Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Vad jag vill visa på är att du tolkat fel i flera månader och fortsätter tolka tystnaden fel.
Den "strika förundersökningssekretess" som gömmer så mycken hemlighet att Åsa-klantiga-utalanden-Hiding låter en misstänkt mördare gå lös är bara en våt dröm. Förtegenheten får tillskrivas Hiding som då hon uttalat sig försökt dölja innehållslösenheten med önskedrömmar.
Det blir alltmer uppenbart att tystnaden beror på att det inte ens finns någon säck att knyta ihop. Om du inte åsyftar dom jättemycket bevis-tomma-säckarna som var fulla med SDs smutstvätt från NFC.
Det där fetade fick mig att skratta så att jag nästan väckte resten av huset, tack!
OnT: Nu vänder jag mig till er här i tråden som varit hos Örebropolisen på förhör gällande LW.
Skulle inte ni kunna berätta för tråden vilka frågor ni fick och på vilket sätt de ställdes?
Berätta för oss om frågorna, tack! Säkert har polisen haft ett sorts frågeformulär från vilket man utgått och då kan vi kanske se om frågorna ställts öppet (som sig bör), eller om man via frågorna kan se om de formulerats till att kunna peka på just SD som gärningsperson.
Få så vis skulle vi andra kunna få lite kött på de utredningsben som vi nu legat och torrgnagt på under mer än ett halvårs tid..
Tror att både EGT och Holmes berättat om att de hörts. Men nog bör det väl vara fler än bara ni två?