2018-11-21, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Om vi ska diskutera Magnus lite:
En trisst och osäker tjockis som av någon obegriplig anledning anses som attraktiv av ganska vackra tjejer.

Du behöver inte ta i så att du spricker. Vackra tjejer? Inga av hans överviktiga tjejer har varit speciellt vackra. Inte om du frågar mig i alla fall. Däremot tycker jag han verkar hyfsat trevlig och tror han väljer Moa i slutändan. Det verkar finnas mest attraktion till Moa. Någon som däremot fått vackrare tjejer än han borde är helt klart Henrik.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2018-11-21 kl. 23:09.
Citera
2018-11-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Alberto har jag helt glömt av faktiskt. Där ser man, men det skedde alltså ett val jag totalt glömt av, det talar ju för vilket bristande intryck han gjorde på en annan.
Det kan vara så att Marie får göra slutvalet tidigare för att hon valde bort två på en gång? Isf hamnar vi mer rätt i tid. Frågan blir ju då om hon får den extratiden med Tore/Alireza på Siggesta eller om det blir hemresa direkt?
Jag tror ju att det iaf blir två avsnitt till av "Kärlek åt alla" efter onsdagens, ty det bör vara ett med resterande val samt ett "uppföljningsavsnitt" iaf.

Klistermärket var något jag missat, undrar om det satt uppe innan Hannes kom dit som en "fan-klistermärke" eller om det var han som satte upp det?

Annars är ju Magnus med sin "criminal" t-shirt den mest sedda tröjan i bsf

Beträffande Elin så kan det vara så att hon lämnar men jag tror mer på att det är klippt så att man ska tro det, det har vi sett förr. Det skulle icke förvåna mig om hon stannar.

Ja det är ju inte så lätt att komma ihåg Alberto, han visade ju inte upp så mycket av sig själv och det enda man fick se av honom innan han röstades ut var ju speeddejten med Marie där han gav ett ganska blekt intryck. Han valdes ju bort programmet efter när hon delade ut blommor till dem hon ville fortsätta träffa. Alberto var ju han från Norrland med cowboyhatt.

Ja mycket möjligt att Marie får göra sitt slutval idag, har inte sett "Kärlek åt alla" än men ska göra det snart, dock har det ju skrivits en del här i tråden om Marie och hennes val idag.

Jo bör väl vara minst två avsnitt till av "Kärlek åt alla".
Citera
2018-11-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Helt rätt av Marie. Det har inte varit hennes stil på karlar alls. Hon är både snygg och ärtig, och jag tycker nog hon ska ha karl med lite mer stil.
Samtidigt är hon trevlig och juste, så jag menar inte på att hon är någon snobb sådär.
Men jag tycker hon har ganska stark karisma sådär, och då får man väl säga att hennes brevsökande karlar var väldigt intetsägande för henne.
Att "hon varit lite låst sådär" mot dem (som de klagat på), det förstår jag, man måste ju ha lite integritet och skydda sig, om man känner att det inte finns potential hos någon av dem.
Hoppas någon annan hör av sig till henne efter programmet.
Kvällens avsnitt av kärlek åt alla var nog bland det pinsammaste i BSFs historia! Och det pinsamma är att det var programmets äldsta deltagare som fullständigt gjorde bort sig! Att sitta och lipa över att Tore fått mer tid än dom andra och sedan lossas som att han inte var intresserad när det visade sig att han fick packa väskan och säga till filmteamet att stänga av kameran 😂😂 och den andra gubben som aldrig hade köpt några blommor till ett fruntimmer utan hellre visade sin tacksamhet i sängen i stället 😂😂 och sen betedde han sig precis som den andra lipsillen och lossades att han inte var besviken utan såg fram emot att få gå på dans! Vilka loosers och pinsamma gubbar! Inte konstigt att dom var singlar, och det lär dom få fortsätta med efter kvällens program! Så sjukt pinsamma båda två! Riktigt bra att hon sa ifrån och skicka hem båda två!! Snacka om att göra bort sig inför hela svenska folket!!! Jag skulle ha skämts om det var någon släkting till mig!!
Citera
2018-11-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Susanna vill alltså gifta sig till sommaren. Är det Jim, Hannes eller negern?

