Citat:
Ursprungligen postat av
Ballongdjur123
Jag hade för mig att jag kände igen namnet och kollade runt lite på våra kurshemsidor, och fann att en person med samma namn finns med på några moment under T2 på SU, så kan nog bli lite stelt med pappsen framöver..😁
Stockholms universitet alltså. Då kan det ligga något så trivialt bakom det här som att hon ville studera på hemmaplan istället för att tvingas flytta till Karlstad eller Örebro för att gå i faderns fotspår.
Jag kontrollerade
antagningspoängen för juristprogrammet och de är inte överdrivet höga, men något högre för de mer renommerade universiteten. Som lägst 1,25 i Örebro och som högst 1,60 i Lund. 1,45 i Stockholm.
Citat:
Ursprungligen postat av
QuickFuse
Det namnet ni diskuterar är en av dom svagaste uthängningarna i listan, där endast en emailadress och svårläst telefonnummer förekommer.
Det är riktigt att få fält är ifyllda för just henne, men det gör i praktiken ingen skillnad. Det som saknas är 1. kön, 2. förnamn, 3. efternamn och 4. personnummer. De första tre är kända genom mejladressen och den fjärde uppgiften behövs inte då namnet är unikt.
Telefonnumret är inte svårläst och det är detsamma som anges på sajten där hon själv säljer sin gamla kurslitteratur eller för den delen på Hitta.se.