2018-11-26, 18:23
Medlem
Får inget rus av Ksalol

Tjo.

Ville kolla här med er om det är någon annan än jag som inte får något direkt välbehag av just Ksalol 1mg.

Det enda som händer mig är att jag slocknar inom 30 minuter om jag tar 1mg utan tolerans. Dag 2 behöver jag 2mg osv.
Jag köper aldrig dessa i syfte för att bli hög utan bara för att lindra abstinens. Jag vill inte flöddra utan bara kunna sova osv. Nu va det ett tag sedan jag brukade Ksalol.

Så till min egentliga fråga: Kan just Ksalol vara skit? Känns som sockerpiller just nu. Kan säkert trycka i mig 6mg och få en blackout. Men vad hände med att ta 1 -2 mg för att bli lite go bara?
Citera
2018-11-26, 18:25
Medlem
Är det skillnad på märke och märke när det kommer till alpra?
Citera
2018-11-26, 18:39
Medlem
Overklighetss avatar
Jag har aldrig blivit go av bara benzo. Eller okej, en gång på stesolid men jag har tagit en hel del benzo sen dess och för mig så är det helt enkelt ingen må bra-drog utan det är sömn eller kaospiller. Visst, jag känner något slags rus men det är neutralt till sin karaktär.

Vad gäller dig så skulle jag tro att du har vant dig och förväntar dig något mer. Det har hänt mig med det mesta på senare år. Spelar ingen roll vad jag än tar och hur mycket. Jag blir mest bara besviken. Det känns inte som det en gång gjorde och även om det går lång tid emellan så spelar det ingen större roll.

Ksalol i sig är det inget fel på.
Citera
2018-11-26, 19:57
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaee
Är det skillnad på märke och märke när det kommer till alpra?

I stort sett inte. Inte om de kommer från svenska apotek
Citera
2018-11-27, 19:49
Medlem
Folk fattar fortfarande inte att endast benzo är till för ångest. Det är den väldigt bra på. Det är det sköna med benzo. Få sina axlar lättade. Det är det som upplevs som rus.
Citera
2018-11-28, 22:29
Medlem
Flusons avatar
Någon med koll här?

Står det Belgrad på de nya kartorna? Alltså "Galenika a.b Belgrad" typ. För jag haffade en karta Ksalol där det står endast "Galenika a.b" tror jag, men tyckte de såg ut som äkta kartor och smakade beskt fast har smakat beskare.. Så skulle tippa på att det kanske var 0,6-0,7 mg i dom.

Hur som, det jag undrar är om man ska passa sig för kartor där det inte står Belgrad på baksidan? Visst alla utan den texten kanske bara är en gammal "batch" typ. Jag vet inte?

Tack på förhand boys n girls
Citera
2018-11-29, 20:17
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Står det Belgrad på de nya kartorna? Alltså "Galenika a.b Belgrad" typ. För jag haffade en karta Ksalol där det står endast "Galenika a.b" tror jag, men tyckte de såg ut som äkta kartor och smakade beskt fast har smakat beskare.. Så skulle tippa på att det kanske var 0,6-0,7 mg i dom.
Undrar också om det finns ett sätt att veta om man har fått äkta vara eller inte. Suck om kineserna till och med ska kopiera kartorna har de gått för långt...

Citat:
Ursprungligen postat av Allaee
Tjo.

Ville kolla här med er om det är någon annan än jag som inte får något direkt välbehag av just Ksalol 1mg.

Det enda som händer mig är att jag slocknar inom 30 minuter om jag tar 1mg utan tolerans. Dag 2 behöver jag 2mg osv.
Jag köper aldrig dessa i syfte för att bli hög utan bara för att lindra abstinens. Jag vill inte flöddra utan bara kunna sova osv. Nu va det ett tag sedan jag brukade Ksalol.

Så till min egentliga fråga: Kan just Ksalol vara skit? Känns som sockerpiller just nu. Kan säkert trycka i mig 6mg och få en blackout. Men vad hände med att ta 1 -2 mg för att bli lite go bara?
Jag tycker man kan få någon typ av ökat välbefinnande av vissa benso, Jag föredrar i så fall Stesolid eller till och med Sobril men alla har väl sin favorit.

Ksalol eller xanor känns mer down bara, men bra om man skulle lida av panikångest antar jag.
Senast redigerad av Ranndall 2018-11-29 kl. 20:26.
Citera
2018-11-30, 06:14
Medlem
SpYRaLs avatar
Det är inprincip verkningslöst om man ej har ångest.

Jag tycker GW sa en rätt bra sak om Valium men samma princip här.
"när jag vill få tyst i huvudet, så tar jag en vit tablett och då handlar det helt plötsligt inte om mig längre."

Summerar bensodiazepiner rätt så bra.
Citera
2018-11-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Någon med koll här?

Hur som, det jag undrar är om man ska passa sig för kartor där det inte står Belgrad på baksidan? Visst alla utan den texten kanske bara är en gammal "batch" typ. Jag vet inte?

Tack på förhand boys n girls

Verkar vara så dom nya ser ut.
Citera
2018-11-30, 16:39
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Fan tagit 6mg galenika ksalol känner typ inget
Då har fått falska tabletter min vän
Citera
2018-11-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Verkar vara så dom nya ser ut.
Köper dom där Galenika utan belgrad på blistren och dom funkar bra men känns endå som falska just nu är priset för billigt för dom plus tycker blistrena känns kvalitetsmässigt sådär... men men tar man 2-3 så funakr dom som svenska.
Citera
2018-11-30, 19:21
Medlem
Verkar som Belgrad är dom äkta då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in