Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Angående Magnus reagerade jag på hans vänsteröra. Det såg väldigt konstigt ut. Verkade inte finnas någon hörselgång och inte alla krusiduller inne i örat. Inte såg det ut som ett brottarblomkålsöra heller.
jag tar dig på ordet å är lycklg för att min
uppmärksamhet int behövde se detta
Citat:
Ursprungligen postat av
NiccoJ
Om vi ska diskutera Magnus lite:
En trisst och osäker tjockis som av någon obegriplig anledning anses som attraktiv av ganska vackra tjejer.
Har det diskuterats i tråden före min tid, huruvida om det var legitimt eller icke av honom att skicka hem en av slottsdamerna baserat på kriteriet att hon int se ut som på bilden,
man kan fråga sä om Mange passade på i sin reklamfilm för sig själv att visa sina allra senaste röntgenbilder ifrån örologen(eller urologen) och inte råka ta en gammal bild för att ge
ifrån sig ett miss-bildande
intryck
För att närmanden ska kunna göras utan krusiduller när man träffs ska man ju ha uppvisat sin sämsta sida för sin gemål, eller så får man löpa linan ut & ge efter-giften i att ta på sig en rättvisemärkt mask så fort ens kevinna riskerar göra förnärmanden, ett lite för skrymmande Butterix-lösöra på vänstern eller låta håret växa över på den sidan när den uppspelta kevinnan kommer där & ska topsa mannen under kritiska tredje dejten, eller så får man fanken finna sig i att inte få bli överhörd och bli diskvalificerad
Varför är det Magnus kevinnor som gör eftergifter istället? fy fy fy