Citat:
Ursprungligen postat av
Fluson
Står det Belgrad på de nya kartorna? Alltså "Galenika a.b Belgrad" typ. För jag haffade en karta Ksalol där det står endast "Galenika a.b" tror jag, men tyckte de såg ut som äkta kartor och smakade beskt fast har smakat beskare.. Så skulle tippa på att det kanske var 0,6-0,7 mg i dom.
Undrar också om det finns ett sätt att veta om man har fått äkta vara eller inte. Suck om kineserna till och med ska kopiera kartorna har de gått för långt...
Citat:
Ursprungligen postat av
Allaee
Tjo.
Ville kolla här med er om det är någon annan än jag som inte får något direkt välbehag av just Ksalol 1mg.
Det enda som händer mig är att jag slocknar inom 30 minuter om jag tar 1mg utan tolerans. Dag 2 behöver jag 2mg osv.
Jag köper aldrig dessa i syfte för att bli hög utan bara för att lindra abstinens. Jag vill inte flöddra utan bara kunna sova osv. Nu va det ett tag sedan jag brukade Ksalol.
Så till min egentliga fråga: Kan just Ksalol vara skit? Känns som sockerpiller just nu. Kan säkert trycka i mig 6mg och få en blackout. Men vad hände med att ta 1 -2 mg för att bli lite go bara?
Jag tycker man kan få någon typ av ökat välbefinnande av vissa benso, Jag föredrar i så fall Stesolid eller till och med Sobril men alla har väl sin favorit.
Ksalol eller xanor känns mer down bara, men bra om man skulle lida av panikångest antar jag.