Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
I din och min konversation så har jag skjutit boll efter boll, och istället för att slå tillbaks dem så har du valt att gå runt i dina egna cirklar.
Trots att du får frågor upprepade för dig gång på gång gällande sådant du skrivit så undviker du att svara, det blir det ingen diskussion av och jag är här för att diskutera. Sur är jag väldigt sällan för det är ingen konstruktiv känsla, men det är irriterande när någon tramsar bort något som skulle kunna bli en givande diskussion.
Hade du läst vad jag skrivit så hade du vetat att jag uppfostrat båda mina söner på ett sätt som gör att de är eftertraktade av det motsatta könet, så du behöver inte försöka lära mig det eftersom jag redan vet vad som fungerar i praktiken.
Däremot hade jag gärna sett en vidare diskussion kring frågorna jag ställde till dig, men där bangade du.
Nope. Utan jag har förklarat hur det ligger till, du har motargumenterat med att du bestämt uppfostrat dina söner bra. Jag har sagt att det är asbra men dom flesta klarar inte av det, och att de flesta tips som andra kvinnor ger kan killarna inte applicera sen i verkliga livet.
Då har du tyckt att jag ska förklara dessa "påstådda regler", det har jag sagt att jag inte kommer att göra, varpå du spammat den frågan om och om igen.
Lite som en rapist som inte kan ta ett nej. Och tror att det skulle vara bra debatt teknik.
Och nu skrev du exakt samma skit igen, för fjärde gången, och tycker att det är jag som står o stampar?
Nejdu. Ta några djupa andetag och kom tillbaka när du är redo att se det jag skrivit som åtminstone lite sant, så kan vi börja diskutera hur man löser problemet.