Citat:
Undrar vem som skrev denna sammanställning som motivgrund först...Tänk tanken att han kände sig totalt övergiven och ratad. Hela hans kanske inbillade trygghet raserade iom att HD flyttade och ville skiljas? Februari till maj kan ha varit hans livs hemskaste period och han upplevde att allt var LW:s fel? Kanske hon hade "lekt" lite med honom om han var en av de som hjälpte henne när hon skadat benen? Då dög han, men inte längre?
Jag kan inte att veta vad som rört sig i hans hjärna, men kan tänka mig att rädsla för ensamheten, svartsjuka och en enormt djupgående besvikelse på henne kanske förvandlade honom till ett utstuderat och rationellt rovdjur som släckte hennes liv för sitt egna nöjes skull? Fantasi som blev verklighet?
Det grova våldet mot hennes kropp talar för ett långt gående uppdämt behov av att ge igen. GM har kunnat hejda sig, men gjorde inte det. Jag tror inte det är gjort i en dags vändning att sudda ut ett så pass långt och nära förhållande som BO och MGM hade.
Ja, jag tror svartsjuka är en del i en gryta som blivit svart av hat.
Jag kan inte att veta vad som rört sig i hans hjärna, men kan tänka mig att rädsla för ensamheten, svartsjuka och en enormt djupgående besvikelse på henne kanske förvandlade honom till ett utstuderat och rationellt rovdjur som släckte hennes liv för sitt egna nöjes skull? Fantasi som blev verklighet?
Det grova våldet mot hennes kropp talar för ett långt gående uppdämt behov av att ge igen. GM har kunnat hejda sig, men gjorde inte det. Jag tror inte det är gjort i en dags vändning att sudda ut ett så pass långt och nära förhållande som BO och MGM hade.
Ja, jag tror svartsjuka är en del i en gryta som blivit svart av hat.
Dessutom så missade du att hans pannrum och tvättstuga vart rökskadat i samma veva.
Även om rökskadorna inte var LW:s fel så hade SD känslorna ”all over the place”...
Men jag går till mig själv, sätter mig in i hans situation, så känns tillfället att han ska söka upp LW just denna kväll fel.
Trots anmälningar och att LW har andra relationer så har dom fortsatt umgås. Det får jag inte riktigt ihop.
Sammanställer jag det lite schematiskt och övertolkat så har vissa återberättat riktigt hemska saker SD gjort. Dessa har som regel ingen kontaktyta till SD.
Andra som pratat med LW och har kontaktyta med SD har det nedtonats från LW själv.
Jag kan och vill inte lägga någon tolkning i anmälan, då detta var mellan dom två och bara dom visste vad och varför det hände.