Ja ingen aning, men den tredje du nämner är väl skriven hos henne, dock kanske ej en pojkvän/blivande man. Eller så har hon kanske efter programmet hittat en fjärde förmåga som hon vill testa lyckan med?!
Citera
2018-11-21, 23:14
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
Kvällens avsnitt av kärlek åt alla var nog bland det pinsammaste i BSFs historia! Och det pinsamma är att det var programmets äldsta deltagare som fullständigt gjorde bort sig! Att sitta och lipa över att Tore fått mer tid än dom andra och sedan lossas som att han inte var intresserad när det visade sig att han fick packa väskan och säga till filmteamet att stänga av kameran 😂😂 och den andra gubben som aldrig hade köpt några blommor till ett fruntimmer utan hellre visade sin tacksamhet i sängen i stället 😂😂 och sen betedde han sig precis som den andra lipsillen och lossades att han inte var besviken utan såg fram emot att få gå på dans! Vilka loosers och pinsamma gubbar! Inte konstigt att dom var singlar, och det lär dom få fortsätta med efter kvällens program! Så sjukt pinsamma båda två! Riktigt bra att hon sa ifrån och skicka hem båda två!! Snacka om att göra bort sig inför hela svenska folket!!! Jag skulle ha skämts om det var någon släkting till mig!!

Men gubben och tangokavaljeren var ju inte i kvällens program. De gjorde hon sig av med för några program sen. Ikväll var det de sista två kvarvarande deltagarna, Tore och Alireza (eller vad han hette?) som hon sa Hej då till och att det inte var någon ide, att fortsätta dejta.
Citera
2018-11-21, 23:59
Medlem
Reflektioner ”Kärlek åt alla”

Leonora: Inga val idag och bra att hon får mer tid med sina två kvarvarande tjejer med tanke på att hon bara rusade på sist hon var med. Dock tror jag at slutliga valet kommer falla på Sofia från Göteborg. Hon bör väl ha val nästa gång?

Henrik: Trist som alltid, tycker han valde fel för Johanna han valde bort tycker jag verkar ha en mycket roligare personlighet än den stela Jessica. Synd att det inte klickade med Johanna för honom. Får se då vem han tar till sist, men har en känsla av att det kommer bli Sara.

Magnus: Var väntat att han skulle välja bort Elisabet, hon har ju knappat alls visat vem hon är och som hon själv sa så ställde nog hennes blyghet till det en del. Jennie verkar ju både kär och väldigt tänd på Magnus, men är väldigt naiv samtidigt när man såg trailern inför nästa vecka där hon sitter och säger att hon inte tror att Magnus ens pussat Moa och att hon har ett försprång och samtidigt ser man honom sitta och hångla med Moa. Blir nog en chock för Jennie när/om hon får reda på det. Slutliga valet blir nog definitivt Moa.

Marie: Ja vad ska man säga, blev lite paff för jag trodde verkligen att det skulle kunna blivit nåt mellan henne och någon av herrarna som var kvar. Nu blev det ett snöpligt slut för både dessa två och Marie på Siggesta men dem tog det ju bra och ingen av dem verkar ju ha gett upp hoppet om kärleken och inte heller Marie verkar ha gett upp om det. Tråkigt att inte få följa Maries öden och äventyr på Siggesta mera dock. Ska bli intressant att se när Linda gör sitt uppföljningsbesök om Marie har hittat någon annan man där hon känner den där riktigta glöden som hon längtar efter. För jag hoppas verkligen att Linda gör ett sånt besök även hos Marie?!
Citera
2018-11-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Ang K.Å.A.

Konstigt att Tore fick korgen!! kanske för att han stoppar ner tennisskor överst i väskan med sulorna nedåt mot kläderna, det ända jag kan komma på. Men å andra sidan hur skulle hon fått reda på det? Jag tror kanske att hon egentligen ångrat sig med Krister då han var en mer rejäl man som kunde häst och föra sig. Kan legat och skavit.

Grubblaren, Henke? skicka hem en rätt het brud enligt mina mått mätt, men kanske inte passar med en svårmodig aura.

