2018-11-10, 22:57
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
http://i65.tinypic.com/2mzw6c5.jpg

Där är en bild på blisterkarta.
Mina funkar utmärkt med 1mg. Jag fick en rejäl attack i veckan, och den var som bortblåst.

Som jag skrev för några inlägg sen, så hjälper en av mina väldigt bra samt tar jag två så blir det för mycket (för mig.)

Tyvärr tog jag sista pillret precis, så kartan är tom men försökt rädda det så ni kan se hur en riktig ser ut och vill jämföra i framtiden.
Dom ser ut som dom ska på bilden. Kom över en stor mängd "Ksalol" för några månader sen, till ett dunder pris. Men visade sig vara i princip helt verkningslösa. De såg ut så här:https://i.imgur.com/1wRwg7D.jpg

Eftersom att jag älskar bensodiazepiner så pass mycket som jag gör, speciellt Alprazolam för den delen ,så har jag kommit till insikt att jag inte kan köpa på mig och ha ett 100-pack liggandes hemma längre som förut när man gled runt i benso-dimman på riktigt, dag in och dag ut. Märkligt, jag älskar bra Kokain, och kan ha flera gram liggandes utan att röra skiten på flera dagar, tills det är dags liksom. Men finns det benso hemma så tar jag "en, kanske två idag", och "bara en till imorgon", sen så rullar det på bara. Det är synd att jag ska ha ett sånt jävla begär efter mer när jag är under påverkan av benso, främst alprazolam då. För kunde jag hantera den och ta den vid rätta tillfällen och inte göra det till en daglig rutin så hade den underlättat enormt för mig. En riktig kanon medicin vid väldigt svår/panik ångest. Men svår att hantera för mig personligen på grund utav bristande självdisciplin.
Citera
2018-11-10, 23:29
Medlem
Såg nyligen på svartawebben att de börjat pressa stavar med FluAplrazolam. Bra att de är ärliga men det kommer ju inte förmodligen inte mellanhanden vara.
Citera
2018-11-11, 03:08
Medlem
Kpist666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Potato
Du är inte mer fake än oss andra 🤗✌️
Har läst om fake nu sista tiden. Litar på min källa till 100% dock för vi har en romantisk historia.
Jag är recreational user. Jag letar Trip. Du letar Calm. Det är två sidor av myntet.
Tog nyss en 3e 1mg och hunnit hälla i mig två 3,5 öl. Känner mig inget mer än trött. Igår på Imovane blev jag pigg och kände ett rus innan jag blackouta. Nu känns det bara som att jag kommer somna av mina Perlenbacher.

Därför jag ställde min fråga en bit upp.
Kan imovane (även om det är ett annat ämne) kan ha ökat min resistans en aning.

Hahaha haft mina dar med "trip" på benz. Knapra ikto o drack whiskey som en riktig idiot i nåra dygn. Hela sluta med att man satt o rökte ikton i haschpipan för man blev så slöddrig att man sket i...

Nej då föredrar jag nog en fet splirre
Sen är såklart smaken som baken haha. Får risiga krampanfall på habb ibland med så vågar inte chansa. Dock saknar man när man blåa o söp i flera dagar 😂
Citera
2018-11-13, 21:17
Medlem
Kom över 30 xanor. Hur många mg ska man ta för att bli mysig?

Ingen tolerans.
Citera
2018-11-13, 22:15
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Kom över 30 xanor. Hur många mg ska man ta för att bli mysig?

Ingen tolerans.
jag skulle börja med 1 mg srn vänta 1-2 rimmar innan du tar en till, d,v,s, att du inte känner av den första. tare lugnt..
Citera
2018-11-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
jag skulle börja med 1 mg srn vänta 1-2 rimmar innan du tar en till, d,v,s, att du inte känner av den första. tare lugnt..

Så pass lite? Ofan. Tack.
Citera
2018-11-13, 23:58
Medlem
Pandarns avatar
Citat:

Oja, börja väldigt smått och se hur det känns. Det farliga med bens i allmänhet är att man kanske inte känner sig så påverkad som man trodde att man skulle bli och stoppar i sig mer och mer. Och sen helt plötsligt vaknar man upp med blackout och en tom påse/kartong

Ta det försiktigt, SPECIELLT om man inte har nån tolerans
Citera
2018-11-14, 10:05
Medlem
caecos avatar
Citat:
Mot ångest räcker 0.25-0.5mg första gången för de flesta. Men för lite mer "rus" om man nu letar efter det så kanske 1mg borde vara en bra start.
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Oja, börja väldigt smått och se hur det känns. Det farliga med bens i allmänhet är att man kanske inte känner sig så påverkad som man trodde att man skulle bli och stoppar i sig mer och mer. Och sen helt plötsligt vaknar man upp med blackout och en tom påse/kartong

