2018-11-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Enligt Linda skulle den här säsongen bjuda på den värsta heartbreaken i BSFs historia. Vem tror ni utsätts för detta? Erik lär väl inte kunna bli hjärtekrossad. Simon? Susanna? Per?
Sätter hela min tunga pung på att det är Simon (av Frida).
Citera
2018-11-22, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti

Så din tunga pung gissar på adhdfrida? hon som sa att han var drömprinsen på alla parametrar?
då lär hon farit med osanning.
Citera
2018-11-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Så din tunga pung gissar på adhdfrida? hon som sa att han var drömprinsen på alla parametrar?
då lär hon farit med osanning.
hon ändrar sig efter att mensen gått över
Citera
2018-11-22, 18:03
Medlem
Men det kan väl vara någon friare som blir hjärtekrossad.
Citera
2018-11-22, 18:24
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det jag har reagerat över i BSF är att Susanna ser så risig ut i nästan varje avsnitt, inget smink, inga schyssta kläder, hon verkar inte bry sig om sitt yttre i någon större utsträckning som en kvinna i hennes ålder ska göra så varför håller dom där två hingstarna på och suktar efter henne? Hon gnäller över sitt dumma ex men det är samtidigt en varningssignal vilket hon inte verkar förstå. Hon känns inte helt sund denna bondjänta.

Susanna är visserligen inte någon i min smak men jag tycker bättre om henne osminkad och i sin miljö. Tyckte verkligen inte hon kändes trevlig på gården när hon skulle försöka vara söt och dessutom stå och visa upp sig med den där dansen (som killarna sedan skulle försöka sig på).

Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Enligt Linda skulle den här säsongen bjuda på den värsta heartbreaken i BSFs historia. Vem tror ni utsätts för detta? Erik lär väl inte kunna bli hjärtekrossad. Simon? Susanna? Per?

Sådant där överdrivs alltid men jag skulle inte bli förvånad om vem som helst av dem står utan i slutet. Erik för att han är för "rättvis", Susanna för att hon gick på utseende istället för innehåll eller Simon för att han är nervös hela tiden och verkar mer intresserad av att hångla än att hitta en flickvän.

Men Per känns snällast och mest värd att hitta någon så jag hoppas att det inte är han.
Citera
2018-11-22, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Sånt överdrivs ju alltid, men kan de inte varit de att elin lämnade simon?
Citera
2018-11-22, 18:36
Medlem
Btw så kan jag redan nu avslöja vem Simon verkar ha valt och det är
Iaf verkar det så enligt fb
Citera
2018-11-22, 18:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Fast det är ju några veckor sedan hon fick åka hem.
Citera
2018-11-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Fast det är ju några veckor sedan hon fick åka hem.
jo men dem kan ju hittat tillbaks till varandra, de har väl hänt förut att dem skickat hem en tjej och sen blivit ihop efter programmets slut
Citera
2018-11-22, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

På vilket sätt då? Syns ingenting...
Citera
2018-11-22, 20:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Skärmdumpade en bild:

https://minfil.com/z31bJ0lab9/20181122_155925_png
Åååh tack..så mycket besvär för min lilla skull, jag noterade att jag hade sammanblandat två bönders hörselorgan tidigare men spela Roland, det syns även framifrån att den yttre snäckmakaronen är förkrympt, som sagt förmodligen en förlossningskada ifrån en kevinna
Citera
2018-11-22, 20:30
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Du behöver inte ta i så att du spricker. Vackra tjejer? Inga av hans överviktiga tjejer har varit speciellt vackra. Inte om du frågar mig i alla fall. Däremot tycker jag han verkar hyfsat trevlig och tror han väljer Moa i slutändan. Det verkar finnas mest attraktion till Moa. Någon som däremot fått vackrare tjejer än han borde är helt klart Henrik.
Du har helt rätt, jag menar ju Henrik.
Magnus har nog haft en tight mössa som barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in