Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Ja man kan verkligen undra

Enligt egen utsago tidigare så känner hon ju inte ens SD, ytlig bekant från nåt event inom caching bara. Och bodde dessutom låångt från Örebro.
Nu är de plötsligt snudd på siamesiska tvillingar och hon vet allt om den andre... och om vad polisen vet, tror och tycker.
Jag har tidigare vid ett par tillfällen påstått att det handlar om FUD; ser ingen anledning att ändra uppfattning nu heller.
Tycker du att jag ska outa mig mer och skriva vilka vi är?
Vad är ditt/ert problem? Jag har ganska tydligt försökt förklara nivå och umgängesnivån med exempel så vi inte outas.
Finns det nått i det jag skriver som inte stämmer i den ”fakta” jag gett?
Mina hypoteser och spekulationer ska inte räknas med, det är exakt vad det är, spekulationer.
(Börja inte igen om stigen, jag har min bedömning, andra har sin. Jsg har visat bilder att stigen inte fanns 2011, men kan ha uppstått efter detta sv någon outgrundlig anledning som inget svarat på).
Jag tycker att jag hänvisat det jag skriver om det är egen tolkning, nått jag hört eller liknande.
Att inte ifrågasätta sånt som skrivs mot SD på samma sätt känns konstigt, då är man inte intresserad av att få fast en mördare, då är man låst och målstyrd i sitt tänkande.
Det är egentligen ganska männskligt, så även jag. Jag tänker nog till en extra gång om det skrivs mot SD och släpper igenom lite för enkelt om det skrivs för SD.
Att vissa tror så hårt på TiNi att flera av HD:s arbetskamrater fått larm för dom känner sig hotade. Det är ju så uppåt väggarna... faktiskt rent skrattretande att vissa till och med tror det.
Samma sak med MV:s uppgift att SD är bevakad så han inte kan begå ett mord till. Helt orimligt och rent falsarium (som hen inte svarade på).
Jag har inte för avsikt att omvända er, varken till att tro på mig eller få er att tro att SD är oskyldig.
Bemöt mig i sakfrågor istället för allmänna påhopp i frågor som redan avhandlats och förtydligats till absurdum.