåga att föra sig och en stabil tillvaro etc.

Att låna pengar av gangsters är inte stabilt i min bok.
Ja och därför bevisar det att hon var ovetande om hans affärer.

Det verkar bli fel när du tänker. Låt bli!

Hursomhelst så undrar jag vilka dessa nissar är som han lånat pengar av. Människorov är ju inte att leka med. Vanligt inom maffia och mc-gäng etc. kanske är dem anlitade torpeder eller utpressare. Behöver ju inte vara direkta personer som han lånat utav.
Citera
2018-11-26, 17:49
Medlem
prettyinpurples avatar
Intervju med HJ 74.58-88.35
https://www.efn.se/privatekonomi/upp...ed-flis-fokus/

Ingen direkt sparkvot?
"Nej, inte alls"

"Jag har två värsta trades som jag har gjort, när jag satt och tittade på "big short" på en av de mest bullriga dagarna, jag blev extremt påverkad av "big short", marknaden gick upp och jag torskade ett stort belopp. .. (samt När jag hade glömt att kolla upp öppettiderna för marknaden."

"fått ta emot ganska många hot" , "inte lika mycket dödshot längre"

"Albin har 100% sparkvot. Hälsa honom att flytta från mamma och pappa och bjud ut en tjej på en middag. Det är värt det" Bra råd
Citera
2018-11-26, 17:49
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Ja och därför bevisar det att hon var ovetande om hans affärer.

Det verkar bli fel när du tänker. Låt bli!

Hursomhelst så undrar jag vilka dessa nissar är som han lånat pengar av. Människorov är ju inte att leka med. Vanligt inom maffia och mc-gäng etc. kanske är dem anlitade torpeder eller utpressare. Behöver ju inte vara direkta personer som han lånat utav.

Trams.
Hon vill spela rik, gärna med "snabba pengar" och hon har säkerligen jagat på sin dåvarande sambo att "leverera".

Då blir det såhär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in