2018-11-22, 16:31
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Det finns folk som kan slänga i sig en halv 100-burk xanor 1mg under en dag, så visst går det att skapa sig en sjuhelvetes tolerans.
Ja absolut, jag satte i mig ekvivalent dos till ca 50-100mg alprazolam om dagen för några år sedan när det var som värst. hade tillgång till helt rent pulver så det var ju rätt svårt att dosera om man säger så. men då låg ju tolleransen på skyhög nivå.
Citera
2018-11-22, 19:21
Medlem
Hur mycket för ett russ

Hej. Jag undrar hur mycket ksalol jag behöver för att känna av ett rus? Eller hur känns de ?
Citera
2018-11-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonex
Hej. Jag undrar hur mycket ksalol jag behöver för att känna av ett rus? Eller hur känns de ?

Är det första gången?
Citera
2018-11-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Är det första gången?

I så fall börja med en halv och lägger under tungan, och sen upprepar du det varje halvtimme tills du är nöjd
Citera
2018-11-22, 21:11
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Du som har lite mer koll än mig. Hur känns själva ruset

Avslappnad, lugn, mjuk och skön i kroppen, lite flummig ibland.
Citera
2018-11-22, 23:41
Medlem
getbusys avatar
Fan tagit 6mg galenika ksalol känner typ inget
Citera
2018-11-23, 00:20
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Du som har lite mer koll än mig. Hur känns själva ruset
Man får inget "rus" på enbart alprazolam om man inte lider av ångest. Troligtvis kommer du bara bli avtrubbad och trött, det gäller i stort sett alla anxiolytiska bensos. På muskelavslappnande bensos så upplever man nog lite mer av ett rus då kroppen blir inblandad på ett helt annat sätt.
Citera
2018-11-23, 05:47
Medlem
SpYRaLs avatar
Som jag sagt, så fick jag en liten avtändning.

Det är hanterbart förutom sömnen.
Är man på ruta ett om man fuskar med imovane om natten? Jag har för mig att z-analoger inte korsas med bensodiazepiner.
Citera
2018-11-24, 02:25
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Som jag sagt, så fick jag en liten avtändning.

Det är hanterbart förutom sömnen.
Är man på ruta ett om man fuskar med imovane om natten? Jag har för mig att z-analoger inte korsas med bensodiazepiner.

Nej, självklart inte. Men det är enkelt att gå ifrån en drog till en annan.
Ta max 5-10 stycken för att balansera sovandet.
Citera
2018-11-24, 08:21
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Nej, självklart inte. Men det är enkelt att gå ifrån en drog till en annan.
Ta max 5-10 stycken för att balansera sovandet.

Ja, okej. Skitbra. Klarade dem första 3 dagarna med minimal sömn och mwn sen har jag fått ta 3 nätter i rad samt en propavan.

Tack för din info!
Citera
2018-11-25, 13:23
Medlem
KringExs avatar
Jag har frågat förr men fick inget svar.

Är det någon som har testat dessa; https://www.drugs.com/imprints/mylan-a4-7274.html
Citera
2018-11-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Dom ser ut som dom ska på bilden. Kom över en stor mängd "Ksalol" för några månader sen, till ett dunder pris. Men visade sig vara i princip helt verkningslösa. De såg ut så här:https://i.imgur.com/1wRwg7D.jpg

Eftersom att jag älskar bensodiazepiner så pass mycket som jag gör, speciellt Alprazolam för den delen ,så har jag kommit till insikt att jag inte kan köpa på mig och ha ett 100-pack liggandes hemma längre som förut när man gled runt i benso-dimman på riktigt, dag in och dag ut. Märkligt, jag älskar bra Kokain, och kan ha flera gram liggandes utan att röra skiten på flera dagar, tills det är dags liksom. Men finns det benso hemma så tar jag "en, kanske två idag", och "bara en till imorgon", sen så rullar det på bara. Det är synd att jag ska ha ett sånt jävla begär efter mer när jag är under påverkan av benso, främst alprazolam då. För kunde jag hantera den och ta den vid rätta tillfällen och inte göra det till en daglig rutin så hade den underlättat enormt för mig. En riktig kanon medicin vid väldigt svår/panik ångest. Men svår att hantera för mig personligen på grund utav bristande självdisciplin.

Vilka är äkta och vilka är fejk? På den enas bild står det Belgrad eller vad det nu är och på den sista inget? Har för mig dom förstnämnda är äkta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in