2018-11-24, 21:40
Medlem
Tulliuss avatar
/ens /ohansson med "photoshoppat leg" står som raderad kund. Var tydligen intresserad av 1,7. Litet får han skämmas även om han inte fullföljde:
/=J

https://www.ratsit.se/19930909-Jens_C*rsten_H*r*ld_Joh*nsson_Kalmar/41DjonolhCF2RVdmKa655AptKKL9M_5ttXIbnIAvedw
Byt * mot a
Citera
2018-11-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Sviracevic.ingrid@gmail.com som tyckt 79 000 för 1,8 var rimligt kanske är en av dessa tvillingar:

https://sverigesradio.se/sida/*rtikel.aspx?programid=104&artikel=5686311
byt * mot a

Kan hon ha bytt namn till Ingrid Wr*y?
Korrekt. Bytt namn på grund av giftermål.
Citera
2018-11-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pill3
Det är möjligt att dom blir, men jag vet inte hur UHR kommer tackla vissa saker kring detta.

Även om allt pekar på fusk så måste det finnas något som är helt övertygade (vilket också är sjukt viktigt, tänk själv att bli anklagad för något du inte har gjort utslängd och uthängd).
Kolla hon på UG, förfan hon kan inte svenska, hon pluggar fortfarande och UHR står handfallna.

Kanske klargjort tidigare men är denna icke svensktalande fuskare som var med i UG namngiven?
Citera
2018-11-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unsolvablemystery
Flashback....psykopaternas näste. Hur kan ni hänga ut personer som har hela livet framför sig? Unga individer som gjort ett fel som de nu tack vare er ska stå för hela sina liv. Ja, mitt namn står med på listan och jag mår inte så bra just nu. Hoppas ni mår bra över att ni gottar er i andras lidande. Bara för att man fuskat på HP så önskar ni livet ur mig. Det är precis det ni har gjort. Jag har ingen livslust och är säker på att jag inte kommer leva nästa vecka ut.

Du har gjort ett fel, som tack vare dig själv kommer finnas på nätet och i register för all framtid. Du gav dig in i leken, och den leken får du nu tåla. Du gjorde ett aktivt val. Du visste att det var omoraliskt. Du visste att det var olagligt.

Det är du som har tagit platsen från någon annan som hade rätt till den. Så kom inte här och be om medlidande och tröst.

Felet är ditt, ingen annans. Du hamnar i sökbara register för all framtid - Flashback är enbart ett ut av dessa. Folk hittar ditt namn på en sekund, även utan Flashback.
Senast redigerad av Endryt 2018-11-24 kl. 21:52.
Citera
2018-11-24, 21:47
Medlem
Tulliuss avatar
Citat:
Flashback....psykopaternas näste. Hur kan ni hänga ut personer som har hela livet framför sig? Unga individer som gjort ett fel som de nu tack vare er ska stå för hela sina liv. Ja, mitt namn står med på listan och jag mår inte så bra just nu. Hoppas ni mår bra över att ni gottar er i andras lidande. Bara för att man fuskat på HP så önskar ni livet ur mig. Det är precis det ni har gjort. Jag har ingen livslust och är säker på att jag inte kommer leva nästa vecka ut.

Vi hänger ut folk för att de förstör landet. Jag gottar mig inte i andras lidande. Jag vill att folk skall anstränga sig precis på det sättet jag ansträngde mig för att sätta 2,0. Hade Sverige inte varit i det prekära läget landet är hade det inte behövts, men nu står vi på randen till kollaps och då måste vi få alla unga att anstränga sig och hålla sig inom normer och regler.

På ett personligt plan rekommenderar jag dig att berätta för dina föräldrar. Be din omgivning om ursäkt och sedan komplettera dina betyg så att du kan söka om din utbildning på egna meriter. Du kommer då kunna gå igenom livet med rak rygg och säga, jag gjorde ett fel som ung men jag tog konsekvensen av det och ändrade mig.
Citera
2018-11-24, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Vi hänger ut folk för att de förstör landet. Jag gottar mig inte i andras lidande. Jag vill att folk skall anstränga sig precis på det sättet jag ansträngde mig för att sätta 2,0. Hade Sverige inte varit i det prekära läget landet är hade det inte behövts, men nu står vi på randen till kollaps och då måste vi få alla unga att anstränga sig och hålla sig inom normer och regler.

På ett personligt plan rekommenderar jag dig att berätta för dina föräldrar. Be din omgivning om ursäkt och sedan komplettera dina betyg så att du kan söka om din utbildning på egna meriter. Du kommer då kunna gå igenom livet med rak rygg och säga, jag gjorde ett fel som ung men jag tog konsekvensen av det och ändrade mig.
Instämmer! Lär dig av detta och nu när du har nått botten så kan du enbart ta dig upp och försöka förbättra dig.
Det är ett prov som du fuskat på inte ett dråp eller liknande.
Citera
2018-11-24, 21:52
Medlem
Citat:

En grej jag undrar över er fuskare. Varför fuska du? Vad ville du bli? Anser du att det är omöjligt att uppnå det resultat du fuska dig till?
Citera
2018-11-24, 21:54
Medlem
Det var inget nådigt bemötande man fick av de ansvariga på skolan, inte heller av kurskamrater. Har vi inte lidit nog? Jag tror inte att ni förstår hur det känns att namn och personnummer finns med på Flashback, man kan byta namn men aldrig personnummer. Jag vet om att jag gjorde fel, jag skyller inte på någon annan. Jag är en idiot och det jag gjorde var egoistiskt men snälla ta bort alla namn och personuppgifter, det gör inget gott.
Citera
2018-11-24, 21:55
Medlem
Citat:
Det var inget nådigt bemötande man fick av de ansvariga på skolan, inte heller av kurskamrater. Har vi inte lidit nog? Jag tror inte att ni förstår hur det känns att namn och personnummer finns med på Flashback, man kan byta namn men aldrig personnummer. Jag vet om att jag gjorde fel, jag skyller inte på någon annan. Jag är en idiot och det jag gjorde var egoistiskt men snälla ta bort alla namn och personuppgifter, det gör inget gott.

Hur mycket fuska du dig till?
Citera
2018-11-24, 21:56
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Har du slängts ut från din utbildning eller läser du kvar?
Citera
2018-11-24, 21:56
Medlem
Citat:
Det var inget nådigt bemötande man fick av de ansvariga på skolan, inte heller av kurskamrater.

Vill du berätta om hur det gick till? Blev du uppringd, eller inkallad till möte? Vad sa kurskamraterna?
Citera
2018-11-24, 21:58
Medlem
Tulliuss avatar
Estefani* G*ete, Täby, var intresserad av 1,6 och kontaktade fuskcentralen men glömde sedan bort att anmäla sig till själva högskoleprovet...

https://www.merinfo.se/person/T%C3%A4by/Estef*nia-Alejandra-G*ete-1992/buyub-4ghk2

Verkar ha startat bolag. Hoppas att hon inte fuskar med bokföringen.

https://www.allabolag.se/920611MQOG/g*lleta-studio

*=a
Senast redigerad av Tullius 2018-11-24 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in