2018-11-23, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Jag använder ingen dejtingsida.
Jag tycker det blir väldigt konstigt om man ska söka efter någon på nätet, blir liksom påtvingat och krav om att man ska stressa fram känslor som man inte har.

Jag hoppas kunna träffa någon naturligt.

Dålig andedräkt skulle vara något jag inte skulle klara av, hur ska jag se deras andedräkt på kort.

Utstrålning är viktigt, ser man inte på kort.

Hur personen uppför sig är nog viktigast, ser man heller inte på kort.

Ja det har du alldeles rätt i det känns väldigt konstigt, och en bild säger inte allt om en person. Jag håller med att andedräkt är viktigt och allt är ju faktiskt bättre när man kan se personen man pratar med, det kan ge så mycket mer bra möjligheter. Krogen är ju faktiskt roligt ibland , man får försöka hitta nåt annat ställe att träffa trevliga människor.
Citera
2018-11-23, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Har sett flera exempel i min närhet med kvinnor som förespråkar snälla, trevliga män och tycker att de som är snälla alltid ska fortsätta vara det trots evigt singelliv och absolut inte försöka bli som de där machomännen som de sitter och ondgör sig över. Och trots det så är deras nya pojkvänner som de är så kära i ofta ärkestereotypen av den machoman de alltid säger sig ha avskytt.

Det är av den anledningen som jag tidigare skrev att det sämsta män som har problem att attrahera kvinnor kan göra, är att lyssna på kvinnors råd.

Kvinnorna ger råd utifrån sina känslor. De vill att den snälle killen ska få en tjej som han är och ger honom därför rådet att inte förändra sig. Att det är andra mekanismer som styr förtränger kvinnorna.
Senast redigerad av Mafia 2018-11-23 kl. 20:56.
Citera
2018-11-23, 21:21
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurfiix
Ja det har du alldeles rätt i det känns väldigt konstigt, och en bild säger inte allt om en person. Jag håller med att andedräkt är viktigt och allt är ju faktiskt bättre när man kan se personen man pratar med, det kan ge så mycket mer bra möjligheter. Krogen är ju faktiskt roligt ibland , man får försöka hitta nåt annat ställe att träffa trevliga människor.
Min senaste dejt var väldigt nervös och jag tror att torrheten som uppkom bidrog till dålig andedräkt. Hade inte avfärdat en person direkt på grund av det. Om jag fortsättningsvis märkt av det så hade jag funderat mer kring hygienen.

Det är många detaljer som bilder utelämnar, ja. Hur man uppträder, karisma, lukt osv.
Senast redigerad av lakritc 2018-11-23 kl. 21:24.
Citera
2018-11-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Min senaste dejt var väldigt nervös och jag tror att torrheten som uppkom bidrog till dålig andedräkt. Hade inte avfärdat en person direkt på grund av det. Om jag fortsättningsvis märkt av det så hade jag funderat mer kring hygienen.

Det är många detaljer som bilder utelämnar, ja. Hur man uppträder, karisma, lukt osv.

Okej jag förstår ibland krockar tankarna där upp i kontoret som lätt kan leda till att man blir nervös ,torrhet kan ge dålig andedräkt jag brukar försöka ha med mig tuggummi. Ja vist är det mycket inte en bild visar, bara doft och leende sättet att prata ögon som ler och hela känslan i människan. Vart träffa du din senaste dejt?, ja måste försöka pröva mig fram på nya ställen har du nåt förslag. Jag är försig dålig på och dansa gå på dans kurs kan vara nåt, fast det känns ju som att bestiga mount everest att lära sig de.
Senast redigerad av lurfiix 2018-11-23 kl. 22:02.
Citera
2018-11-23, 22:16
Medlem
rosaicakorts avatar
Jag är man, jag tror också att vi män kanske ha blivit lite väl känsliga (har själv en del problem med känslighet). Vi kanske måste Alfa upp oss lite mer alla män? Jag har nyligen haft sex med en tjej men sen ville hon inte fortsätta relationen efter att vi träffats lite... Kändes surt, men när jag kommer och tänka på det så är det nog bäst att alfa upp sig för sin egen skull och forsätta approscha brudar och inte ge upp, för när väll brudarna tyckerr man är alfa nog så blir man ju behandlat som kung, får sex, en bra reation osv.

Tror också att brudar har sin skara av problem som vi killar inte behöver tänka på.
Citera
2018-11-23, 22:25
Medlem
Sverige har flest singelhushåll enligt denna statistik.

https://www.therichest.com/rich-list/world/top-10-loneliest-countries/

1. Sverige 47%

2. Storbritannien 34%

3. Japan 31 %

Vi har också minst genomsnittlig hushållsstorlek.

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/images/2/21/Average_household_size%2C_2007_and_2017_%28average _number_of_persons_in_private_households%29_new.pn g
Senast redigerad av Prepper 2018-11-23 kl. 22:56.
Citera
2018-11-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosaicakort
Jag är man, jag tror också att vi män kanske ha blivit lite väl känsliga (har själv en del problem med känslighet). Vi kanske måste Alfa upp oss lite mer alla män? Jag har nyligen haft sex med en tjej men sen ville hon inte fortsätta relationen efter att vi träffats lite... Kändes surt, men när jag kommer och tänka på det så är det nog bäst att alfa upp sig för sin egen skull och forsätta approscha brudar och inte ge upp, för när väll brudarna tyckerr man är alfa nog så blir man ju behandlat som kung, får sex, en bra reation osv.

Tror också att brudar har sin skara av problem som vi killar inte behöver tänka på.

Hur menar du ska vi ute och brottas med björnarna? Man vinner nog mest på att vara sig själv och även försöka hitta på roliga saker med den man träffar.
Senast redigerad av lurfiix 2018-11-23 kl. 22:30.
Citera
2018-11-23, 22:31
Medlem
Citat:
Hur menar du ska vi ute och brottas med björnarna?.

Behövs inte. Räcker att visa integritet och styrka.
Citera
2018-11-23, 22:55
Bannlyst
Citat:
Hur menar du ska vi ute och brottas med björnarna?

Det finns många exempel på män som överlevt en brottningsmatch med björnar.

Se bara på Björn i serien Vikings. Leonardo Di Caprio i The Revenant. Eller Arthur Morgan i det senaste Red Dead Redemption. Alla har överlevt.

Jag tycker ni ska sluta vara så fega och rädda för allting, så gör vi detta till ett test.
Nuförtiden skriker alla och försöker visa vilken alfa dem är, men inte en jävel kan bevisa att dom besegrat en björn än. Det är väl klart att kvinnorna blir olyckliga?
Citera
2018-11-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore

Se bara på Björn i serien Vikings. Leonardo Di Caprio i The Revenant. Eller Arthur Morgan i det senaste Red Dead Redemption. Alla har överlevt.

Jag tycker ni ska sluta vara så fega och rädda för allting, så gör vi detta till ett test.
Nuförtiden skriker alla och försöker visa vilken alfa dem är, men inte en jävel kan bevisa att dom besegrat en björn än. Det är väl klart att kvinnorna blir olyckliga?

Haha
Citera
2018-11-23, 23:20
Medlem
Tror detta är sant. Det gjordes nån finsk studie på detta nyligen, villket visade att den manliga genomsnittsstudenten ligger betydligt mindre idag än på t.ex 90 talet.
Citera
2018-11-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore

Ja precis klart dom blir olykliga, kan tänka mig helt klart bara att öppna fönstret nu och yla som en varg bara för att markera..
Senast redigerad av lurfiix 2018-11-23 kl. 23:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in