Håller med angående Henrik. Johanna som han skickade hem hade verkligen en fin och mjuk personlighet och var även väldigt vacker.
Citera
2018-11-22, 01:03
Medlem
Många följetonger på tv behöver avslutas nu. Försökte titta på Bonderiet i kväll, det var tragiskt att se. Nollställt. Helt ointressant. Är folk inte trötta på bondevyerna kan man väl göra något annat som ramar in landsbygden?

Bönderna är tjuriga typer, rent av läskiga män. Startade en av de obehagliga hönsfarm för att komma med i programmet eller? Tycker synd om tjejerna. De flesta verkar ok, men trasiga. Nu måste fyran tänka om.
Citera
2018-11-22, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Många följetonger på tv behöver avslutas nu. Försökte titta på Bonderiet i kväll, det var tragiskt att se. Nollställt. Helt ointressant. Är folk inte trötta på bondevyerna kan man väl göra något annat som ramar in landsbygden?

Bönderna är tjuriga typer, rent av läskiga män. Startade en av de obehagliga hönsfarm för att komma med i programmet eller? Tycker synd om tjejerna. De flesta verkar ok, men trasiga. Nu måste fyran tänka om.

Tycker som du. De flesta av TV4's program går utför dessvärre. Svårt att sätta fingret på exakt vad som gör det, men Bonde söker fru tillhör garanterat ett av dessa. Hur många år har det gått nu? Det kanske är dags att förnya eller lägga ned. Allt ha sin tid. Se bara på Idol hur sjukt dåligt det blivit.
Citera
2018-11-22, 02:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Angående Magnus reagerade jag på hans vänsteröra. Det såg väldigt konstigt ut. Verkade inte finnas någon hörselgång och inte alla krusiduller inne i örat. Inte såg det ut som ett brottarblomkålsöra heller.
jag tar dig på ordet å är lycklg för att min
uppmärksamhet int behövde se detta

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Om vi ska diskutera Magnus lite:
En trisst och osäker tjockis som av någon obegriplig anledning anses som attraktiv av ganska vackra tjejer.
Har det diskuterats i tråden före min tid, huruvida om det var legitimt eller icke av honom att skicka hem en av slottsdamerna baserat på kriteriet att hon int se ut som på bilden,
man kan fråga sä om Mange passade på i sin reklamfilm för sig själv att visa sina allra senaste röntgenbilder ifrån örologen(eller urologen) och inte råka ta en gammal bild för att ge
ifrån sig ett miss-bildande intryck

För att närmanden ska kunna göras utan krusiduller när man träffs ska man ju ha uppvisat sin sämsta sida för sin gemål, eller så får man löpa linan ut & ge efter-giften i att ta på sig en rättvisemärkt mask så fort ens kevinna riskerar göra förnärmanden, ett lite för skrymmande Butterix-lösöra på vänstern eller låta håret växa över på den sidan när den uppspelta kevinnan kommer där & ska topsa mannen under kritiska tredje dejten, eller så får man fanken finna sig i att inte få bli överhörd och bli diskvalificerad
Varför är det Magnus kevinnor som gör eftergifter istället? fy fy fy
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-22 kl. 03:26.
Citera
2018-11-22, 03:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Såg senaste avsnittet först idag, korta kommentarer bara då ni lyckats gå igenom det mesta redan:

* Satt ett klistermärke på Susannas bakdörr med texten "Pökerz"
* Att Frida hade ADHD, vilken "skräll"
* Per hade samma t-shirt dagen efter de trampat ormbunkar i granplanteringen. Såvida de nu kör kronologiskt...
* Elin kommer att lämna Simon självmant nästa avsnitt, mitt tips
* Kan det vara den med utländska namnet som står skriven hos S, som är psykopaten?

Det jag har reagerat över i BSF är att Susanna ser så risig ut i nästan varje avsnitt, inget smink, inga schyssta kläder, hon verkar inte bry sig om sitt yttre i någon större utsträckning som en kvinna i hennes ålder ska göra så varför håller dom där två hingstarna på och suktar efter henne? Hon gnäller över sitt dumma ex men det är samtidigt en varningssignal vilket hon inte verkar förstå. Hon känns inte helt sund denna bondjänta.
Citera
2018-11-22, 03:53
Medlem
https://www.land.se/tv/det-jobbar-bonderna-i-bonde-soker-fru-2018-med/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här