Citat:
Ursprungligen postat av
MrGallagher
Folk fortsätter prata om pengatvätt. Jag förstår inte hur en trader skulle kunna utföra någon pengatvätt. Handeln sker digitalt och alla pengaströmmar in och ut måste väl gå att spåra?
Tänker ni att han handlat med sig själv i marknaden för att eliminera den totala risken och på det sättet flyttat pengar spårlöst?
Bara läst om det på twitter, men är nog inget bekräftat.
Har följt han på twitter ett tag aountet är borta men har för mig han var lite av en twitterprofil.
Ingen aning om att han var tsm med Blondinbella.
Om han är en framgångsrik trader tänker jag att stora belopp kan omsättas oh göras i vinst då kanske några miljoner kronor inte märks lika lätt om det slinker med på något sätt.
Men kan ju varit att han förvaltat folks pengar och det gått åt helvete eller att han blåst dom.
Skulle vara intressant att veta!