Citat:
Ursprungligen postat av
Skopja
Då kommer vi till nästa punkt, jag har aldrig tagit kontakt med tjejer irl på det sättet utanför krogen, vet inte var du bor men jag upplever att här i huvudstaden är inte folk så pigga på sånt. Jag fattar ju att man tilltalar inte tjejer som om man vore kund hos en hora men, det räcker ju inte att bara veta det.
Ja, jag har en ångestsjukdom som gör att jag är en sådan jävla fegis. Behöver hjälp.
Haha, det är för mycket att svara på i ett inlägg. Tjejer är pigga på det oavsett om det är små eller storstad. Det är samma lite obekvämma känsla. Det du måste få in i din kropp är känslan av att det inte är så farligt att få dissen. Sök på youtube "pickup chicks" eller liknande, "how to pick up chicks" kan du googla också. Finns ju massor av tips. Jag har varit med om en hel del ris men även ros när jag varit ute, och rent generellt skulle jag säga att den största framgången vad gäller sex har kommit när jag varit ute på krogen. Det är avsugningar, trekanter, efterfester, frågar om nummer.
Det sistnämnda är något du ska börja med tycker jag. Sen försöka köra på att bruden/brudarna ska följa med på fest, eller bara dra och käka med dig, eller "har ni efterfest el?", etc etc. Viktigt att du frågar det lite "casual". typ "Äh, börjar bli hungrig, ska ni med?" "har efterfest hos honeybee ska ni med?" säger dom nej så fortsätter du prata om whatever, och frågar igen lite senare.
Du måste våga. Det är så viktigt. Komma in i känslan av att det är inte så farligt att göra bort sig.