Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 19:19
  #15613
Medlem
SpYRaLs avatar
Med tanke på den korta halveringstiden på alpraxolam, så borde man ju va rätt safe med att bli beroende. Jag har ätit 25st på 2 veckor. 1 om dagen på kvällen, 2st förra fredagen och 2 någon annan kväll och 3 idag för det blev en rejäl fest igår. Jag borde ju bli skonad från en A om jag slutar nu?
Citera
2018-11-18, 19:23
  #15614
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Med tanke på den korta halveringstiden på alpraxolam, så borde man ju va rätt safe med att bli beroende. Jag har ätit 25st på 2 veckor. 1 om dagen på kvällen, 2st förra fredagen och 2 någon annan kväll och 3 idag för det blev en rejäl fest igår. Jag borde ju bli skonad från en A om jag slutar nu?

Det är just korta halveringstiden du ska akta dig för. Prova när dom är slut och se hur det känns att va utan.

Får du problem med att sova, svettningar, darrningar etc så vet du...
Citera
2018-11-18, 19:35
  #15615
Medlem
SpYRaLs avatar
Yes, det ska jag göra. Men att 25 st ska sätta spår i en så man får utsättningssymtom känns ju inte realistiskt.

Men som sagt, jag ska testa!
Citera
2018-11-18, 23:11
  #15616
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Jag är säkerligen beroende av benzo... Vet inte om jag känner av beroendet varken fysiskt eller psykiskt, men tar benzo runt 15 dagar i månaden och har gjort sedan september. Tar andra droger med så antar att dem "hjälper" de dagar jag inte tar benzo.
Har hög tolerans vilket suger. Det jag har är Ksalol och Sobril 5mg.... Sobrilen är rätt värdelös så får ta minst 40mg för att känna av det. Ksalol får jag ta 2-3 st.
Hur hög tolerans kan man ha egentligen?
Det finns folk som kan slänga i sig en halv 100-burk xanor 1mg under en dag, så visst går det att skapa sig en sjuhelvetes tolerans.
Citera
2018-11-20, 17:36
  #15617
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Det är just korta halveringstiden du ska akta dig för. Prova när dom är slut och se hur det känns att va utan.

Får du problem med att sova, svettningar, darrningar etc så vet du...

Darrningar, problem med att sova och humörssväningningar har jag åkt på idag.
Tog sista tabletten i Söndags och idag är de jobbigt.
Citera
2018-11-21, 11:20
  #15618
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Darrningar, problem med att sova och humörssväningningar har jag åkt på idag.
Tog sista tabletten i Söndags och idag är de jobbigt.

Jag sa till dig. Som vi alla, vi är allihopa olika o reagerar olika. Vissa kan käka i en månad utan AT, men även det har jag svårt för.

Det viktiga för dig är nu, drick en kopp varm te, om du röker eller inte så rekommenderar jag en joint innan läggdags eller när darrningarna kommer igång.

Ät ordentligt med mat, se till att ta ett varmt bad också.
Det är just den fällan som är djävulens väg med xanor. det hjälper för stunden, men efter det får man stå med konsekvenser. Tänk dig jag åt 1-2 mig i sex månader och gick rakt av.

Brain zaps är också en sid effekt ifrån Alprazolam. Men dom tror jag inte du får än.

Folk äter Ksalol som om dom vore godis. Snälla var försiktig. Och håll dig undan dom nu. För detta är fällan där folk går över till andra droger..
Citera
2018-11-21, 23:46
  #15619
Medlem
Skrev i andra tråden också men kan varmt rekommendera Frontin E313. Otroligt mycket mer potenta än ksalol där det cirkulerar många som är fake, precis som 2mg stavarna. Framför allt på darknet då
Citera
2018-11-21, 23:53
  #15620
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Skrev i andra tråden också men kan varmt rekommendera Frontin E313. Otroligt mycket mer potenta än ksalol där det cirkulerar många som är fake, precis som 2mg stavarna. Framför allt på darknet då

Menar du dom rosa/röda? Provade för ett par år sen o dom är bättre än svenska 1mg i min mening drack sprit till iofs men ändå
Citera
2018-11-22, 10:36
  #15621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Menar du dom rosa/röda? Provade för ett par år sen o dom är bättre än svenska 1mg i min mening drack sprit till iofs men ändå

Ja precis, dom rosa som är 1 mg Har inte testat riktiga xanax 2mg up John men dom har varit bättre än allt annat..
Citera
2018-11-22, 12:21
  #15622
Avstängd
KringExs avatar
Går det på något vis se om en karta av alprazolamen Ksalol är fejk eller riktig?

Fick en karta (15st) av en polare igår och la 4 st under tungan. Hade 0 tolerans på bensodiazepiner och är generellt sett ganska känslig mot dom så jag borde ha blivit ganska snurrig.
Men det kändes som att jag hade tagit ca 2 mg kanske.
Citera
2018-11-22, 16:29
  #15623
Medlem
Murkelpurkels avatar
Har ett 100 tal Xanor stavar med 2 brytskåror, märkta [S | 90 | 3 ] (brackets och linjerna är för att märka ut tablettens början, brytskåra och slut).
De är helt kritvita och smular ingenting, måste ta i relativt hårt för att bryta dem, men inte så man storknar direkt.
Jag har bara sett gröna stavar med samma märkning förut.
Är dessa troligtvis legit?
man får ju absolut ett märkbart rus på 2/3 delar av en stav.
jag har knappt någon benso tollerans kvar, men hade extrem tollerans för ett par år sen.
Köpte på mig ett pack för att gå av subben nu.
Citera
2018-11-22, 16:31
  #15624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Går det på något vis se om en karta av alprazolamen Ksalol är fejk eller riktig?

Fick en karta (15st) av en polare igår och la 4 st under tungan. Hade 0 tolerans på bensodiazepiner och är generellt sett ganska känslig mot dom så jag borde ha blivit ganska snurrig.
Men det kändes som att jag hade tagit ca 2 mg kanske.

Det ska vara jämt med all text, hårda men ganska lätt att bryta isär så du får 1 tab/blister. Inte snett, bubbligt osv.. Men helt säker kan du inte vara, smakade det alpra ordentligt om du la fyra stycken under tungan så borde du ha känt det

Bläddra tillbaka till sidan 1300 och läs deras inlägg.
__________________
Senast redigerad av Astrius 2018-11-22 kl. 16:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback