Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Det jag har reagerat över i BSF är att Susanna ser så risig ut i nästan varje avsnitt, inget smink, inga schyssta kläder, hon verkar inte bry sig om sitt yttre i någon större utsträckning som en kvinna i hennes ålder ska göra så varför håller dom där två hingstarna på och suktar efter henne? Hon gnäller över sitt dumma ex men det är samtidigt en varningssignal vilket hon inte verkar förstå. Hon känns inte helt sund denna bondjänta.
Susanna är visserligen inte någon i min smak men jag tycker bättre om henne osminkad och i sin miljö. Tyckte verkligen inte hon kändes trevlig på gården när hon skulle försöka vara söt och dessutom stå och visa upp sig med den där dansen (som killarna sedan skulle försöka sig på).
Citat:
Ursprungligen postat av
KrossedOut
Enligt Linda skulle den här säsongen bjuda på den värsta heartbreaken i BSFs historia. Vem tror ni utsätts för detta? Erik lär väl inte kunna bli hjärtekrossad. Simon? Susanna? Per?
Sådant där överdrivs alltid men jag skulle inte bli förvånad om vem som helst av dem står utan i slutet. Erik för att han är för "rättvis", Susanna för att hon gick på utseende istället för innehåll eller Simon för att han är nervös hela tiden och verkar mer intresserad av att hångla än att hitta en flickvän.
Men Per känns snällast och mest värd att hitta någon så jag hoppas att det inte är han.