2018-03-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Det är ingen fara att blanda dessa. När det kommer till benzon och stilnocten så kan vissa personer ha lite korstolerans men det blir isf bara en eventuellt svagare effekt. Mitt tips är att ta alpran och ikton först för att landa lite skönt och bli av med toppen på tjackruset, sen innan läggdags ta stilnocten. I min erfarenhet så slår stilnocten ut alpran och ger då ksalolen en sämre effekt, därför jag oftast tar alpra innan stilnoct.

Benzon lär inte påverka ruset på tjacket dagen efter något avsevärt, eventuellt mindre biverkningar, mindre stissighet och en aning "jämnare" rus. När det komer till 2cb har jag tyvärr ingen aning hur det kan påverkas.

Tog ikton först, väntade sedan ett tag och tog alpran. Stilnocten tog jag när jag planerade att sova och jag somnade som en prinsessa. Känner dock av ikton än, är liksom tung i kroppen när jag ställer mig upp och är välsigt avslappnad.. Såg detta lite sent då jag nu vaknat men vilken tur att jag gjorde som du beskrev 😀 Får se om jag lyckas få något svar i dem andra trådarna med ikton och 2cb där.

Tack för tipsen!
Citera
2018-04-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Lyckades att sova i ungefär 21-22 timmar på 2 blåbär efter alkohol och kokain. Käkade alltså inte på en hel dag. Hur?!

Samma för mig då jag tog två blåbär efter en heldag/kväll/natt med tjack. Då tog jag visserligen en ikto med och hade ätit hyfsat bra. Somnade 06.00 på fredagen och vaknade 04.00 på Lördagen......
Citera
2018-04-02, 18:01
Medlem
flygandApans avatar
Är det någon som testat dom så kallade "Red Devils" märkta r666? Ska tydligen innehålla 5 eller 7 mg beroende på vart man läser. Såg att en shop hade dom till ett hyfsat pris.
Citera
2018-04-03, 22:54
Medlem
Ploppa nyss i mig 1mg xanor för första gången, typ bara tagit Iktorovil annars (oftast 1mg av den, dvs halv tablett)

Dels tycker jag att
1. Denna slog fan mkt fortare?
2. Känns inte alls lika mycket. Kan det ha o göra med att xanor saknar muskelavslappningsdelen?
3. Går det att jämföra 1mg xanor vs 1mg Ikto ? Är det likvärdigt?
Citera
2018-04-04, 06:22
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Ploppa nyss i mig 1mg xanor för första gången, typ bara tagit Iktorovil annars (oftast 1mg av den, dvs halv tablett)

Dels tycker jag att
1. Denna slog fan mkt fortare?
2. Känns inte alls lika mycket. Kan det ha o göra med att xanor saknar muskelavslappningsdelen?
3. Går det att jämföra 1mg xanor vs 1mg Ikto ? Är det likvärdigt?
1. Alprazolam har snabbt påslag, man känner av den efter 10-15 minuter. Därför är den perfekt lämpad för panikångest.
2. Kan ha med det att göra ja, men Alprazolam är bra mer potent än Klonazepam.
3. Nej, två helt olika benso rent effektmässigt som inte liknar varandra öht.
Citera
2018-04-05, 16:25
Medlem
Har noll bensotolerans. Ska till Thailand nästa vecka och fick 20st xanor 2mg utskrivna för flygrädsla. Hur bäng kommer jag bli på en 2mg stav utan tolerans? Är det bättre att ta en halv max?
Citera
2018-04-05, 17:34
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Har noll bensotolerans. Ska till Thailand nästa vecka och fick 20st xanor 2mg utskrivna för flygrädsla. Hur bäng kommer jag bli på en 2mg stav utan tolerans? Är det bättre att ta en halv max?
Jag tror absolut en halv räcker. Börja med det en stund innan flyget så märker du. Utan tolerans slår 1mg hårt på mig.
Citera
2018-04-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag tror absolut en halv räcker. Börja med det en stund innan flyget så märker du. Utan tolerans slår 1mg hårt på mig.

Ja alltså jag vill ju inte bli helt bortblåst. Ska åka kl 15:00 sen mellanlandar jag i Dubai kl 23:00, då borde effekten gått ut? Sen kl 2 på natten ska jag åka igen o är framme kl 11:00 på morgonen
Citera
2018-04-05, 17:39
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ja alltså jag vill ju inte bli helt bortblåst. Ska åka kl 15:00 sen mellanlandar jag i Dubai kl 23:00, då borde effekten gått ut? Sen kl 2 på natten ska jag åka igen o är framme kl 11:00 på morgonen
Ja, troligtvis kommer du behöva fylla på innan du flyger från Dubai. Förslagsvis 1mg till om det räckte för resan före.
Citera
2018-04-05, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Ja, troligtvis kommer du behöva fylla på innan du flyger från Dubai. Förslagsvis 1mg till om det räckte för resan före.

Finns det någon risk att man blir nere eller känner nån form av abstinens nere i thailand? eller hur mycket/ofta måste man ta skiten för att få såna känslor?
Citera
2018-04-05, 17:48
Medlem
caecos avatar
Citat:
Finns det någon risk att man blir nere eller känner nån form av abstinens nere i thailand? eller hur mycket/ofta måste man ta skiten för att få såna känslor?
Oroa dig inte alls för att ta det några enstaka gånger. Har åkt på lättare abstinens förut men då käkade jag i någon månad eller två dagligen.

Tar du bara för flygresan samt hemresan är det helt lugnt.
Citera
2018-04-05, 19:31
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ta en halv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in