I princip alla som sitter på x-miljoner som man är beredd att låta en sån där kille förvalta lär väl om inte själv känna någon som känner någon som kan styra upp att han ska hälsas på.
Och har man blivit av med allt man satsat är man i regel hyfsat motiverad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Vad tror du då?
Kör Thermovägen i stället.
Pengatvätt och den här "blåsningen" är två vitt skilda upplägg.