Ta det försiktigt, SPECIELLT om man inte har nån tolerans
Hahah, detta är nog något de flesta får lära sig. Även om man hör detta av någon så försvinner omdömet när man väl börjar ta en dos. Mitt första 100-pack alprazolam som jag och två polare delade på en fredag med sprit inför fest. Vaknade upp på måndagen med tre piller kvar liggandes på golvet. Några små fragment av minnen, men i övrigt helt svart. Minns att vi satt och käkade på någon restaurang och söp tidigt på lördagen, att jag tappade maten och köpte in nytt för att då slå ut spriten jag beställde (tur att inte polisen dök upp då de falska legitimationerna inte var de bästa).

Lördag natt har jag ett fragment av att vi helt plötsligt är hemma hos mig och jag funderar på hur fan vi kom dit. Sitter med för mig tre okända tjejer (var 16-år när detta skedde) och båda polarna och dricker. Sedan är det svart igen och jag vaknar upp på söndagen för att sedan tycka jag verkar helt nykter. Mina föräldrar kom hem då och tyckte uppenbarligen att jag och mina två polare knappast enbart kan ha druckit sprit trots att tjejerna gick i god för att vi enbart hade gjort det. Blev lite möten med våra föräldrar och sedan fick det räcka med benso + sprit för min del. Detta var inte första gången, det har gått bra (eller bättre) tidigare, men då var det diazepam och inte alprazolam samt mindre bisarra mängder.

Givetvis kände vi ingenting efter de första 5mg alprazolam var vi tog..
Senast redigerad av caeco 2018-11-14 kl. 10:10.
Citera
2018-11-17, 17:22
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Hur vet man om man utvecklat något fysiskt beroende för alprazolam, hur lång tid och hur tätt inpå kan man ta? Jag har ätit medicinska doser, både på laglig väg och självmedicinering, sedan 2014. Det kan gå veckor och även månader mellan intagen. Så när är det man bör se upp? Mitt enda beroende är opioider, som jag över huvud taget inte kan hantera för fem öre, men att ha alprazolam hemma går bra.
Citera
2018-11-17, 20:45
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Hur vet man om man utvecklat något fysiskt beroende för alprazolam, hur lång tid och hur tätt inpå kan man ta? Jag har ätit medicinska doser, både på laglig väg och självmedicinering, sedan 2014. Det kan gå veckor och även månader mellan intagen. Så när är det man bör se upp? Mitt enda beroende är opioider, som jag över huvud taget inte kan hantera för fem öre, men att ha alprazolam hemma går bra.

Ett tecken på beroende kan vara att man inte kan sova och lyckas man väl somna så drömmer man sinnessjuka mardrömmar. Det hände mig efter att ha ätit Xanor och andra benos i fyra, fem veckor.
Citera
2018-11-18, 16:15
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Att du utvecklat ett beroende av opioider är väl en fingervisning, dvs du har en "beroendepersonlighet".
T.ex, du lyckas sluta med opioider, är helt drogfri i flera år, 10 år eller längre. Efter drogfria 10 år har man glömt eller förträngt att man lider av beroendeproblematik. Lång tid har gått och så får du antingen Alprazolam utskrivet på recept eller köper det svart, i början tar du det lugnt, men som med alla andra beroendeframkallande mediciner och droger, så stiger toleransen. Du ökar dosen, du tar den varje dag och så kommer den dag då du av någon anledning måste sluta, efter 1-2 dagar kommer ATn. Alprazolam har en kort halveringstid, så ATn på den är värre än på andra bensodiazepiner.

Har man en "beroendepersonlighet" bör man undvika droger, beroendeframkallande mediciner och alkohol. Egentligen är det en sjukdom, en slags felkoppling i hjärnan, man kan i princip bli beroende av vad som helst, som mat, gambling, TV-spel, etc, etc. Allt som ger ett dopaminpåslag i hjärnan, belöningssystemet.
Citera
2018-11-18, 18:42
Medlem
Miyanas avatar
Jag är säkerligen beroende av benzo... Vet inte om jag känner av beroendet varken fysiskt eller psykiskt, men tar benzo runt 15 dagar i månaden och har gjort sedan september. Tar andra droger med så antar att dem "hjälper" de dagar jag inte tar benzo.
Har hög tolerans vilket suger. Det jag har är Ksalol och Sobril 5mg.... Sobrilen är rätt värdelös så får ta minst 40mg för att känna av det. Ksalol får jag ta 2-3 st.
Hur hög tolerans kan man ha egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in